MST Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er klær generelt billig i polen i forhold til Norge? Skal dit med hvite busser neste uke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har hørt klær er billig der, ja. Er vel kanskje fler på forumet her som har vært der på en klassetur som kan svare? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Klær er billigere i Polen ja. _______________________ Jeg trenger aldri lue i Stavanger-området, det blir jo knapt minusgrader, men hvis jeg går tur over flere dager i fjellet om vinteren bruker jeg en real strikkelue, da gir jeg faen i hvordan jeg ser ut. Endret 4. oktober 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 klær er litt billigere, men jeg mener at det koster ca like mye for dyre merker. Tobakk og alkohol derimot, fy så billig! Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lite aktuelt for meg:p Men finner sikkert mye bra som er billig der også Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spørs veldig på hvor i Polen du skal. Er ikke alt som er billigere i typiske turistbyer. En lue er veldig kjekt btw hvis du fryser på ørene. God oppfinnelse. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Klær er billigere i Polen ja. _______________________ Jeg trenger aldri lue i Stavanger-området, det blir jo knapt minusgrader, men hvis jeg går tur over flere dager i fjellet om vinteren bruker jeg en real strikkelue, da gir jeg faen i hvordan jeg ser ut. Jeg tyr heller ikke til lue før jeg må, men med 7 minus og sykkel til skolen blir kaldt uten! Endret 4. oktober 2009 av WASD Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spørs veldig på hvor i Polen du skal. Er ikke alt som er billigere i typiske turistbyer. En lue er veldig kjekt btw hvis du fryser på ørene. God oppfinnelse. Blir nok Krakow ogsånt.. Husker ikke helt hvor de drar jeg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 I Krakow er det ikke særlig mye å spare på merkeklær, dessverre. Samme i Berlin, som vi var innom for et par år siden. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Okei, er det noe som er billig i Polen da liksom? Utenom Tobakk og Alkohol og mat:p Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Klær er jo billig enkelte steder, men merkeklær osv. er ikke noe og satse på viss du drar til storbyene der det er mye turister. Spill kanskje? Endret 4. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja, men finner vel fort ut av slikt.. Har med nok penger hvertfall:p Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ta med masse penger til Polen. Ble til at jeg kjøpte meg Touch i Berlin på lanseringsdagen. Ellers var det lite med klær. Kjøpte vel et par gensere ikke noe mer. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen som har tips til hansker som passer til denne? http://bananarepublic.gap.com/browse/produ...;scid=680807012 Den er litt mer karamellbrun enn den ser ut til på bildet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sorte og brune skinnhansker er sikre valg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Drar til Barcelona på klassetur til mars jeg ^^ Noen som vet hvor en bør shoppe klær? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg mener at ipods osv var litt billig i polen MST... skyt meg om jeg tar feil :* Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) @mchansern: El Corté Ingles på Plaça de Catalunya har mye mye av de kjente merkeklærne. Ellers finner du mye butikker i sidegater ut fra Las Ramblas på høyresiden når du går nedover mot havna. Småstrøk med mindre butikker har jeg desverre ikke stor kjennskap til, da jeg har brukt mye av tiden min på Barceloneta når jeg har vært der Endret 4. oktober 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Edit: Er det ein tråd for kjøp og salg av klesplagg her? Endret 4. oktober 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå