DonLars Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå får du gjekke deg ned litt DMATHISEN! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skal bestille sko fra USA i dag eller de nærmeste dagene, og med skoen og frak kostnader blir det over 1000 kroner. Hva mer må jeg betale da? 25% MVA og toll-gebyr? Pakken blir sendt med FedEx International så vet ikke hva mer jeg må betale enn 25% MVA. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er ikke noe mer, sko er en tollfri vare, men du får et giro fra FedEx på MVA og et gebyr for at de har betalt det for deg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Damn, nå har pakken fra asos kommet, jeg har av en eller annen merkelig grunn klart å kjøpe to identiske jakker (da tar jeg meg råd til å kjøpe en vinterjakke allikevel da...) Og skoene som jeg bestillte i UK 7 var mer tilsvarende str. 43 enn 41, så de var allt for store. Ta gjerne en tur innom og se innom toll/MVA-tråden, for å hjelpe meg å få tilbake/slippe å betale full MVA på erstattingsvarene. Endret 3. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Okey. Så viss jeg ikke misforstod deg, så blir det bare at jeg å legge på 25%, og FedEx sender en giro senere? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja. Du får bare pakken på døren feks. Så dukker regning opp i posten på 250 (mva) pluss et gebyr fra FedEx for kostnaden de påtok seg ved å legge ut. Vet ikke hva den ligger på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Greit. Takk Har prøvd og søke litt rundt på hvor mye FedEx skal ha, og har ikke funnet noe enda. Men satser på at det ikke er så altfor mye. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva tycks om disse ? Jeg vet ikke helt. Har hatt lyst på noen suede desert boots lenge for å matche beige chinos. Fant noen fra Burberry, men 2000,- er noen hakk over budsjettet mitt. Har du et bilde forfra så man ser fasongen bedre? Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Var på Carlings Megastore og INGEN av chinosene passet meg.. aaaltfor store:/ Rart de ikke tar inn mer small og medium... Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte ikke helt den markerte stripen på siden, men ser etter noe lignende selv. Trenger også høye vanntette skinnstøvler uten noen form for isolasjon som kan brukes i fuktig varmt klima. Utseendet på disse betyr null. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var på Carlings Megastore og INGEN av chinosene passet meg..aaaltfor store:/ Rart de ikke tar inn mer small og medium... Spis mer mat! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Den fargen kombinert med Burberry sitt design hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var på Carlings Megastore og INGEN av chinosene passet meg..aaaltfor store:/ Rart de ikke tar inn mer small og medium... Har du prøvd Acne sine chinos? det er de som passer meg best. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 [ Den fargen kombinert med Burberry sitt design hadde vært perfekt. Jepp. Er også synd at Burberry bootsa er så dyre som de er, 265£ er ikke noe jeg har råd til nå. Er så mye bra nå som høsten/vinteren kommer! Prisen på de jeg linka er forresten 699,- eller 799,-. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Er ikke du yngre enn meg Anewz? Trur det paret du postet kan bli litt for mye. Endret 4. oktober 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva er "lov" å ha på seg på hodet nå som det blir kaldt? Jeg klarer ikke å finne noe som vil passe (ikke F** om jeg går med en oversied lue eller noe i den duren) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ingen ting. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Det jeg også har funnet ut, men vet av erfaring at jeg alltid blir veldig kald spesielt på ørene når jeg ikek har noe på hodet Har gått med veldig enkel svart strikket lue, men er ikke akkurat "fint". Bare greit, og det er ikke bra nok for meg Endret 4. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hår skal du alltids få til å gå med! Jeg bruker noen forskjellige beanie luer. Holder greit på varmen, og ser noenlunde sivilisert ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå