Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Rart, fant bare L på Urban og Carlings. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Var bare de grå som var i Small da.. Synd, da beige og blå var fine:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da har jeg fyllt opp skapet litt: NASA genser, Onepiece, Nomis t-skjorte og Hugo Boss genser. Lenge siden sist jeg handlet for den summen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen andre butikker som har ganske smale chinos til rundt 299-399kr? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg var i Oslo igår, var innom en haug med carlings butikker og to urban butikker, i alle butikkene bortsett fra en så hadde de bare L og oppover.. men i en av dem hadde de blå i M Jeg kjøpte først en lilla i L, men så byttet jeg til den blå i M da jeg så den! Koster 299kr.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er vel de minste størrelsene som går først men jeg har sett dem ned i x-small. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 For meg som er såpass tynn så må jeg nesten ha small:/ Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Noob-spørsmål: da jeg kjøpte dressen ble den lagt i en slags veske, brettet dobbelt. Burde jeg oppbevare dressen i denne veska eller la den henge fritt i skapet? Tenker da på om den ville se brettet ut når jeg tar den ut senere. Ulemper ved å la den henge i skapet som en vanlig skjorte? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 La den henge, og henge på den kleshengeren som fulgte med. Jeg prøvde en annen kleshenger som var litt finere, og dressen hang dårlig på den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har min hengende inni klesskapet med andre blazere i dressposen som fulgte med. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 La den henge, og henge på den kleshengeren som fulgte med. Jeg prøvde en annen kleshenger som var litt finere, og dressen hang dårlig på den. I veska mener du? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Kloever, Skaff deg en skikkelig henger til dressen som du kan ha i skapet. Den vesken er ment for reising. Den ser veldig praktisk ut. Fit-pics av dressen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fit-pics av dressen Seconded. Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tar en tur på Carlings megastore hvis det slutter og renge snart og ser om de har chinos'ene i Medium eller mindre.. Men sist gang jeg var der var det sånn " damemerke " på de chinosene.. Er vel ikke jentechinos? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 La den henge, og henge på den kleshengeren som fulgte med. Jeg prøvde en annen kleshenger som var litt finere, og dressen hang dårlig på den. I veska mener du? Beklager, trodde det var en slik pose hvor de bare stikker hengeren i gjennom et hull på toppen. Men da, som noen andre sa, skaff deg en skikkelig kleshenger til den. Jeg er også keen på fit-pic. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men sist gang jeg var der var det sånn " damemerke " på de chinosene..Er vel ikke jentechinos? Er bare å spørre. Det er jo nærmest umulig å se forskjell på slikt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Om vi snakker om de samme chinoesene fra Vailent er det ikke damechinos. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) De fra Vailent er Unisex.. Endret 4. oktober 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 De fra Vailent er Unisex.. Åh? De jeg prøvde i L passer meg i lengden, og det er SVÆRT få jenter som kan matche meg der De var dog litt store i bredden & de hadde ikke M inne, så ble ikke noen på meg. Hva tycks om disse ? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) De fra Vailent er Unisex.. Åh? De jeg prøvde i L passer meg i lengden, og det er SVÆRT få jenter som kan matche meg der De var dog litt store i bredden & de hadde ikke M inne, så ble ikke noen på meg. Det er ihvertfall bilde av en mann og en dame inne i chinosen L er litt stor i bredden for meg også, men passer bra i lengden, kjøpte en i M på Torsdag, passer perfekt.. ho ene som jobbet der jeg kjøpte den i M, må ha hatt L :!: Endret 3. oktober 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå