PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Herregud, dette skriver aftenposten; "Visste du at Lacoste var en berømt fransk tennisspiller?" Hjelp, er ikke det barnelærdom?! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg visste det ikke. Ikke ser jeg viktigheten av å kunne det heller. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Visste det ikke. Men vet at Bjørn Borg også er det . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg visste det. Er ikke det normalt da? "Krokodillen". Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Trodde Lacoste var designet av Schnappi, jeg. Fra (dårlig) spøk til side, jeg tror nok det finnes mange langt viktigere ting jeg ikke går rundt og vet enn dette. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 siden jeg har vært bort en stund så må jeg spøre, kan jeg vaske Dolce & gabbana superman v-halsen min i vanlig vask? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 siden jeg har vært bort en stund så må jeg spøre, kan jeg vaske Dolce & gabbana superman v-halsen min i vanlig vask? 90 grader, så tørketrommel. Lover deg. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 vet ikke helt om jeg kan stole på deg, mamma sa at jeg skulle vaske buksa mi på 90 om jeg skulle få den slitt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 vet ikke helt om jeg kan stole på deg, mamma sa at jeg skulle vaske buksa mi på 90 om jeg skulle få den slitt.. Jeg var meget ironisk. Jeg vasker ikke noen av klærne mine på høyere enn 30 med unntak av undertøy. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Det er jo også noe som heter vaskelapp . Vasker som regel på 40, jeans, undertøy og sengetøy på 60 stort sett. Skal prøve å bli flinkere til å faktisk vente til klærne er skitne før jeg vasker dem. I mange tilfeller tror jeg nok det holder å skylle dem opp og henge dem til tørk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Herregud, dette skriver aftenposten; "Visste du at Lacoste var en berømt fransk tennisspiller?" Hjelp, er ikke det barnelærdom?! Bare på private skoler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Herregud, dette skriver aftenposten; "Visste du at Lacoste var en berømt fransk tennisspiller?" Hjelp, er ikke det barnelærdom?! Bare på private skoler Eller hos farfar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Herregud, dette skriver aftenposten; "Visste du at Lacoste var en berømt fransk tennisspiller?" Hjelp, er ikke det barnelærdom?! Bare på private skoler Eller hos farfar. *Se dumt på* I morgem skal jeg kjøpe klær. Cubus/kappahl FTW! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 siden jeg har vært bort en stund så må jeg spøre, kan jeg vaske Dolce & gabbana superman v-halsen min i vanlig vask? Har *ikke* noe å si hvilket merke genseren er - det du må se på er hvilket materiale genseren er lagd av. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 I morgem skal jeg kjøpe klær.Cubus/kappahl FTW! Bare synd at Adelsten forsvant/ble oppkjøpt. R.I.P Adelsten Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 siden jeg har vært bort en stund så må jeg spøre, kan jeg vaske Dolce & gabbana superman v-halsen min i vanlig vask? * D&G superman v-halsen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Var i Oslo og Sandvika å shoppet litt på onsdag. Fangsten min: - Moods genser: Hans Magnus - Rasta - Moods skjorte: Otto Vik - Pink Flower - rosa Parka Rock t-shirt - Lime grønn J.L. hood - Hvite sko fra Bianco - Mørk jeans fra G-star Ganske fornøyd med kjøpene Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Litt OT, men har dere forslag til gode innesko? Er f.eks adidas stabil 5 til å anbefale? JEg spiller selv volleyball i de nye stabilskoene. Er veldig fornøyd med de. Jeg vil nok anbefale de, ja <Nudle> Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Lacoste er ikke kult! Der tror jeg nok dessverre du tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå