Ari Gold Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Vet ikke om de har de i alle. Har vært i to og hadde modellen i begge butikkene. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i mørkebrun bukse i Oslo området? Ikke cordfløyel eller jeans stoff. Zara Karl Johan har, men de hadde litt merkelig brunfarge og var way too baggy for me. Men de kostet trehundre schpenn. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Takker for tips! Skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en hvit cordfløyel bukse? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror ikke du kommer så mye nærmere enn ganske lys beige. Hvit cordfløyel har faktisk jeg aldri sett. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Så det i en butikk her nede på Rivieraen i frankrike. Det var vel RA-RE eller noe sånnt. Gikk for 100 lappen, men de hadde kun strl. 38. Synd for de var driiiit fete! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvit cordfløyel faktisk! Så faktisk et par i Aalborg i går, på supersalg til 50 kr. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Fuck me. Hver eneste gang jeg finner noe jeg vil kjøpe, dukker det opp minst to ting til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noe spennende du har lyst å dele? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Tja, noe har vel allerede blitt delt av andre brukere. Denne hadde jeg tenkt til å kjøpe. Stowa Og dette har jeg lyst på fra Hackett Og denne fra Fossil Endret 2. oktober 2009 av thrice Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 I sko størrelser; Er det sånn at viss jeg bruker size 7,5 i US size, må jeg da bruke 6,5 i UK size? Altså gå ned en størrelse? Har hørt så mye forskjellig nå at jeg er helt forvirret. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Vertical^ http://shoes.about.com/od/sizemeasurementc...mensintsize.htm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har vært på den jeg også. Og blir nå confused igjen. Der står at at size 7 US er size 40 Europe. Er det ikke 7,5? Er på leting etter Supra sko, og der har jeg hørt at det er 7,5 US som er size 40 i Europa (som jeg trenger) Og på siden du linket til står det at jeg må gå ned 0.5 i UK size. Er dette riktig? Endret 2. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg målte bena mine etter en guide på internett. Prøv det. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har vært på den jeg også. Og blir nå confused igjen. Der står at at size 7 US er size 40 Europe. Er det ikke 7,5? Er på leting etter Supra sko, og der har jeg hørt at det er 7,5 US som er size 40 i Europa (som jeg trenger) Og på siden du linket til står det at jeg må gå ned 0.5 i UK size. Er dette riktig? Å fy søøren! Bruk converter kalkulator på google eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Problemet er at ikke alle sko er helt like i størrelsen Endret 2. oktober 2009 av Analogue Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Problemet er at ikke alle sko er helt like i størrelsen Det er akkurat det som er problemet. Vet nå i hvert fall at det er 7,5 jeg trenger. Men da er spørsmålet om jeg må gå ned 0.5 eller 1 size ned i UK size. Har sett på utallige shoe size convensions nå, og mange av de mener forskjellig. EDIT: Sett litt rundt på fler shoe size calculators, der flertallet sier at jeg må gå ned 1 size i UK størrelser. Endret 2. oktober 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det 299 eller 399 for chinosene hos Carlings? Var på stovner og de hadde bare store størelser i alle fargene utenom grå. Har de mer av mindre størelser i beige og blå i Oslo Sentrum på mega store? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 De fra Vailent? Størrelsene starter fra L til XXL. Koster forresten 299,- Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Starter vel fra small? Min grå er ihvertfall small.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå