Scarn Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Faen! Fekk skinnjakka frå Ebay idag. Den var for lita og fargen var litt annleis. Kva slags jakker er det ein 16åring kan bruke som ser litt skaplig ut om vinteren? Frakk/trench blir for mykje og skulle hatt noko anna enn vindjakke.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hadde ikke trodd at "julebruskongen" handlet hos Ralph Lauren... Endret 29. september 2009 av Tee-Zee Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Haha snaue 800usd for å se ut som en glam-nærkis Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 hahahaha, tenk å faktisk kjøpe noe sånt!! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 hahahaha, tenk å faktisk kjøpe noe sånt!! Julebruskongen eier! Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Er H&M sine " fit-drain " bukser smale ved leggene? Da tenker jeg noegenlunde slik som bla. nudie jeans eller cheap monday... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Julebruskongen eier! Han eier alt, utenom mote Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hadde ikke trodd at "julebruskongen" handlet hos Ralph Lauren... Bare for å være partypooper, ser ikke ut som samme jakke. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Skal si du er observant. Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vet ikke om butikkene har fått inn så mye vinterjakker ennå men jeg prøver meg... Noen som har noe forslag til en grei høst/vinterjakke i det litt lavere pris-siktet? Går i 10. klasse så en "peacoat" eller hva det heter passer kanskje ikke helt:p Gi gjerne bilde/link Den skal varme godt.. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i mørkebrun bukse i Oslo området? Ikke cordfløyel eller jeans stoff. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vet ikke om butikkene har fått inn så mye vinterjakker ennå men jeg prøver meg...Noen som har noe forslag til en grei høst/vinterjakke i det litt lavere pris-siktet? Går i 10. klasse så en "peacoat" eller hva det heter passer kanskje ikke helt:p Gi gjerne bilde/link Den skal varme godt.. Bertoni har fått inn noen høstjakker i en overkommelig pris. Tror ikke de blir for voksne for deg heller. Hvis ikke er Selected en mulighet. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hadde ikke trodd at "julebruskongen" handlet hos Ralph Lauren... Bare for å være partypooper, ser ikke ut som samme jakke. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet hvor jeg får kjøpt Tumi i Bergen? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hadde ikke trodd at "julebruskongen" handlet hos Ralph Lauren... Bare for å være partypooper, ser ikke ut som samme jakke. Riktig. Har hørt at samme jakke var å få kjøpt på Spar Kjøp en gang i tiden til rundt 50 kr. Var visst populært å kjøpe en sånn bare for tull. Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Vet ikke om butikkene har fått inn så mye vinterjakker ennå men jeg prøver meg...Noen som har noe forslag til en grei høst/vinterjakke i det litt lavere pris-siktet? Går i 10. klasse så en "peacoat" eller hva det heter passer kanskje ikke helt:p Gi gjerne bilde/link Den skal varme godt.. Bertoni har fått inn noen høstjakker i en overkommelig pris. Tror ikke de blir for voksne for deg heller. Hvis ikke er Selected en mulighet. Hm, okei:D Skal sjekke ut de.. Peacoat hadde nok passet meg da jeg er lang og tynn, men blir litt " småvoksent " kanskje.. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hei folket! Så denne skjorten som jeg syntes var jævlig kul, men veldig dyr. Vet dere om noe sted jeg kan få tak i en ganske lik til en bedre pris? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Hei folket! Så denne skjorten som jeg syntes var jævlig kul, men veldig dyr. Vet dere om noe sted jeg kan få tak i en ganske lik til en bedre pris? Takker på forhånd Carlings? De har nok denne skjorten, da de har en del Diesel, men de har sikkert også noe fra Vailent som er en 3-400 kroner (vanligvis). Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 NN.07 har fått inn noen nye chinos i mørkebrun. Har de hvertfall på Follestad. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 NN.07 har fått inn noen nye chinos i mørkebrun. Har de hvertfall på Follestad. Har de det i alle Follestad butikkene? Tror ikke de har de på den i Valkyriegata, men om man skal i Bogstadveienish så finner man de buksene på Tatler da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå