Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Svippet innom H&M før jobb i dag, mye fine greier nå til høsten. Suger max å bo i Bergen, kan nesten bare gå med regnjakke nå for tiden. :(

Hva i alle dager klager du over? Du som konstant går i pene klær kan hive på deg en trench og noen kule boots. Og la oss ikke glemme en stor paraply.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svippet innom H&M før jobb i dag, mye fine greier nå til høsten. Suger max å bo i Bergen, kan nesten bare gå med regnjakke nå for tiden. :(

Er da ikke så ille synes jeg. Har ikke brukt regnjakke på en stund selv og jeg bor i byn. (byn er selvsagt = Bergen) :)

Men joda, jeg har vært med på plenty av ødelagte paraplyer pga vind jeg og. ;)

Men hva sier dere til disse bootsene fra asos som vintersko?

Jeg likte de, men er det mye stress med å returnere hvis skoen ikke passer helt?

Lenke til kommentar

Nei, du får med et skjema hvor du krysser av for om du vil ha penger tilbake, eller bytte varen. Så må du krysse av for hvorfor du vil bytte, så kan du krive opp ny ønsket størrelse evt. annen farge. Drar av klistremerket som henger på denne lappen, schmækkere utenpå pakka og sender. Du betaler frakt.

Lenke til kommentar

Da må det være 6 1\2 som er riktig da. Ettersom str. 40 i Europa ikke står der.

Så litt nærmere på den tabellen. Den sier også at 7 1\2 er 40 i Europa. Jeg trodde det var 7 som var det.

Hva er riktig? Blir ordentlig forvirret når noen tabeller sier 7 og andre sier 7 1\2.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...