thrice Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Svippet innom H&M før jobb i dag, mye fine greier nå til høsten. Suger max å bo i Bergen, kan nesten bare gå med regnjakke nå for tiden. Hva i alle dager klager du over? Du som konstant går i pene klær kan hive på deg en trench og noen kule boots. Og la oss ikke glemme en stor paraply. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jojo, men så blåser det nok til at paraplyen vrenger seg tre ganger og imploderer, og så står man der, kliss våt. Sånn er livet i Bergen. True story. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Syntes de var ganske fine, El Matador. Kunne gjerne ha vært litt lengre for min del da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jojo, men så blåser det nok til at paraplyen vrenger seg tre ganger og imploderer, og så står man der, kliss våt. Sånn er livet i Bergen. True story. Hadde samme problemet i Kristiansand helt til jeg kjøpte en dyr og kraftig en. Har ikke skjedd etter det. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hva er billig for deg? Så billig som mulig! Er 16 år og for tiden uten jobb, for å si det slik! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Svippet innom H&M før jobb i dag, mye fine greier nå til høsten. Suger max å bo i Bergen, kan nesten bare gå med regnjakke nå for tiden. Er da ikke så ille synes jeg. Har ikke brukt regnjakke på en stund selv og jeg bor i byn. (byn er selvsagt = Bergen) Men joda, jeg har vært med på plenty av ødelagte paraplyer pga vind jeg og. Men hva sier dere til disse bootsene fra asos som vintersko? Jeg likte de, men er det mye stress med å returnere hvis skoen ikke passer helt? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Nei, du får med et skjema hvor du krysser av for om du vil ha penger tilbake, eller bytte varen. Så må du krysse av for hvorfor du vil bytte, så kan du krive opp ny ønsket størrelse evt. annen farge. Drar av klistremerket som henger på denne lappen, schmækkere utenpå pakka og sender. Du betaler frakt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Men hva sier dere til disse bootsene fra asos som vintersko? Jeg likte de, men er det mye stress med å returnere hvis skoen ikke passer helt? Jeg liker skoene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg skal handle sko fra en engelsk side, og lurer da på hvilken størrelse i UK vil være størrelse 40 her i Europa? Pleier og regne om fra UK til USA, ettersom jeg vet at størrelse 7 i USA er 40 her i Europa. Blir det UK size 6 -> size 7 US Eller UK size 6,5 -> size 7 US? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Se bunnen Endret 29. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Da må det være 6 1\2 som er riktig da. Ettersom str. 40 i Europa ikke står der. Så litt nærmere på den tabellen. Den sier også at 7 1\2 er 40 i Europa. Jeg trodde det var 7 som var det. Hva er riktig? Blir ordentlig forvirret når noen tabeller sier 7 og andre sier 7 1\2. Endret 29. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det er jo spørs hvilket merket det er snakk om. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Tenker da på Supra Footwear sine sneakers. EDIT: Fant nå ut at jeg må ha size 7,5 for og få 40 her i Europa. Endret 29. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Så at diskusjonen om vinterjakke var oppe, men jeg prøver igjen. Noen som har noen tips til en jakke til 4-6 lapper? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Til å gå med i byen? Til å stå på ski med? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Tja, for kalde vinterdager generelt. Har allerede jakke til ski, så tenker mer fritid, skole osv. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har snøring på størrelsen på slike boots som dette? Bruker 42,5-42 til vanlig. http://www.nomadtravel.co.uk/catalog/brows...le/jungle-boots Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Så at diskusjonen om vinterjakke var oppe, men jeg prøver igjen.Noen som har noen tips til en jakke til 4-6 lapper? Jeg mener Johnny Love har noen fine til 4,5 - 5k. Hvis ikke tror jeg Tiger har en pen dobbeltspent frakk til 6k. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i røde tighte jeans i Oslo? Type Cheap Monday bukser? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Det er ikke sesong for tighte røde jeans, så tror det kan bli en liten utfordring å finne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå