AnewZ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Om man kjører Chuck helt ut så skal det litt til for å ikke kle det. Men da blir det jo ren copycat. Har silkesjerf selv, utrolig vanskelig å kombinere det. Scarn er 16 år og har deffinitivt ikke Chuck stil, da ville han vært mye mer aktiv på denne delen av forumet. 250USD for et skjerf man kun får brukt ved få anledninger for en 16 åring er uansett galskap. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Aktiviteten hans spiller ingen rolle. Det var alderen jeg tenkte på. Man går jo i 10 klasse / 1. vgs hvis jeg ikke husker feil. Silkeskjerf og moped.. Endret 27. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Godt poeng thrice, personlig kunne jeg dratt silkeskjerf ved visse anledninger og har vurdert å kjøpe det, men ikke F*** om jeg hadde gått for et som koster 250$ Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Noen som har en pen vinterjakke å anbefale? Jeg så en dunjakke fra peak, den var ikke brei og bulendes, men ganske slim til å være en dunjakke. Men den finner jeg ikke noen steder. Noen som vet hva jeg mener? Ellers tar jeg imot flere forslag! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hva enn du gjør, hold deg unna alt som heter boblejakke. Gå for en pea coat eller noe lignende i stedet. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Skjønner ikke helt buksestørelsene på nettet.. I vanlig norsk butikk bruker jeg 30/32 som størelse, hva vil dette bli i størelse hos f.eks. karmaloop? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Gi meg link til buksene du lurer på. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 http://www.karmaloop.com/products.aspx?Pro...;VendorCode=OBE Denne f.eks. Og hvordan kommer du fram til størelsen? Kan være greit å vite:p Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Det brukes da samme størrelse på buksen du linket til, som du det du bruker til vanlig =P Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Standardlengde er somregel 32, og da velger du bare livvidde, og da skal du velge 30 Endret 28. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hvordan bukser\jeans burde brukes sammen med helt svarte sneakers? Bruker som oftest jeans som er mørkeblå, men har på følelsen av at det passer dårlig. Noen andre farger passer bra? Gjerne linker også Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hvordan bukser\jeans burde brukes sammen med helt svarte sneakers? Bruker som oftest jeans som er mørkeblå, men har på følelsen av at det passer dårlig. Noen andre farger passer bra? Gjerne linker også Grått/Besj(?) og generelt sterke farger passer vel egentlig... og blå/lilla bukser. Er hvertfall min mening Endret 28. september 2009 av MST Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Likte bildre nr. 1 der. Funnet på karmaloop.com, right? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Tips til billige peacoats, anyone? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hva er billig for deg? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hva synes folk om disse jakkene fra H&M? Synes den første er jævlig fet, men kanskje en smule mye detaljer. Litt dumt med den greia som går tvers over brystet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Svippet innom H&M før jobb i dag, mye fine greier nå til høsten. Suger max å bo i Bergen, kan nesten bare gå med regnjakke nå for tiden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Litt dumt med den greia som går tvers over brystet. Synes den så bedre ut med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå