multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ok, den var faktisk ganske bra. Men litt utafor min prisklasse akkurat nå. (brukt opp hele mnd. lønna før jeg har fått den ennå ) Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Karmaloop hadde jo utrolig dyr frakt da.. Blir litt dumt når frakten skal koste mer enn klærne.. Noen som vet om en annen side med like billige klær men mye billigere frakt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Frakten er jo ikke dyr. Har sett på andre sider der frakten er oppi 70 - 80 dollar. Har du husket og bruke rep code så du får 20% rabatt? Hjelper litt det og Shippingen er jo ikke på mer enn 47$, som er på 273 norske kroner. Eller stiger shipping prisen på hvor mange varer du har? Prøvde med en Supra Sneaker. Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Skulle egentlig bare kjøpe noen billige t-skjorter der jeg da. Tror ikke prisen stiger ettersom hvor mye man bestiller.. Så får kanskje ta og handle for en del og godta at jeg må betale toll da... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Asos har jo lav fraktkostnad nå da, men kanskje ikke de har helt den typen klær du ser etter? 6£, vet ikke hvor mye du må kjøpe for at det skal koste mer, for det var prisen for en jakke, en bukse og et par boots. Endret 27. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hadde en del bra der:) Hvis det er 6£ for frakta så bestiller jeg derifra istedet.. Er ingen rabattkoder eller noe slikt der eller? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Er jo mulighet for å legge inn koder, men tror der bare er gavekortkoder ellerno. Jeg har ihvertfall ikke kommet over noen rabatter. Edit: Etter litt rask googling så skal det visst finnes, men de er visst mye strengere og gir ikke ut ofte og skal visst være ganske vanskelig å få tak i. Endret 27. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Okei.. Syntes de har høy pris på frakt generelt på slike sider:/ Spill og slikt koster da mye mindre og en t-skjorte og ett spill et ikke store forskjellen akkurat. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Joda, er ganske høy fraktkostnad hos de fleste, men er ikke så ille med rundt 60 kr når det tydligvis trengs en del varer før du kommer over den prisen. Men se på eBay også det, fraktprisen er ikke spesielt lav der heller hvis du får ting fra US eller UK. Jeg kjøpte akkurat skjerf på eBay, men det kommer fra Kina og da var det gratis frakt med i prisen Endret 27. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg kjøpte akkurat skjerf på eBay, men det kommer fra Kina og da var det gratis frakt med i prisen Link. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=120474003728 Så får vi se hvordan den er Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hm, funker ikke Spend 50$ and get free shipping hos karmaloop? Bestilte varer for 50$ og skrev inn den koden, men frakten var der fortsatt og blei på 43$(!) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Tror du virkelig de er så gavmilde når de må sende helt hit til Norge? "International customers get 8$ off instead". Du kan bruke denne rep-coden: BK30779 også Hotdeals som Promo code. Da får du få 21% rabatt. Endret 27. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=120474003728Så får vi se hvordan den er Takk. Bestiller meg et par når jeg får lønning, og du sier det er ok, så hold meg oppdatert er du snill! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Nokon som veit om skjerfet som Chuck i GG blir solgt? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jepp, jeg skal holde deg oppdatert thrice. Da er det bare å vente på at det kommer i posten, men som det også står i beskrivelsen så tar det nok noe tid Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Nokon som veit om skjerfet som Chuck i GG blir solgt? Det er flere tråder om det på dette forumet. Det koster 250USD online, og vil se latterlig ut på 99% av befolkningen. EDIT: Endrer den til 99% Finnes forøvrig her om du er interessert. Det morsomme er at prisen har steget med nesten 100USD siden de først la det ut for salg. Endret 27. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Nokon som veit om skjerfet som Chuck i GG blir solgt? Jepp! Det som ble brukt under innspillingen av sesong 1 er da hvertfall solgt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Nokon som veit om skjerfet som Chuck i GG blir solgt? Tviler sterkt på at du kommer til å kle det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Om man kjører Chuck helt ut så skal det litt til for å ikke kle det. Men da blir det jo ren copycat. Har silkesjerf selv, utrolig vanskelig å kombinere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå