Scooby snacks Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Her i Stavanger har vi knapt vinter, så jeg går med trench- eller pea-coat. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 ^ Når du skal opp til Sauda/Sirdalen/Røldal da ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hva er best i dine øyne for en vinterjakke? Losjakke / peacoat. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Hva hvis jeg er narkoman? Da har du offisiell tillatelse til å gå med boblejakke;) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hva hvis jeg er narkoman? Da har du offisiell tillatelse til å gå med boblejakke;) haha EDIT Thirce går i 9iende. Losjakke er litt for fint Takk for forslag uansett Endret 26. september 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 EDIT Thirce går i 9iende. Nei, det gjør han ikke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 EDIT Thirce går i 9iende. Nei, det gjør han ikke. Tror han mente at han selv går i 9 klasse. På ungdomskolen gikk vel bare alle rundt i skijakker om jeg ikke husker feil? Hvert fall på min tid (nå føler jeg meg gammel) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Er mange som går rundt med skijakker på VGS også, hvertfall der jeg går. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Er mange som går rundt med skijakker på VGS også, hvertfall der jeg går. Jepp, dei fleste gjer det her òg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Her går de fleste rundt i Fjellreven og Canada Goose på vinteren. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) du blir som regel sett ganske rart på hvis du som gutt går på ungdomskole i frakk. Det blir for wannabe-voksent Endret 26. september 2009 av Destu Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 du blir som regel sett ganske rart på hvis du går på ungdomskole i frakk. Det blir for wannabe-voksent Så det å skille seg ut er en negativ ting? De fleste av guttene i klassen min kler seg helt forferdelig, men det stopper ikke meg i å kle meg bra selv om det bare er skole det er snakk om... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ungdomsskole og frakk vil som oftest se veslevoksent ut. Det finnes bedre måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ofte er man ikke så høy heller da. Lett å drukne i en frakk å se enda mindre ut. Lenke til kommentar
MST Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Noen her som har bestilt fra karmaloop? Hvor lang tid tar frakten? Er det trygt? De merker ikke pakkene som gift selvom man velger den " gift option " tingen ved betalingen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Noen her som har bestilt fra karmaloop?Hvor lang tid tar frakten? Er det trygt? De merker ikke pakkene som gift selvom man velger den " gift option " tingen ved betalingen? Har en venn som nettopp besilte der i fra. Frakten tok 3-5 dager eller noe slikt. Det er helt trygt. Det kan være de sender pakken som gift, men de merker ikke pakken med en pris som er lavere enn hva den er. Hvorre: Hva som ser bra ut er subjektivt, har hørt et dusin ganger at canada goose osv er dritpent. Det samme går for Peak Performance og andre merker som etter min mening ikke har pene klær i det hele tatt. Akkurat så jeg ikke likte skoleantrekket ditt med vest, var mer harry en pent. Men du mener nok noe annet, som jeg sa - subjektivt Er enig med Thrice ang. frakk i så ung alder, blir altfor veslevoksent. Frakk blir fort veldig overkill i så ung alder, selv på vgs. Peacoat er et mye bedre alternativ. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ungdomsskole og frakk vil som oftest se veslevoksent ut. Det finnes bedre måter å gjøre det på. Jepp, ser fort ut som en liten gutt som har funnet noet i skapet til far hvis man kommer på ungdomsskolen i frakk. Gikk i losjakke på vgs. da. Endret 27. september 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg går av og til med frakk, i tiende. Nå er jeg også 1.86 da. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Noen som har et forslag til en type sekk som faktisk ser fin ut? Gått igjennom det meste og har ikke funnet noe. Jeg går på skole og de dagene jeg har som er lange så får jeg ikke plass oppi messenger-bagen til alle bøkene, i tillegg så sliter det veldig på ryggen med bag Endret 27. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Bruker denne alle dagene utenom de jeg har gym. Fungerer strålende, har plass til data, lader, 3-4 bøker, matpakke osv. Kan også gjøres om til sekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå