Kavinsky Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan hvertfall skrive under på at du kler deg ordentlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som har noe hint om hvor mye det koster å korte ermene på en tweed-jakke? har funnet noen fine gamle som selvfølgelig ikke passer helt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg gjetter på 200-300,- Da slipper jeg bilder, da? At Kavinsky ser deg på gata holder dessverre ikke for oss andre. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg gjetter på 200-300,- Da slipper jeg bilder, da? At Kavinsky ser deg på gata holder dessverre ikke for oss andre. Men jeg har egentlig ikke et behov for å bevise noe for noen som helst her på forumet, så jeg klarer meg egentlig Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) /care jeg VIL se Har du noe du trenger å bevise i det hele tatt da? jeg er bare interresert i å se ny stil og nye vrier på ting. Skulle ønske jeg kunne se noe mer av det når jeg gikk tur her i byen Endret 25. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er da ikke snakk om å bevise noe som helst? Er ikke akkurat derfor folk poster bilder av outfits. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Så jeg deg spankulere i Bogstadveien iført J. Press-skjerf, sløyfe og loafers idag, Charles? I så fall, fit-pic enough for me. Var bra. Stilen til han jeg så virka som den kunne passe din. No comment Likte det uansett. Da slipper jeg bilder, da? Seriøst? Jeg så en som passer den beskrivelsen helt perfekt på t-banen i går, og da tenkte jeg, "hm, det er ikke Charles Bass som sitter der?" Du hadde ikke tilfelfigvis besøk av en venn fra polen Charles? Overhørte en telefonsamtale;) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Så jeg deg spankulere i Bogstadveien iført J. Press-skjerf, sløyfe og loafers idag, Charles? I så fall, fit-pic enough for me. Var bra. Stilen til han jeg så virka som den kunne passe din. Høres ut som Chuck Bass det Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Dere får gi beskjed om noen ser Charles Bass i Bogstadveien så kan jeg poppe ut å være paparazi Noen som skal på mote showet til Follestad i kveld? Haha, det er noe jeg kunne gått glipp av når som helst, så lyst fikk jeg til å gå! Du gikk ikke glipp av noe. Endret 26. september 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha vedder på at Charles får angst og tror alle på forumet forfølger han Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Noen her som bor i Tr.Heim og har tips til hvor man kan finne kule accessories(kjeder osv)? Event. noen gode nettbutikker som selger dette? Endret 26. september 2009 av quakie Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Gutt eller jente? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei. Skal ha ny bobblejakke til vinter. ideer? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Med mindre du er 14 år eller narkoman, dropp det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Haha vedder på at Charles får angst og tror alle på forumet forfølger han Haha, dere gjør det, dere!!! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Med mindre du er 14 år eller narkoman, dropp det. Hva hvis jeg er narkoman? Hva er best i dine øyne for en vinterjakke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå