Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Charles Bass (eller de andre som vet): Hva er ca.-prisen på en Louis Vuitton-lommebok her i Oslo? Evt. kontra utlandet.

 

Sånn ca. 2000-2500 er vel startpriser. Du får jo kortholdere til over tusenlappen også. Har en btw, som jeg ikke bruker, i damier graphite.

 

EDIT: De har jo ikke alt i butikken, det er jo et bestemt utvalg. Hvis det er en du liker spesielt, spør du om de kan få den opp fra Sloane eller Champs, så får du den som regel med neste shipment, hvis ikke en SA skal ned på kurs.

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Hmmm... da får vi se :p Jeg liker den, men samtidig er jeg litt usikker på om størrelsen vil passe med (bestillte XS, bruker vanligvis S, men etter brystmålet som var oppgitt må jeg bruke XS)

 

En ting jeg lurer litt på, hvis denne jakka blir for liten og jeg skal returnere den, hvordan blir det med momsen da? hvis jeg bare sender den tilbake og får en ny i større størrelse f.eks. så må jeg jo betale moms for den og, altså betale moms for en vare jeg ikke faktisk har? Eller er det noen måte du kan få tilbakebetalt det?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

multi: Likte ikke at den var så trang i halsen, og enig med de over.

 

Er det noen som vet om noen dobbeltkneppede jakker/frakker som stopper sånn midt mellom livet og knærne å få tak i til en ikke så alt for høy pris? Vet ikke om den type plagg har et spesielt navn jeg. Vil forresten ha den i bomull.

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...