fkm Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kavinsky, 2000 og oppover! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Takk, way pricy for me da. De er pene, men 2000,- blir altfor høyt for meg i alle fall før jeg får meg jobb om noen år Kanskje til og med da også. Endret 23. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) @ Charles Bass (eller de andre som vet): Hva er ca.-prisen på en Louis Vuitton-lommebok her i Oslo? Evt. kontra utlandet. Sånn ca. 2000-2500 er vel startpriser. Du får jo kortholdere til over tusenlappen også. Har en btw, som jeg ikke bruker, i damier graphite. EDIT: De har jo ikke alt i butikken, det er jo et bestemt utvalg. Hvis det er en du liker spesielt, spør du om de kan få den opp fra Sloane eller Champs, så får du den som regel med neste shipment, hvis ikke en SA skal ned på kurs. Endret 23. september 2009 av Charles Bass Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Er på jakt etter et par bukser som ligner disse som Carter Baizen brukte i siste episode av Gossip Girl. Dog hadde jeg tenkt meg litt gråere. Liker den detaljen med litt bredde i linninga øverst. Noen som har tips til butikker som har noe sånt her i Oslo? Endret 24. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det der var nice Kavinsky. Med tanke på min aversjon mot belter er det noe jeg kan være interessert i også. Noen som har peiling på hvor mye det koster for å få lagd slikt rett fra skredder? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bestillt høstjakke, innspill? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Pen, men synes det ble litt rotete med de greiene som går ned fra nakken, over brystet og går under armene. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kanskje litt too much ja Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hmmm... da får vi se Jeg liker den, men samtidig er jeg litt usikker på om størrelsen vil passe med (bestillte XS, bruker vanligvis S, men etter brystmålet som var oppgitt må jeg bruke XS) En ting jeg lurer litt på, hvis denne jakka blir for liten og jeg skal returnere den, hvordan blir det med momsen da? hvis jeg bare sender den tilbake og får en ny i større størrelse f.eks. så må jeg jo betale moms for den og, altså betale moms for en vare jeg ikke faktisk har? Eller er det noen måte du kan få tilbakebetalt det? Endret 24. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er toll- og MVA-fritak på varer som gjeninnføres, som det reelt blir ved bytting av størrelse. Den må utførselsdeklareres, da har du beviset ditt på at MVA og toll er betalt så du slipper dobbelt. Posten skal kunne hjelpe deg med slikt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Mens hvis jeg får igjen pengene/gavekort etc. så blir MVAen jeg betalte på det opprinnelige produktet tapt? Endret 24. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) multi: Likte ikke at den var så trang i halsen, og enig med de over. Er det noen som vet om noen dobbeltkneppede jakker/frakker som stopper sånn midt mellom livet og knærne å få tak i til en ikke så alt for høy pris? Vet ikke om den type plagg har et spesielt navn jeg. Vil forresten ha den i bomull. Endret 25. september 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som skal på mote showet til Follestad i kveld? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som skal på mote showet til Follestad i kveld? Haha, det er noe jeg kunne gått glipp av når som helst, så lyst fikk jeg til å gå! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så jeg deg spankulere i Bogstadveien iført J. Press-skjerf, sløyfe og loafers idag, Charles? I så fall, fit-pic enough for me. Var bra. Stilen til han jeg så virka som den kunne passe din. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så jeg deg spankulere i Bogstadveien iført J. Press-skjerf, sløyfe og loafers idag, Charles? I så fall, fit-pic enough for me. Var bra. Stilen til han jeg så virka som den kunne passe din. No comment Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så en kar i en sånn jaktjakke det var snakk om for noen innlegg siden. Var i Bergen, ingen her i fra? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så jeg deg spankulere i Bogstadveien iført J. Press-skjerf, sløyfe og loafers idag, Charles? I så fall, fit-pic enough for me. Var bra. Stilen til han jeg så virka som den kunne passe din. No comment Likte det uansett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så jeg deg spankulere i Bogstadveien iført J. Press-skjerf, sløyfe og loafers idag, Charles? I så fall, fit-pic enough for me. Var bra. Stilen til han jeg så virka som den kunne passe din. No comment Likte det uansett. Da slipper jeg bilder, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå