Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Fant ikke sko i dag. Kjøpte en caps i stedet, type Globe. Driter i sko til det blir mer høstmodeller utpå markedet. Har 5 par jeg kan gå i til vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var og shoppa på sandvika storsenter og holmensenteret idag..

 

Kjøpte:

[...]

Jeg har opptil flere venninner som burde ha lært et og annet av deg!

 

Er det lov å spørre om hvor mye Burberryvantene og -skjerfet kostet? Har knapt sett på prislappen på Burberryplagg i Norge, og prøver å bevisstgjøre meg selv litt rundt klespriser for tiden.

 

Forresten, hvordan gikk det med Lee-buksen?

Tror det gikk bra med buksen, har ikke sett den etter den har tørket. Men fikk meg ny bukse idag da ;) Tror nok det ordner seg.

 

Det settet jeg kjøpte kostet 1k og er faktisk billigere enn å kjøpe bare skjerfet. Dette er dog 10%kasmir og resten merinoull mens de som er 100% kasmir TROR jeg koster rundt fire tusen. Synes å ha hørt noe om det, men vet ingenting sikkert. Et skjerf er så lett å miste ( har flere ganger lagt igjen et skjerf etter meg på f.eks. tentamen osv) så orker ikke ha et så dyrt skjerf som man virkelig må passe på.

Lenke til kommentar
Apropos fottøy -

Jeg trenger noen sko til høsten/vinteren, mine Vans Slip-On kan fort bli litt kalde... Noen anbefalinger? De må ikke være for stive slik visse fjellsko og slikt er.

Iowa lager fantastisk gode sko. dei er vanntette og gode å gå i om vinteren, så lenge det ikkje er for mykje snø.

Lenke til kommentar
Mener å huske prisen var 3500,- på mine (riktignok betalte ikke jeg det), nesten litt forunderlig, lave påslag har ikke akkurat vært butikkens hovedkjennetegn.

 

Mer generelt har jeg egentlig ingen maksgrenser om jeg føler at jeg kan bruke plagget i lang tid, men om det er noe som er veldig sesongspesifikt føler jeg ikke for å betale vanvittig mye (dvs typisk over 4-5000,- for en blazer, 2000,- for en bukse etc.).

Hvor kjøpte du blazeren?

Hvilket merke er det?

Endret av John Kåre
Lenke til kommentar

Er på BI Oslo (Nydalen) nå en tur. Skal starte her på mandag.

 

Grunnen til at jeg skriver om mote er at de på campus har:

- Frisør

- Egen butikk for dameklær

- Egen butikk for herreklær

- Gullsmed- og klokkebutikk :!:

 

Og noen andre butikker, som Sunnkost, kiosk, noen kaffebarer osv.. ganske sykt. Kommer jo til å gro fast her. Får tak i alt man trenger innpå campus.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du blazeren?

Hvilket merke er det?

Blazerene det er snakk om her (lik den Baron Ereksjon postet bilde av på forrige side, pluss to andre farver) er fra Tiger, jeg kjøpte de på Bogart i Tønsberg.

 

Shopping i dødperioder på BI? Tenke seg til, slikt driver vi ikke med på NHH!

Og jeg kjøpte min hos Kiman på Palèet i Oslo.

Lenke til kommentar

Moter og klær generelt er av minimal interesse her i gården i alle fall. Ikke tolk det som at jeg går naken hele tiden :)

Det siste jeg har kjøpt er et par joggesko til 139kr for en måned siden, fikk ny jobb i forrige uke, der fikk jeg bukse, t-skjorte, genser og vernesko. Da trenger ikke jeg utvide garderoben før til vårs nesten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...