Kloever Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Svart dress, svart skjorte og svart slips? Fail. Du burde kjøre klassisk; svart dress, kvit skjorte og svart slips. Anten med eller utan vest. Jaha, er dette fail? OoOoOOOoo Brad Pitt har brukt den comboen, ja då må det vera fint yey. Vel, eg er ingen hollywood moteekspert, men egmeiner det ser ganske rart ut. Dressen får jo ingen nyansar, og ein vert sjåandes ut som ein svart blyant. Snakk om fail. Du tror jeg googler på Brad Pitt? Jeg gjorde et bildesøk på plagg+farge, din gjøk. Endret 19. september 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Kikker litt på en "quilted jacket" til å ha utover høsten. Men er litt usikker på hvordan jeg evt. kommer til å kle den. Har funnet en meget rimelig en på Asos, som jeg vurderer å bestille, også evt. gå over til noe finere etterhvert om jeg trives med den. Hva syns dere om den? Litt usikker på den serru Endret 19. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Slike jakker minner meg mest om leirdue skyting og jakt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Synes selv den var innmari stilig. Hvor dyrt er "rimelig"? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 £30 pluss frakt, mva og toll Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. september 2009 Rapporter Del Skrevet 19. september 2009 Helt ok jakke det der. Nøytral og fin, men som nevnt over, litt for mye jaktjakke over den... Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Kikker litt på en "quilted jacket" til å ha utover høsten. Men er litt usikker på hvordan jeg evt. kommer til å kle den. Har funnet en meget rimelig en på Asos, som jeg vurderer å bestille, også evt. gå over til noe finere etterhvert om jeg trives med den. Hva syns dere om den? Litt usikker på den serru Litt random jakke, helt ærlig. Grei nok, enig med de over. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Er parka hot eller not? Vurderer ein frå Peak.. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Hot på noen, not på andre. Kommer vel en del an på parka'en også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Kikker litt på en "quilted jacket" til å ha utover høsten. Men er litt usikker på hvordan jeg evt. kommer til å kle den. Har funnet en meget rimelig en på Asos, som jeg vurderer å bestille, også evt. gå over til noe finere etterhvert om jeg trives med den. Hva syns dere om den? Litt usikker på den serru Har en fra Barbour selv, og jeg er veldig fornøyd. Jeg ville kjøpt den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Fra The Sartorialist. Quilted jackets and coats have gotten such a bad rep as old stuffy hunting clothes. However, guys like this show the cool way to wear it. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Agreed. Men som oftest ser det litt for jakt ut, likevel ville jeg ha gått for den, Kavinsky, særlig til den prisen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er ganske lett å kombinere den så den ikke ser "jakt" ut. Det er bare å ha et nogenlunde moderne snitt på resten av klærne. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det er sant, men jeg tenker oftest "jakt" når jeg ser en. Men dersom den kombineres riktig ser det bra ut, ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg tenker jakt, underjakke for folk som jobber i minus en million grader (eller så der), eller noe narkiser gikk med på åttitallet. Ikke positivt, om noen lurte. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Kan skjønne jaktgreia her, men har du pene bukser, pen genser og noen fine sko til blir det nok bra. Bestilles etter endt bursdagsfeiring i oktober. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nice. Om du vil sjå ut som ein narkis med hepatitt C, that is. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Tror det kan bli fint, så lenge du klarer å unngå jaktstilen Men jeg er enig med Frigata, du kommer til å se ut som du har hepatitt C Endret 21. september 2009 av Karlson Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Nice. Om du vil sjå ut som ein narkis med hepatitt C, that is. Er du helt teit eller? Her er et eksempel på hvordan man bruker en lignende jakke og IKKE ser ut som en narkis med hepatitt C. Og kom ikke her og si at du er uenig, for typen på bildet er vel så langt unna en narkis som man får kommet. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Tja, den går an i sort/koksgrå hvis man har en ordentlig klesstil ellers. Men i andre farger, som turkis og rød, blir den fort litt Jarle på Åpen Post - uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå