Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Svart dress, svart skjorte og svart slips? Fail.

 

Du burde kjøre klassisk; svart dress, kvit skjorte og svart slips. Anten med eller utan vest.

 

Jaha, er dette fail?

 

 

 

brad-pitt-toronto-film-festival.jpg

 

 

 

OoOoOOOoo Brad Pitt har brukt den comboen, ja då må det vera fint yey. Vel, eg er ingen hollywood moteekspert, men egmeiner det ser ganske rart ut. Dressen får jo ingen nyansar, og ein vert sjåandes ut som ein svart blyant.

 

 

Snakk om fail. Du tror jeg googler på Brad Pitt? Jeg gjorde et bildesøk på plagg+farge, din gjøk.

Endret av Kloever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikker litt på en "quilted jacket" til å ha utover høsten. Men er litt usikker på hvordan jeg evt. kommer til å kle den. Har funnet en meget rimelig en på Asos, som jeg vurderer å bestille, også evt. gå over til noe finere etterhvert om jeg trives med den.

 

Hva syns dere om den?

 

 

image1xl.jpg

 

image2xl.jpg

 

 

Litt usikker på den serru

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
Kikker litt på en "quilted jacket" til å ha utover høsten. Men er litt usikker på hvordan jeg evt. kommer til å kle den. Har funnet en meget rimelig en på Asos, som jeg vurderer å bestille, også evt. gå over til noe finere etterhvert om jeg trives med den.

 

Hva syns dere om den?

 

 

image1xl.jpg

 

image2xl.jpg

 

 

Litt usikker på den serru

 

Litt random jakke, helt ærlig. Grei nok, enig med de over.

Lenke til kommentar
Kikker litt på en "quilted jacket" til å ha utover høsten. Men er litt usikker på hvordan jeg evt. kommer til å kle den. Har funnet en meget rimelig en på Asos, som jeg vurderer å bestille, også evt. gå over til noe finere etterhvert om jeg trives med den.

 

Hva syns dere om den?

 

 

image1xl.jpg

 

image2xl.jpg

 

 

Litt usikker på den serru

 

Har en fra Barbour selv, og jeg er veldig fornøyd. Jeg ville kjøpt den.

Lenke til kommentar
Nice. Om du vil sjå ut som ein narkis med hepatitt C, that is.

 

Er du helt teit eller? Her er et eksempel på hvordan man bruker en lignende jakke og IKKE ser ut som en narkis med hepatitt C.

pPOLO2-6430628_mailer_v330.jpg

Og kom ikke her og si at du er uenig, for typen på bildet er vel så langt unna en narkis som man får kommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...