AT1S Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Den dekker behovet til han som spurte om jakke. Den har holdt meg varm på sørlandet, østlandet og i midt norge. Bare et eksempel på at man får en jakke som har holdt meg varm i 2 år til under 3000,- At folk liker hvordan den ser ut er en helt annen sak. Synes å huske at han faktisk brydde seg om hvordan den så ut, tror han nevnte preppy. For meg er ikke det en hvilken som helst jakke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Vel, det er en pen, uniforminspirert en. Poenget mitt var at man kan finne en jakke til ønsket pris som oppfyller kriteriene som er satt. Endret 18. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 For å spore av "Jakkediskusjonen" så spør jeg heller: Hva er årets must-haves til vinteren? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Gode varme boots, sammen med skinnhansker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke glem et cashmere skjerf. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Glad jeg slipper å bruke penger på tykk vinterjakke. Fryser aldri Slipper å se ut som en tvangsfora gås. Hvor bør jeg gå for å finne en fin skinnjakke i Oslo? Maks kr 3 000 (ja), men gjerne billigere og (a la den carlings hadde i vinter). Endret 18. september 2009 av mathos Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Slipper å se ut som en tvangsfora gås. Da har du ikke sett mange vinterjakker. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Slipper å se ut som en tvangsfora gås. Da har du ikke sett mange vinterjakker. Det var ikke ment som annet enn en spøk .. selv om det er mange som går med boblejakker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Til dere som ville ha bilder, får forhåpentligvis tid til å fikse det i morgen:) Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 New York om en uke, tenkt til å bruke en del penger. Aldri vært der før, noen tips til gode butikker og gater jeg burde besøke?=) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg kjøpte nettopp en stilig cardigan i kasjmir som jeg la fra meg på senga. Samme dag ble det etter hvert....aktivitet i senga og jeg glemte bort den jævla cardigan-en. Den har aldri vært brukt men nå ser den ikke akkurat ny ut lenger... Faen Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Premiere med (sort) dress som eneste aktuelle antrekk i dag. Hvilken skjorte, og hvilket slips burde jeg gå for? Sort skjorte og sort slips har identisk farge. Det mest "fargerike" slipset ser bedre ut i virkeligheten Burde jeg satse på vest? Har en helt plain sort vest, men mekanismen bak henger og slenger Selv synes jeg sort skjorte og enten det sorte eller "fargerike" () slipset. Slipset til høyre på sort skjorte er minst aktuelt. Hehe, burde tenkt på å legge slipset til den hvite skjorta sammen med den sorte skjorta. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Med "fargerike" mener jeg slipset til venstre på den sorte skjorta, ikke det blå. Tok ikke sjansen på å endre innlegget :S Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Svart dress, svart skjorte og svart slips? Fail. Du burde kjøre klassisk; svart dress, kvit skjorte og svart slips. Anten med eller utan vest. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ville valgt en mørk farge til sort skjorte. Burgunder, dyp lilla eller tilsvarende. Vest er alltid bra, man får en litt tettere og "ryddigere" look. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Svart dress, svart skjorte og svart slips? Fail. Du burde kjøre klassisk; svart dress, kvit skjorte og svart slips. Anten med eller utan vest. Jaha, er dette fail? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Støtter vest, det trekker som regel "alltid" opp. Jeg er veldig fan av hvit skjorte, så jeg ville gått for det sammen med det stripete, men ellers til den mørke skjorten ville jeg brukt det første slipset. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Syntes det er merkeligt at filmstjerner kommer på den røde løperen med dresser som er for lange i ermene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Sikker på dette Anewz? For meg virker det som dressen er akkurat slik den skal være. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Svart dress, svart skjorte og svart slips? Fail. Du burde kjøre klassisk; svart dress, kvit skjorte og svart slips. Anten med eller utan vest. Jaha, er dette fail? OoOoOOOoo Brad Pitt har brukt den comboen, ja då må det vera fint yey. Vel, eg er ingen hollywood moteekspert, men egmeiner det ser ganske rart ut. Dressen får jo ingen nyansar, og ein vert sjåandes ut som ein svart blyant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå