Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hahaha, mener du 3000 er mye for en vinterjakke? Jaja, om du har lyst til å være like kald som en uteligger på Karl Johan, så

Det er bare din feilaktige fortolkning. Jeg diskutere verdien av ordet "Kvalitet" som jeg føler igrunn ikke har nevneverdig med betydning for Motefolket.

 

Jeg har selv betalt 4.5 K for en Bergans jakke, men jeg lurer ikke meg selv ved å antyde at den har bedre (merkbar) kvalitet eller lignende, derimot så var den utrolig fresh.

 

 

Og husk på at vi ikke sammenligner billige kinesiske kopier som koster 2 øre å produsere oppimot et eller annet kjent merke til 4-5 lapper.

Derimot en jakke til 500-600 kroner oppimot en til 4-5 lapper.

 

 

BaltusBrun: Nå var heller ikke min diskusjon berettiget til Snaffle (Or Somthing).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg enig i at 3000 for en jakke ikke er all verden.

 

MEN, Snaffle, du er heldig i dag, for jeg kjøpte nettopp DV MAN, og der er det en vinterjakke-reportasje! Er faktisk en del kult under 3000! Vet ikke om alt er tilgjengelig i Norge, but here it goes, vinterjakker under 3000 (med egne vurderinger av hvor pene de er):

 

Frakk fra Merc til 2595,- (fin)

Parkas fra Cheap Monday til 1200.- (grei)

Parkas fra Diesel til 2399,- (grei)

Parkas fra Ljung til 2899,- (grei)

Parkas fra Björn Borg til 2799,- (grei)

Parkas fra Lacoste til 2600,- (grei+)

Trench fra Capasca til 1899,- (stygg)

Trench fra Matinique til 2799,- (fin)

 

Er det noe som høres fristende ut, og du har lyst til å se bilde av kan jeg sikkert fikse det hvis du er snill gutt!

Lenke til kommentar
Hahaha, mener du 3000 er mye for en vinterjakke? Jaja, om du har lyst til å være like kald som en uteligger på Karl Johan, så

Det er bare din feilaktige fortolkning. Jeg diskutere verdien av ordet "Kvalitet" som jeg føler igrunn ikke har nevneverdig med betydning for Motefolket.

 

Jeg har selv betalt 4.5 K for en Bergans jakke, men jeg lurer ikke meg selv ved å antyde at den har bedre (merkbar) kvalitet eller lignende, derimot så var den utrolig fresh.

 

 

Og husk på at vi ikke sammenligner billige kinesiske kopier som koster 2 øre å produsere oppimot et eller annet kjent merke til 4-5 lapper.

Derimot en jakke til 500-600 kroner oppimot en til 4-5 lapper.

 

 

BaltusBrun: Nå var heller ikke min diskusjon berettiget til Snaffle (Or Somthing).

 

Min tolkning er ikke feilaktig, en tolkning er personlig...

Lenke til kommentar
Det kan godt hende, men når du kommer med en post overfylt av seriøsitet og igrunn ingen sammenheng iforhold til posten over, er det vanskelig å se poenget ditt.

 

Egentlig ikke... Det jeg sa, var at jeg synes det er vanskelig å finne en jakke, som passer det jeg er ute etter, til 3000 kroner, men sa aldri at det var umulig. Var kanskje litt stor i kjeften, men hvis du ikke så poenget mitt, trenger du litt søvn på øyet, eller kontaktlinser i det minste.

Lenke til kommentar

Man kan jo fint få en varm jakke, som ikke er boblejakke, for under 3000 kroner, det er da ikke noe stress. Om den er pen, er jo en annen sak.

 

Men det kommer selvsagt ann på hvor man bor og hvor "hard" vinteren er der man bor. Her i byn (Bergen) er det sjeldent under 5 minus om vinteren og da sier det seg selv at man trenger en annen jakke hvis man bor i det indre østland, hvor det ofte kan bli 30 minus...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg trodde alle visste det jeg..

Stil - preppy

Pris - Hmm, vi får vel si under 3 tusen. Vil ha en jakke nå.

Vinterjakke under 3000,-? Lykke til, lite kvalitet og varme å hente der. Om du ikke skal gå rundt med en boblis.

 

 

Feil. Jeg kjøpte en fra Matinique for 2500,- og den fungerer utmerket.

 

Åja, vent, jeg glemte alle er som deg!!!

Lenke til kommentar
Hahaha, mener du 3000 er mye for en vinterjakke? Jaja, om du har lyst til å være like kald som en uteligger på Karl Johan, så

Det er bare din feilaktige fortolkning. Jeg diskutere verdien av ordet "Kvalitet" som jeg føler igrunn ikke har nevneverdig med betydning for Motefolket.

 

Jeg har selv betalt 4.5 K for en Bergans jakke, men jeg lurer ikke meg selv ved å antyde at den har bedre (merkbar) kvalitet eller lignende, derimot så var den utrolig fresh.

 

 

Og husk på at vi ikke sammenligner billige kinesiske kopier som koster 2 øre å produsere oppimot et eller annet kjent merke til 4-5 lapper.

Derimot en jakke til 500-600 kroner oppimot en til 4-5 lapper.

 

 

BaltusBrun: Nå var heller ikke min diskusjon berettiget til Snaffle (Or Somthing).

 

Feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...