Mchansern Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Endte opp med å kjøpe disse fra NN07. Link til bukse Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Fine de! Har de selv, kjempefornøyd. En ting jeg stusser over og syns er litt smålig er at en del nettbutikker som Nelly.com og Modo selger buksene fra NNs forrige kolleksjon for fullpris fortsatt, slik som de røde feks. når de gikk ut av butikkene for 500,- Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Litt seint ute med ei slik lys bukse. Lenke til kommentar
Lorddollars Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Noen som vet hva sånn bukser som går litt innover med bena heter? Og hvilken butikker finner man de i? Finner bare sånne "straight" rett ned bukser.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Carrot-fit? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Skinny jeans. Du får dem på volt, acne osv Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Det heter carrot fit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Noen som vet hva sånn bukser som går litt innover med bena heter? Og hvilken butikker finner man de i? Finner bare sånne "straight" rett ned bukser.. Enten slim-, skinny- eller carrot-fit du ser etter. Carrot-fit er løse øverste og har smale ben. Slim-fit er smale hele veien, og skinny-fit sitter veldig tett inntil huden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Hva syntes folket om DB cardigans? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Foretrekker langt på vei enkeltknappet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Foretrekker enkeltkneppet. Har noen dobbelkneppet, men den som ble postet var utrolig stygg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Dobbelspente bør være "knitted" syns jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Enig med Kavinsky. En knitted DB cardigan kan være dritkult! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Agreed, tynne ser klart best ut enkeltspent. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Det begynner å bli kaldere nå, så da er det vel på tide å handle en ny høst/vinter jakke. Har dere sett noe verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Det begynner å bli kaldere nå, så da er det vel på tide å handle en ny høst/vinter jakke.Har dere sett noe verdt å ta en titt på? Masse, men jeg vet ikke hva du går med, prisklasse etc... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg trodde alle visste det jeg.. Stil - preppy Pris - Hmm, vi får vel si under 3 tusen. Vil ha en jakke nå. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Folkens, eg er på jakt etter den perfekte cardigan. Eg har ein visjon om ein enkeltspent cardigan med tjukt stoff i marineblå farge. Store knappar er ein fordel, helst i annan farge enn sjølve stoffet. Stoffet skal ikkje vera grovt, altså ikkje sjå direkte strikka ut, og utan synlege kjenneteikn på merke etc. Hjelp mottakast med suss og klem! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg trodde alle visste det jeg..Stil - preppy Pris - Hmm, vi får vel si under 3 tusen. Vil ha en jakke nå. Vinterjakke under 3000,-? Lykke til, lite kvalitet og varme å hente der. Om du ikke skal gå rundt med en boblis. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Tull ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå