Kurt Grusom Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 høhø! artig den der Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Neste russekro er temaet "keeg". Noen tips til hva man kan gjøre? Aner egentlig ikke helt hva det dreier seg om, så noen retningslinjer er også greit. Og helst noe man ikke trenger å gjøre storinnkjøp til. Takk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 WESC-genser, Lacoste-sko, brunkrem og buksa ned i sokkene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har hverken slik genser (eller lignende), eller fancy sko. Har noe Lacoste-tskjorte, derimot. Hva med sleik? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Det er vel mer fjortis..? Tenk mer Lindeberg/D&G logoflash, mye rosa og hvit Edit: Sleik, ja Endret 11. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Du har vel noen keege bekjente som har noe wesc? Ellers så er det strikker i div. farger på buksen. Hårbånd er også et must! EDIT: Leif Endret 11. september 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Regner med du mente hårbånd, AnewZ? Selv går jeg ikke i spesielle merkeklær. Akkurat nå har jeg en Jack&Jones bukse + en rød t-skjorte av samme merke. Bor i Hallingdal i Buskerud. Ingen storbyer, så ganske lite slikt her. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen med WESC-genser, bare lest mye om de. Har en Lindeberg-tskjorte også. Sølvgrå, merkelig og tungt stoff, ingen logoer. Lurer på hvorfor jeg kjøpte den egentlig, aldri brukt. Ettersom det er til russekro er det også greit å overdrive, parodiere litt. Trenger ikke se så bra ut. Takk for tips ihvertfall, og kom med flere om dere har, gjerne bilder på folk dere mener går under definisjon keeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er keegt. Bare lest om wesc? Det er jo OVERALT. *grøss* Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg derimot har temaet "Hippie" Noe som er ganske enkelt og greit for jenter da de gjerne har noe som passer til temaet liggende. Mens jeg værken har slengbukser, mokkasiner/lærsandaler, skinnvest med lisser eller hippiebriller Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Med en liten fare for gjentagelse: noen som vet om butikker i Oslo hvor de selger friis-vesker for herre (med skulderreim that is) eller lignende i nogen lunde stil som dette? Friis i bogstadveien er notert. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg derimot har temaet "Hippie"Noe som er ganske enkelt og greit for jenter da de gjerne har noe som passer til temaet liggende. Mens jeg værken har slengbukser, mokkasiner/lærsandaler, skinnvest med lisser eller hippiebriller Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Brukthandel og roteloftet hvis dere har. Kan godt hende foreldre eller slektninger har spart på 'minner' fra hippie tiden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Vel, vi har freetex, har de slikt? (selv om jeg er en smule skeptisk til å sette fot innafor der ) Og nei, de har ikke spart på minner fra den tiden + ingen av foreldrene mine var av hippie av seg på den tiden Haha, skulle fått meg disse Litt moderne, men forsatt litt samme tankegangen som hippiene, hadde vært greit å slippe sandaler utover kvelden da det ikke er spesielt varmt for tiden Endret 11. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er ikke noe galt i bruktbutikker. Jeg er innom titt og ofte for å se om jeg finner noe kult, men det er særdeles sjeldent. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Va var Office Bag'n på plass (Qwstion) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Anewz, Ta noen bilder når du har lagt noe oppi den. Må se hvordan det er med plass for en vanlig dag på campus. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 ^ Skal ta noen bilder ja, hvordan er en vanlig dag for deg? Tenker jeg tar bilde med en data og 4-5 bøker/penal etc oppi. Noen som har sett noen av runway showesene nå fra NYFW da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Lengesiden jeg har vært innom forumet nå. Har noen innkjøp som ble gjort for en uke siden da det var markedsdag i Bogstadveien. Kjøpte meg en "lyslilla" Eton skjorte og en blå Bruuns Bazaar skjorte (tror det er den på linken) og en Nudie Thin Finn Poor Black bukse. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har tenkt til å bestille masse ræl fra Smartguy.dk snart, men ønsker å forhindre at staten får sin del av kaka, dvs nedskriving av pakkens verdi så jeg slipper Mva, men er det Toll på klær? Hvis ja, så er det vel risikabelt nok, da de (Staten) sjekker vekt og størrelsen på pakken, og muligens pakker den opp osv? Hvor de fortløpende ser at pakkens anslåtte pris ikke holder mål iforhold til dens egentlige verdi. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, det er 10,7% toll på klær. Ja, Tollen kan og vil åpne pakker de mener er mistenksomme. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Okey, så det er en fastsatt prosent. Uansett, hvis Tollen blir mistenksome og åpner pakken, hva kommer da straffegebyret på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå