Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med du mente hårbånd, AnewZ?

 

Selv går jeg ikke i spesielle merkeklær. Akkurat nå har jeg en Jack&Jones bukse + en rød t-skjorte av samme merke. Bor i Hallingdal i Buskerud. Ingen storbyer, så ganske lite slikt her. Tror faktisk ikke jeg kjenner noen med WESC-genser, bare lest mye om de.

 

Har en Lindeberg-tskjorte også. Sølvgrå, merkelig og tungt stoff, ingen logoer. Lurer på hvorfor jeg kjøpte den egentlig, aldri brukt.

 

Ettersom det er til russekro er det også greit å overdrive, parodiere litt. Trenger ikke se så bra ut. :p

 

Takk for tips ihvertfall, og kom med flere om dere har, gjerne bilder på folk dere mener går under definisjon keeg. :)

Lenke til kommentar
Jeg derimot har temaet "Hippie"

Noe som er ganske enkelt og greit for jenter da de gjerne har noe som passer til temaet liggende. Mens jeg værken har slengbukser, mokkasiner/lærsandaler, skinnvest med lisser eller hippiebriller

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

 

 

Brukthandel og roteloftet hvis dere har. Kan godt hende foreldre eller slektninger har spart på 'minner' fra hippie tiden.

Lenke til kommentar

Vel, vi har freetex, har de slikt? (selv om jeg er en smule skeptisk til å sette fot innafor der :p )

 

Og nei, de har ikke spart på minner fra den tiden + ingen av foreldrene mine var av hippie av seg på den tiden :shrug:

 

Haha, skulle fått meg disse

shoe2.jpg

Litt moderne, men forsatt litt samme tankegangen som hippiene, hadde vært greit å slippe sandaler utover kvelden da det ikke er spesielt varmt for tiden

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Har tenkt til å bestille masse ræl fra Smartguy.dk snart, men ønsker å forhindre at staten får sin del av kaka, dvs nedskriving av pakkens verdi så jeg slipper Mva, men er det Toll på klær?

Hvis ja, så er det vel risikabelt nok, da de (Staten) sjekker vekt og størrelsen på pakken, og muligens pakker den opp osv? Hvor de fortløpende ser at pakkens anslåtte pris ikke holder mål iforhold til dens egentlige verdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...