Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Mener å huske prisen var 3500,- på mine (riktignok betalte ikke jeg det), nesten litt forunderlig, lave påslag har ikke akkurat vært butikkens hovedkjennetegn.

 

Mer generelt har jeg egentlig ingen maksgrenser om jeg føler at jeg kan bruke plagget i lang tid, men om det er noe som er veldig sesongspesifikt føler jeg ikke for å betale vanvittig mye (dvs typisk over 4-5000,- for en blazer, 2000,- for en bukse etc.).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener å huske prisen var 3500,- på mine (riktignok betalte ikke jeg det), nesten litt forunderlig, lave påslag har ikke akkurat vært butikkens hovedkjennetegn.

 

Mer generelt har jeg egentlig ingen maksgrenser om jeg føler at jeg kan bruke plagget i lang tid, men om det er noe som er veldig sesongspesifikt føler jeg ikke for å betale vanvittig mye (dvs typisk over 4-5000,- for en blazer, 2000,- for en bukse etc.).

Virker som om du har en del erfaring med bruk av blazer - Hvor casual vil du si en slik blazer er?

Er litt usikker på hvor jeg kan bruke den og hvor den gir et litt for stivpyntet preg.

Lenke til kommentar

Den hvite blazeren er veldig allsidig, avhengig av hva du kombinerer den med kan du komme unna med mye forskjellig i mange anledninger. Et par sneakers, noen jeans og en t-skjorte, og du kan neppe bli beskrevet som særlig stivpyntet. Noen (deriblant meg) kan gå med dette hvor som helst (vel, så lenge det ikke blir for uformelt, men du tar poenget...), mens andre vil mene dette antrekket er best egnet for en tur på byen eller noe lignende.

 

Alternativ to; om du derimot går for et par penere sko, en pen bukse av et eller annet slag, en festskjorte, et slips og et silketørkle. En 'festskjorte,' om noen skulle lure, kjennetegnes stort sett ved at den ikke har brystlomme (er fullt klar over at dette ikke er den korrekte definisjonen, men det holder for de flestes praktiske bruk).

 

Konklusjon; om du liker å kle deg pent og ikke har noe særlig imot å skille deg ut litt, skal du ikke være redd for å bruke blazeren, ei heller i kombinasjon med silketørkler, skjerf og skjorter.

 

Edit: I tillegg må selvfølgelig snittet, slaget og materialene på blazeren taes i betraktning. De store jakkeslagene gir i seg selv et rimelig avslappet inntrykk, det samme med det myke (og utrolig behagelige) bomulsstoffet. Enkel splitt er i utgangspunktet en klassisk egenskap på blazere, men snittet på denne nederst endrer dette inntrykket betraktelig.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Var og shoppa på sandvika storsenter og holmensenteret idag..

 

Kjøpte:

 

Burberry skjorte, Fornarina bukse, Gant genser ( lyserosa i deeilig stoff :love: ),

Benneton bomullsgenser, Burberry sett med vanter og skjerf og Dior lipgloss. =)

 

Er så utrolig mye mer fint å få tak i rundt Oslo enn i Drammensområdet.. :)

Lenke til kommentar

Synes gratise ting er så rått jeg! Sånn som denne røde kors t-skjorten, vet ikke om den egentlig er gratis, men siden det var mange som fikk tak i sånn regner jeg med det! :D

Selv om mange synes den er teit ville jeg heller hatt flere slike enn bend it like a banana-"something".

Det står "Er det lov til å drepe sivile hvis man begrenser seg til 10-12 stykker?" og litt under med mindre skrift står det "Det finnes regler i krig"

 

Legger ved bilde av t-skjorten og beltet jeg elsker, som viste seg å være "Real leather 100/115" hva nå enn det betyr.

post-63-1124389498_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Var og shoppa på sandvika storsenter og holmensenteret idag..

 

Kjøpte:

[...]

Jeg har opptil flere venninner som burde ha lært et og annet av deg!

 

Er det lov å spørre om hvor mye Burberryvantene og -skjerfet kostet? Har knapt sett på prislappen på Burberryplagg i Norge, og prøver å bevisstgjøre meg selv litt rundt klespriser for tiden.

 

Forresten, hvordan gikk det med Lee-buksen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...