Bebeluv Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.farfetch.com/shopping/men/newin/item10021481.aspx Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 3500,- for en cardigan ja... Da blir den nok ikke å se i min garderobe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det var en stiv pris for en cardigan. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg likte den ikke helt... hadde nok likt den hvis den strikkede delen gikk helt ned Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 bebeluv: Var stilig den da. Så på en dobbeltkneppet cardigan på H&M i dag, som jeg vurderte å kjøpe, men litt usikker, da jeg egentlig tviler litt på at det passer til stilen min. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fant ikke noe bilde av riktig cardigan, men den under her er veldig close. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 LIKE! Leiter forresten etter samme cardigan, bare med samme knapper, litt mer mellomrom mellom hver slik at den er tettere i halsen, noen som kan tenke seg til hva jeg mener? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Synes også at slike cardigans er fete. Spørsmålet er bare om det kler meg. Kommer ikke til å bruke skjorte under, heller t-skjorte. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvit t-skjorte under, drit fett + at det ser litt ekstra bra ut! Skulle bare likt å visst hvor man fant dem. (Bergen) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tviler sterkt på at noe annet enn en skjorte vil gå sammen med en dobbeltspent cardigan, iallefall hvis den er lik den på bildet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvit t-skjorte under, drit fett + at det ser litt ekstra bra ut! Skulle bare likt å visst hvor man fant dem. (Bergen) H&M i Tønsberg har noen hvertfall, til hele 149,-. Så du kan jo sjekke på H&M rundt i Bergen. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Yee, brukte ikke å kjøpe fra H&M Før, men i det siste har jeg blitt overrasket! Sinnsykt mye enkelt, men stilige ting Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Like ikke H&M før selv, men nå i det siste har jeg handlet i hovedsak på H&M. Finner mye bra og billig der. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 V-neck(t-skjorte) og cardigans er jo alltid en vinner! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ikke på den cardiganen der. V-veck fungerer utmerket til en "vanlig" en. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei, går veldig ofte i joggebukser. Men trenger noe jeg kan gå ut på byen med, men har litt stor mage Så ikke alt som ser bra ut noen tips til bukse, og overdel osv ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nokon som vil anbefale ein skreddar i Bergen? Har ein blazer eg må sy inn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei, går veldig ofte i joggebukser. Men trenger noe jeg kan gå ut på byen med, men har litt stor mage Så ikke alt som ser bra ut noen tips til bukse, og overdel osv ? Sorte, helt enkle jeans og en skjorte med v-hals over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå