KKake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 La nå fyren få ha skoene sine i fred nå da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Enkelte setter bare ikke pris på 90-tallets stil, jeg får heller leve med det, har ingen problemer hittil Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Visst man føler seg komfy med det selv så er det vel ingenting å si på Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Legg dem i fryseren. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Prøvd, funket ikke. Er nå i vaskemaskinen, satser på det funker. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Skoen er ikke så ille som folk her skal ha det til, dessuten bad han ikke om tilbakemelding på skoen. Men om lukt, så respekt det... Håper at det funker Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Tips til å holde sko luktfrie: Ta en sokk uten hull å fyll den med kattesand og legg den i skoene når du ikke bruker dem. Kattesanden vil da trekke til seg det meste av lukt og fuktighet Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Takk for innspill! Kanskje jeg skal bruke kattesandtrikset fremover. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Eller så kan du kjøpe lester til å ha i skoene når de ikke er i bruk. Helst i sedertre, for det trekker til seg fuktighet best, men så lenge de er av tre funker det greit. Jeg bruker det i mine sko, og det fungerer bra. Skoene holder formen bedre også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i bukser som festes slik? Jeg er ikke så altfor glad i belter. Denne er dog skreddersydd. Endret 6. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Spør også kjapt om noen har noen gode skobutikker på nett? Eneste jeg vet er Brandos (norsk) og ellers har asos en del fine sko (men det ene paret jeg vil ha kommer på nesten 3000 noe som er litt over det jeg har tenkt til å bruke på vintersko ) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva er forskjellen på loose-fit og regular-fit? Og loose-fit og baggy-fit? Prøvde en Big Bengt-bukse (loose-fit) fra Nudie og så for meg at det var noe ála baggy-fit, men, merket knapt noe forskjell fra en regular bukse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Loose fit er vel litt løst. Regular fit er vel det vanlige. Men tror ikke det er så stor forskjell mellom loose og regular. Baggy fit er vel ganske loose, og at hele buksa er stor. Repeterte vel nesten deg jeg nå Endret 8. september 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Vil vel tro at loose-fit busker, check that: bukser, er litt løsere i passformen enn det regular-fit er, kanskje med hovedvekt på beina? Baggy-fit vil jeg vel tro sier noe om at hele skiten, inklusive livet er stort... Endret 8. september 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 http://www.asos.com/20090220Hdenimfitguide...l.aspx?cid=7157 Her er en liten oversikt over buksefit. Kanskje det hjelper litt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Overraska at de selger boot cut bukser. Synes det er helt forferdelig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Enig med deg der Vertical^. Ser helt idiotisk ut. Anderskilsjika: Takk fikk linken. Da ble jeg litt klokere på buksefits. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Spennende cardigan. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nei, har bare ikke sett slike cardigans før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå