hvorre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 ^ Når man ser 17/18 åringer som går med Wesc hoodies etc når de går på fest, ofte sammens med en grå joggebukse og strikk på bena - så vil jeg mene at om han går med det vil han se bedre ut en de aller aller fleste. Du henger åpenbart ikke med samme type folk som meg.... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva synes folket, er det overkill å ha slips på fester når en er 17/18 år? Spørs helt på festen det... Men, her hvor jeg bor kler alle seg som møkk. Men uansett så hender det jeg har på meg slips når jeg drar ut Bare fordi alle andre kler seg dårlig betyr ikke at jeg må gjøre det og. Men, det går da grenser. Dress på fest hvor alle har på seg joggebukse blir feil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 ^ Når man ser 17/18 åringer som går med Wesc hoodies etc når de går på fest, ofte sammens med en grå joggebukse og strikk på bena - så vil jeg mene at om han går med det vil han se bedre ut en de aller aller fleste. Du henger åpenbart ikke med samme type folk som meg.... Sa ikke jeg hang med de, snakket stereotype jeg Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 ^ Når man ser 17/18 åringer som går med Wesc hoodies etc når de går på fest, ofte sammens med en grå joggebukse og strikk på bena - så vil jeg mene at om han går med det vil han se bedre ut en de aller aller fleste. Du henger åpenbart ikke med samme type folk som meg.... Sa ikke jeg hang med de, snakket stereotype jeg Hehe, I know, men meg bare måtte! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) På en fest med 17/18-åringer? Da har jeg vanskelig for å tro at en penbukse, skjorte og slips er et bra antrekk. Penbukse, skjorte og slips er alltid bra. Kanskje ikke noe alle (eller noen) andre vil gå med i den aldersgruppen, men er det noe sjakktrekk å anbefale noen å kle seg som en lasaron bare for å passe inn med folk som ikke bryr seg om hvordan de ser ut? Jeg mente ikke at han skulle kle seg som en lasaron. For meg er penbukse, skjorte og slips litt typisk mobilabonnementselgertypen. Tar man en dressjakke eller en v-halsgenser på seg ser det med en gang 10 ganger bedre ut. Jeg syns ikke penbukse, skjorte og slips hadde passet noe bedre på en fest med 30-åringer heller bare så det er sagt. Jeg ser at innlegget mitt kanskje var litt dårlig formulert... Endret 5. september 2009 av fkm Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg synes personlig at penbukse, skjorte og slips blir litt vel "stivt" for en rølpefest med 18-åringer. Uansett - hva enn du gjør - ikke kle deg i hvit T-skjorte, jeans og vest. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Gjør det kult med chinos eller pene bukser. F.eks slike jeg nettopp kjøpte fra Tiger. De er ikke jeans, men heller ikke penbukser. Vet ikke helt hva de er lagd av. Og til overdel kan du bruke en cardigan eller v-hals. Kun penbukse, skjorte og slips er kjedelig. Endret 5. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Gjør det kult med chinos eller pene bukser. F.eks slike jeg nettopp kjøpte fra Tiger. De er ikke jeans, men heller ikke penbukser. Vet ikke helt hva de er lagd av. Og til overdel kan du bruke en cardigan eller v-hals. Kun penbukse, skjorte og slips er kjedelig. Har du postet bilder av de buksene eller? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Mener jeg postet de i bildetråden. Endret 6. september 2009 av thrice Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har disse skoene som lukter noe så innihelvetes dårlig. Kan ikke bruke de. Hvordan skal jeg gå frem for å bli kvitt lukten? Ser at innersålen er skitten, kan jeg hive skoene i vaskemaskinen? Andre metoder? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 For all del, kjøp deg NYE sko! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg gidder ikke kjøpe nye fordi de lukter litt av de. De er strøkne ellers. Jeg kjøpte de forresten nye om det var det du siktet til, hvis det ikke er din stil så bryr det meg lite. Er jeg som har kommet med lukten. Endret 6. september 2009 av McBitch Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Skoene var grusomme, menmen, tror de skal tåle en maskinvask, hvertfall når selv mine Vans gjorde det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Går du med dem? Foreslår et par nye sko. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Stfu foolz Gi meg tips til hvordan jeg får vekk lukten. Gir faen i hva dere sier om utseende. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Stfu foolz Gi meg tips til hvordan jeg får vekk lukten. Gir faen i hva dere sier om utseende. Spray dem med parfyme hver gang du skal bruke dem... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Skoene var grusomme, menmen, tror de skal tåle en maskinvask, hvertfall når selv mine Vans gjorde det. Overlever de, så har du skoene dine, uten lukte, overlever de ikke har du en god grunn til å kjøpe noen sko som ser bedre ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Greit, hiver de i maskinen. Gidder ikke høre mer om utseende på de, var ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Men seriøst. Kjøp deg nye sko. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Men seriøst. Kjøp deg nye sko. +1 Værste jeg har sett på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå