Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes folket, er det overkill å ha slips på fester når en er 17/18 år?

 

Spørs helt på festen det... Men, her hvor jeg bor kler alle seg som møkk.

Men uansett så hender det jeg har på meg slips når jeg drar ut :)

 

Bare fordi alle andre kler seg dårlig betyr ikke at jeg må gjøre det og.

Men, det går da grenser. Dress på fest hvor alle har på seg joggebukse blir feil.

Lenke til kommentar
^ Når man ser 17/18 åringer som går med Wesc hoodies etc når de går på fest, ofte sammens med en grå joggebukse og strikk på bena - så vil jeg mene at om han går med det vil han se bedre ut en de aller aller fleste.

 

Du henger åpenbart ikke med samme type folk som meg.... :nei:

 

Sa ikke jeg hang med de, snakket stereotype jeg :)

Lenke til kommentar
^ Når man ser 17/18 åringer som går med Wesc hoodies etc når de går på fest, ofte sammens med en grå joggebukse og strikk på bena - så vil jeg mene at om han går med det vil han se bedre ut en de aller aller fleste.

 

Du henger åpenbart ikke med samme type folk som meg.... :nei:

 

Sa ikke jeg hang med de, snakket stereotype jeg :)

 

Hehe, I know, men meg bare måtte! :thumbup:

Lenke til kommentar
På en fest med 17/18-åringer? Da har jeg vanskelig for å tro at en penbukse, skjorte og slips er et bra antrekk.

 

Penbukse, skjorte og slips er alltid bra. Kanskje ikke noe alle (eller noen) andre vil gå med i den aldersgruppen, men er det noe sjakktrekk å anbefale noen å kle seg som en lasaron bare for å passe inn med folk som ikke bryr seg om hvordan de ser ut?

 

Jeg mente ikke at han skulle kle seg som en lasaron. For meg er penbukse, skjorte og slips litt typisk mobilabonnementselgertypen. Tar man en dressjakke eller en v-halsgenser på seg ser det med en gang 10 ganger bedre ut. Jeg syns ikke penbukse, skjorte og slips hadde passet noe bedre på en fest med 30-åringer heller bare så det er sagt. Jeg ser at innlegget mitt kanskje var litt dårlig formulert...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Gjør det kult med chinos eller pene bukser. F.eks slike jeg nettopp kjøpte fra Tiger. De er ikke jeans, men heller ikke penbukser. Vet ikke helt hva de er lagd av. Og til overdel kan du bruke en cardigan eller v-hals. Kun penbukse, skjorte og slips er kjedelig.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjør det kult med chinos eller pene bukser. F.eks slike jeg nettopp kjøpte fra Tiger. De er ikke jeans, men heller ikke penbukser. Vet ikke helt hva de er lagd av. Og til overdel kan du bruke en cardigan eller v-hals. Kun penbukse, skjorte og slips er kjedelig.

 

Har du postet bilder av de buksene eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...