Meloner Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jaja, fikk med meg såppas Beige jeg hovedsaklig leiter etter. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har lyst til å få en litt mer streetwear-inspirert stil, noen tips om bukse og overdel jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tja, kanskje noko frå LRG eller INI. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har lyst til å få en litt mer streetwear-inspirert stil, noen tips om bukse og overdel jeg burde kjøpe? Humör har jo noen kule gensere.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva synes folket, er det overkill å ha slips på fester når en er 17/18 år? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Slips er alltid bra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva synes folket, er det overkill å ha slips på fester når en er 17/18 år? Jeg er alltid positiv til slips, såfremt du bruker det riktig. De som bruker det med t-skjorte burde straffes med straffearbeid. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis jeg vinner auksjonen, så er denne snart min: Blir greit med en liten, digital klokke til dagligdags bruk, begynner å merke at min Certina DS First noen ganger kan bli litt stor. Og hvis jeg vinner med mitt nåværende bud, er det $20 for den med frakt, hvis ikke kan jeg kjøpe den direkte for $26 eller $28 fra en annen selger med gratis frakt. Kjekt! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg kjørte slips i går. Overkill eller ikke, det ser bra ut! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg kjørte slips i går. Overkill eller ikke, det ser bra ut! Fuck the haters Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Aight, da blir det slips! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Legg med bilde i bildetråden da Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Slips ser selvfølgelig bra ut uansett alder, vel og merke hvis du kombinerer det riktig! Går du med slips til en skjorte og jeans ser du helt idiot ut, bruker du det til dress ser det selvfølgelig bra ut. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva synes folket, er det overkill å ha slips på fester når en er 17/18 år? Var aldri noen som brukte slips på fester når jeg var på den alderen, så jeg kan se for meg at det vil virke som du prøver litt for hardt. Nå som jeg er 22 er ikke slips et uvanlig syn, og jeg bruker det hver gang jeg har sjansen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Med skjorte og en pen bukse kan det se bra ut, men kan fort bli litt overkill - ihvertfall i så ung alder. Jeg ville nok ikke gjort det selv, kanskje sammen med et par pene bukser, en fin skjorte og vest, men tja.. Jeg føler det kan virke som du prøver litt for hardt, som McBitch sier. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Med skjorte og en pen bukse kan det se bra ut På en fest med 17/18-åringer? Da har jeg vanskelig for å tro at en penbukse, skjorte og slips er et bra antrekk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 ^ Når man ser 17/18 åringer som går med Wesc hoodies etc når de går på fest, ofte sammens med en grå joggebukse og strikk på bena - så vil jeg mene at om han går med det vil han se bedre ut en de aller aller fleste. Slips sammen med skjorte/vest, v-hals eller cardigan syntes jeg ser bedre ut enn om du kun har skjorte og slips. Finnes jo mindre formelle slips i feks tøystoff Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det spørs helt hvordan vennene dine er og du selv er. Og anledningen selvfølgelig. Jeg gikk for snippkjole og flosshatt en gang jeg, kanskje litt overkill, men du får oppmerksomhet ihvertfall (skal nevnes at dette var nyttårsfest dog) På vanlige fester uten noe spesiellt bakteppe så går de fleste i akkurat det samme som de ville gått med på skolen, men jeg bruker da alltid sjansen til å bytte til skjorte ihvertfall (selv om jeg meget skjeldent bruker slips) Endret 5. september 2009 av multisync Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 På en fest med 17/18-åringer? Da har jeg vanskelig for å tro at en penbukse, skjorte og slips er et bra antrekk. Penbukse, skjorte og slips er alltid bra. Kanskje ikke noe alle (eller noen) andre vil gå med i den aldersgruppen, men er det noe sjakktrekk å anbefale noen å kle seg som en lasaron bare for å passe inn med folk som ikke bryr seg om hvordan de ser ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå