Destu Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Trenger også høye sko nå til høsten(ikke for høye), som kan tåle regn og litt skitt. Gjerne noe i brunt. Heller skinn enn stoff:) Tips til butikker/nettsider/modeller? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du tenker kanskje på hi-tops? Hi-ups er så vidt jeg vet ikke et begrep innen sko. Ganske unødvendig kommentar, synes du ikke? Tror de fleste her skjønner det han vil frem til, da du gjør det... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva syntest folket om denne: Vurderer sterkt å kjøpe den. Grei pris også, 549,- på Kappahl. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Trenger også høye sko nå til høsten(ikke for høye), som kan tåle regn og litt skitt. Gjerne noe i brunt. Heller skinn enn stoff:)Tips til butikker/nettsider/modeller? Jeg har bestilt disse, Man kan faa de flere nyanser i brunt ogsaa. Jeg vurderer disse i tillegg http://www.endless.com/Timberland-Mens-Ear...%206#tabsAnchor Disse er ogsaa et flott alternativ Red Wing - Gentlemans Traveler Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva syntest folket om denne: Vurderer sterkt å kjøpe den. Grei pris også, 549,- på Kappahl. Tovza den var nice! Treng faktisk ein ny cardigan sjølv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du tenker kanskje på hi-tops? Hi-ups er så vidt jeg vet ikke et begrep innen sko. Ganske unødvendig kommentar, synes du ikke? Tror de fleste her skjønner det han vil frem til, da du gjør det... Nei det syns jeg ikke. Det er sikkert greit for han å lære seg hva det heter. Hvis du gikk rundt og brukte feil ord om noe, ville du ikke satt pris på at noen sa fra? Lenke til kommentar
Destu Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Trenger også høye sko nå til høsten(ikke for høye), som kan tåle regn og litt skitt. Gjerne noe i brunt. Heller skinn enn stoff:)Tips til butikker/nettsider/modeller? Jeg har bestilt disse, Man kan faa de flere nyanser i brunt ogsaa. Fine, men tenker på noe litt mer "røft", gjerne med lisser. De andre du viste er ikke helt min stil, og de så litt varme ut for høsten. Edit: Disse var sykt fete, bare orker ikke blå. Noen lignende disse i f. eks brunt? Endret 2. september 2009 av Destu Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen som vet hvor de selger billige og kule slim-fit/stramme bukser i Oslo? Jeg har brukt Fuzzy Jeans(unisex og billig) lenge, men Carlings har sluttet å selge de, så trenger noe lignende. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gakkakk, Cheap Monday paa Sole Service. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Yes, den har jeg allerede oppdaget, men synes ikke de hadde så utrolig kule bukser egentlig. Så vil gjerne ha noen andre forslag også! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kvar får eg tak i rimelege marineblå chinos? Gidd ikkje bla bakover i tråden såeh.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Carlings har vel kaaaanskje, om jeg ikke husker feil. Edit: Til ca 300kr. Endret 3. september 2009 av McBitch Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kvar får eg tak i rimelege marineblå chinos? Gidd ikkje bla bakover i tråden såeh.. Mener Volt har noen til en overkommelig pris. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Har Carlings chinos til 300kr? beige / marineblå ? Endret 3. september 2009 av k9z Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det har de. Ikke i marineblaa, men de har i beige. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Looovely, da stikker jeg en tur innom der.. Noen andre farger som anbefales? Er ikke typen som liker å ha "skrikende" farger, så.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 De hadde en vinrød farge jeg likte. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tror jeg satser på en marineblå og en beige (300kr fra carlings), hørtes nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Som Thrice sa, de har ikke marineblå til 300,- Men de har en beige farge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå