Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassisk vestkant-fjortis det der ja, sikkert mange andre steder også, men har observert at folk fra steder enda lenger vest i byen er det spesielt mange som har det :p. Sykt mange på skolen min også som bruker det, for øvrig.. Henry Lloyd og Helly Hansen er vel de mest vanlige.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

utrolig mange her også dessverre, er ganske leit :(

Da ei av de nærmere vennene mine kjøpte seg en så var det å si ifra med en gang :p ikke at det endret hannes mening om den fiiine jakka...

Enda værre, på busstoppet på vei til skolen så er vi somregel kun meg og maks 3-4 andre. Denne dagen var det tre andre jenter, og i det de gikk på bussen foran meg så så jeg at alle tre hadde klin like selerjakker :ermm:

Lenke til kommentar

De fra Quba er sydd av gamle seil, så det er derfor de er litt "rotete". Er enig at seilerjakke ser dumt ut. Selv seiler jeg en del, så jeg har noen jakker, men de brukes aldri utenfor båten. Jeg skjønner virkelig ikke hva folk finner attraktivt med en litt tykk regnjakke.

Lenke til kommentar

Jeg kan ærlig si at jeg bruker min Musto-jakke til skolen en gang iblant, spesielt dersom det regner litt på morgenen eller at det er fare for regnvær.

God å gå med, ser ikke helt forferdelig ut, og den klarer regnværet veldig godt.

Forøvrig, de "random store tallene" skal være seilnummer, og etter min forståelse har Quba Sails faktisk ikke produsert to jakker med samme nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...