Karlson Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Flere steder det er blitt ekstremt populært med seilerjakker for tiden? Mange på skolen min bruker det som regnjakker. Spesielt Henry Lloyd-jakker er populære, selv om de ikke er spesielt fine imo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, huff. De jakkene og Ed Hardy er det altfor mye av på skolen! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Klassisk vestkant-fjortis det der ja, sikkert mange andre steder også, men har observert at folk fra steder enda lenger vest i byen er det spesielt mange som har det . Sykt mange på skolen min også som bruker det, for øvrig.. Henry Lloyd og Helly Hansen er vel de mest vanlige. Endret 2. september 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 utrolig mange her også dessverre, er ganske leit Da ei av de nærmere vennene mine kjøpte seg en så var det å si ifra med en gang ikke at det endret hannes mening om den fiiine jakka... Enda værre, på busstoppet på vei til skolen så er vi somregel kun meg og maks 3-4 andre. Denne dagen var det tre andre jenter, og i det de gikk på bussen foran meg så så jeg at alle tre hadde klin like selerjakker Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gir meg en mulighet til å humre litt da. Ser passe teit ut Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De skikkelige fra Quba Sails etc. er tøffe spørr'u meg! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jepp, akkurat sånne som han over meg nevner er de jeg liker minst, ikke nok med formen (gjerne store størrelsen) og stoffet, men også noen random store tall i en eller annen vinkel Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De fra Quba er sydd av gamle seil, så det er derfor de er litt "rotete". Er enig at seilerjakke ser dumt ut. Selv seiler jeg en del, så jeg har noen jakker, men de brukes aldri utenfor båten. Jeg skjønner virkelig ikke hva folk finner attraktivt med en litt tykk regnjakke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg kan ærlig si at jeg bruker min Musto-jakke til skolen en gang iblant, spesielt dersom det regner litt på morgenen eller at det er fare for regnvær. God å gå med, ser ikke helt forferdelig ut, og den klarer regnværet veldig godt. Forøvrig, de "random store tallene" skal være seilnummer, og etter min forståelse har Quba Sails faktisk ikke produsert to jakker med samme nummer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det ser fortsatt ikke ut... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Seilerjakkene har enda ikke slått til her. Men igjen - her er det jo faktisk noen som har dratt frem boblejakken fra Bergans. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er irriterande mange seglejakker (musto + helly) på skulen min. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Samme her. DE SEILER IKKE. JAKKENE ER STYGGE. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er irriterande mange seglejakker (musto + helly) på skulen min. Samme her. DE SEILER IKKE. JAKKENE ER STYGGE. Velkommen etter! Ta dere en tur til BI Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikkje minst jussen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg seiler, så jeg er unnskyldt! Fortsatt, jakkene er praktiske til seiling og generelt ruskevær, men de er ikke fantastisk pene å se på. Finnes dog mange mye styggere jakker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg seiler, så jeg er unnskyldt! Når du seiler, ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Velkommen etter! Ta dere en tur til BI Hehe ja jeg ser sikkert en hver 3. meter med seiljakke der. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skal kjøpe nye sko i morgo! Hva er tipsene? Hva er inn for tiden? Er litt kresen men kom med tips (må være hi-ups/høye sider) Takk Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du tenker kanskje på hi-tops? Hi-ups er så vidt jeg vet ikke et begrep innen sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå