Ari Gold Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 På noen v-hals er det best uten noe. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hva syns dere er det beste buksemerke ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kommer an på prisklasse. Jeg er fornøyd med de jeg har hatt/har fra Tiger og Acne. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Skulle til å nevne de to samme som thrice. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er fornøyd med Acne,Tiger,J.Lindeberg,Diesel Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er på utkikk etter noen nye jeans. De skal ikke være baggy, men de skal heller ikke være sikkelig slim. Jeg er ca 180 høy og ganske tynn. Noen som har noen forslag? Tenkte noe lignendes som denne: Noen forslag:)? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Beste buksemerke? Står mellom Acne, J. Lindeberg og Filippa K, tenker jeg. Alle tre har modeller som sitter veldig godt på meg, er ikke sinnsykt dyre og ser bra ut. Har også en bukse jeg er veldig fornøyd med fra Pour. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Beste buksemerker: APC og Dior Homme. Av billigmerker er Acne og Filippa K greie valg! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 I tillegg til de fkm sa, vil jeg legge til Ernest sewn - har to par jeg er godt fornøyd med. Prisen ligger rundt 1800+ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Noen som har noen bra nettbutikker med bager osv. Var i byen en tur, fant ut at vi kun hadde en veskebutikk som egentlig bare hadde damevesker, kofferter og barnesekker (okeida, noe laptopbags også) Er ikke helt sikker på hva slags type jeg vil ha, bare at den må ha plass til 5-6 bøker og samtidig være god å bære på, er derfor litt skeptisk til messengerbag da jeg allerede har en og det blir tungt med bøker... Endret 31. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Beste buksemerker: APC og Dior Homme. Av billigmerker er Acne og Filippa K greie valg! Blir ganske tåpelig å kalle Acne og Filippa K for billigmerker, sånn til opplysning liksom. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Beste buksemerker: APC og Dior Homme. Av billigmerker er Acne og Filippa K greie valg! Blir ganske tåpelig å kalle Acne og Filippa K for billigmerker, sånn til opplysning liksom. +1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Man får ikke bukser fra designermerker noe særlig billigere enn Acne og Filippa K. Da må man på H&M, Zara eller lignende, og det vil jeg ikke akkurat kalle "buksemerker". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg trenger runde, svarte skolisser. Har ikke funnet de i riktig lengde i butikker så lurer på om det er noen norske nettsider som selger sånt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Man får ikke bukser fra designermerker noe særlig billigere enn Acne og Filippa K. Da må man på H&M, Zara eller lignende, og det vil jeg ikke akkurat kalle "buksemerker". Diesel, Nudie, Levi's osv osv? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vil si at Filippa K, Tiger og Acne er på den høye siden av prisskalaen. De fineste buksene av disse merkene ligger rundt 1500 - 1800 kr. Nudie og slike merker er mer midt på i min mening. 1000 - 1200 kr Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Diesel, Nudie og Levis koster ikke noe mer enn et par hundrelapper mindre enn Filippa og Acne. De fleste buksene fra Filippa og Acne ligger jo på 12-1600, de fleste fra Diesel, Nudie og Levis ligger på 1000-1300. Det er ikke akkurat en kjempeforskjell. Jeg kan vel si meg enig i at Acne og Filippa ikke er det aller billigste man kan få tak i av designerbukser, men det er ikke langt fra. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 De fleste buksene fra Filippa og Acne ligger jo på 12-1600 Det er ikke billig, og da får du heller skrive billigmerker i anførselstegn. Finnes masse ok bukser til halve den prisen. Bukser opp mot to tusen og mer enn det begynner å bli svindyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet hvor man får tak i billige skjorter? Har sett på de på hm.com/no, men de har sorte knapper. Jeg vil helst ha knapper i lik farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå