Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Man trenger ikke en trenchcoat for å få fargerike slimfit-chinos til å se guffent ut. Det ser rimelig jævlig ut uansett. Joda, det sier jo seg selv. Men, jeg tror gjerne det er den typen chino-folk som går med trench nå om dagen, og jeg syns man bør ha en noenlunde voksen og pen stil for å kunne kle en trenchcoat. Ellers blir det bare som en tiåring i pappa sin dress, mer morsomt enn pent. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Man trenger ikke en trenchcoat for å få fargerike slimfit-chinos til å se guffent ut. Det ser rimelig jævlig ut uansett. Joda, det sier jo seg selv. Men, jeg tror gjerne det er den typen chino-folk som går med trench nå om dagen, og jeg syns man bør ha en noenlunde voksen og pen stil for å kunne kle en trenchcoat. Ellers blir det bare som en tiåring i pappa sin dress, mer morsomt enn pent. Enig. Det passer mye bedre på eldre folk, gjerne høye. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvor i Trondheim er det anbefalt å ta turen for å finne bl.a. ToS eller Acne? Jeg trenger flere bukser. Red.: Fri og god tid i morra også, gitt. Retro, begge butikkene. Høyer, Solsiden. Er sikkert flere, men kommer ikke på det i farta. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Samme gjelder Gunnar Øye! Stemmer det! Hvor har du vært i det siste? Lenge siden jeg har sett deg poste. Tok bare en pause fra diskusjon.no, men nå er jeg tilbake for fult! Så folk har faktisk merket at jeg var borte Kult Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tok bare en pause fra diskusjon.no, men nå er jeg tilbake for fult! Så folk har faktisk merket at jeg var borte Kult Så flott du er tilbake. Man merker fort når de som har holdt til på denne delen av forumet forsvinner. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Skal ha meg ny skulebag og kan like så godt bestille ilag med noko anna eg skal ha på Asos.com. Har sett på Desse: Blå/navy Gul-svart Brun-rød(?) Brun-Navy Kvit-svart Eg likte eigentlig alle saman, så hadde sett pris på innspel. Evt. andre i ca. same prisklasse. Edit: Forresten, vil de tru at den rommar ein 14,1" laptop og eit par bøker + matboks? Endret 28. august 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Likte ikke de med forskjellig farge på sidene. Faktisk ikke så dyre, mulig jeg må ha en av dem selv. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Eg synst faktisk den svart-gule var "fresh" og kul, men når eg tenker på korleis det vil sjå ut på meg, så er den vel kanskje for fresh. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Den brune/rød og den blå var finest Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen, da spesielt de som frekventerer Kamikaze her, som vet sånn ca. prisen på dette Gucci-beltet her til lands? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det ligger vel på ca 2000, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Takk for rask tilbakemelding. Tenkte meg no slikt. Muligens jeg kanskje fisker litt på ebay etterhvert Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Treng hjelp. Fant ut at jeg skal i konfirmasjon om et par uker, og jeg trenger sårt en ny hvit skjorte. Den jeg har er for stor, gammel og har en button-down jeg ikke vil ha til dressen. Tenkte å kjøpe en hvit Stenströms litt senere i høst, så denne skjorten blir bare en nødløsning. Hvor kan jeg finne en ålreit hvit skjorte, med god passform til en ålreit penge, rundt 500 penger? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Follestad har noen fra Brunelli (tror det er merket hvertfall) som koster 5-600. Jeg har ikke prøvd dem selv, men de ser helt greie ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvis ikke har jeg hørt at de fra H&M ikke er helt krise heller. De er jo enda billigere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvis ikke har jeg hørt at de fra H&M ikke er helt krise heller. De er jo enda billigere. Støtter den. Etter å ha lest endel positivt om H&M sine skjorter måtte jeg prøve en, satt faktisk overraskende bra til å være så billig. Hvordan kvaliteten er har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Trenger litt hjelp her, har denne genseren, men sliter litt å matche den med noe. Har til nå gått med blå gensere under den, men nå som høsten kommer går jeg med mørkere busker og lurer på hva jeg kan gå med. Kom gjerne med konkrete forslag (les, linker) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Lyseblå skjorter er fint under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hva synes dere passer best under cardigans og v-halsgensere? Går det bra med både skjorte, vanlig crew neck t-shirt og v-neck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå