Kloever Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Alt bortsett fra den jeg kjøpte var dritt. Bertoni var forresten et sørgelig syn i dag, men gikk inn og så. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Alt bortsett fra den jeg kjøpte var dritt. Bertoni var forresten et sørgelig syn i dag, men gikk inn og så. Bare man får med seg det man selv vil hjem, kan vel all den andre dritten bli igjen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bertoni var vel eneste butikken jeg ikke sjekket, ellers var det generelt dårlig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bertoni var vel eneste butikken jeg ikke sjekket, ellers var det generelt dårlig. Så "sent" i salget, er det bare dritten igjen, uansett hvor du går Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg bruker normalt str 50 i sko. Men jeg har kjøpt Suprasko i str 48 1/2 (de er da litt små, men tøyelige, så går fint), mens noen andre sko jeg har i DC i str 50 er alt for små. Hmm. Takk for tipset. Satser på size 7. Tror nok det blir bra. Endret 27. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ang. trenchcoat, så mener jeg at det ser helt feil ut på de som stort sett henger her inne, unge menn rundt 20-årene. Sort går med et nødskrik, men en sånn Bogart-beige får dere ikke til å funke, sorry. Har sett et par folk i byen med trench i det siste, sånne bebrillete student-typer med fargerike slimfit-chinos og Converse-sko.. det ser helt guffent ut. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Man trenger ikke en trenchcoat for å få fargerike slimfit-chinos til å se guffent ut. Det ser rimelig jævlig ut uansett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ekstremsalg på Ski Storsenter i dag, og jeg fikk raska med meg en sort genser i merinoull fra Follestad, til 100,-. Fant ikke noe.. Alt for mange folk! Ja, bare møkken uansett. De som var der til 100,- er det man kan bruke til dorull. Kun dritt som var der ute. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det er salg på Ferner i Oslo, da. Mye Ralph Lauren, fant en chino i dag Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Samme gjelder Gunnar Øye! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bedre med pea coat ... Et fåtall av de jeg ser med trech passer det. Blir fort "rart" hvis det brukes feil. En pea coat på høsten blir jo vel varmt da... Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har sett et par folk i byen med trench i det siste, sånne bebrillete student-typer med fargerike slimfit-chinos og Converse-sko.. det ser helt guffent ut. Den beskrivelsen passer meg utmerket! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Trench passer ikke til hverken fargede chinos eller cons, det ser bare dumt ut. At trenchen er 4 størrelser for stor gjør det ikke akkurat bedre. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Legg opp et bilde snart du da fkm, la oss se hvordan det skal gjøres! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Samme gjelder Gunnar Øye! Stemmer det! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kjøpte meg en PRL chinos i rød, når jeg var i Danmark i sommer. Beste buksa jeg noen gang har hatt. Skal se om jeg får opp et bilde i bildetråden snart . Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hvor i Trondheim er det anbefalt å ta turen for å finne bl.a. ToS eller Acne? Jeg trenger flere bukser. Red.: Fri og god tid i morra også, gitt. Endret 27. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Samme gjelder Gunnar Øye! Stemmer det! Hvor har du vært i det siste? Lenge siden jeg har sett deg poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå