Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blazeren har jeg Baron Ereksjon! Jeg har også den rosa og lyseblå modellen... Veldig pent snitt, gode materialer og ellers god kvalitet. Eneste mulige minuset er at jakkeslaget er så bredt at det skal et aldri så lite kunststykke til for å få brysttørklet til å sitte pent (vel, mer av en nødvendighet enn et minus, men likevel verdt å nevne).

Lenke til kommentar
Den blazeren har jeg Baron Ereksjon! Jeg har også den rosa og lyseblå modellen... Veldig pent snitt, gode materialer og ellers god kvalitet. Eneste mulige minuset er at jakkeslaget er så bredt at det skal et aldri så lite kunststykke til for å få brysttørklet til å sitte pent (vel, mer av en nødvendighet enn et minus, men likevel verdt å nevne).

Har merket meg det med jakkeslaget.

Kan leve med det :)

 

Henrik Lied: Skjønner hva du mener... Får bare prøve å holde meg et par meter unna de som ser ut til å være på randen til å spy og håpe på det beste. =)

 

EDIT:

JoachimR: Keegt = bra eller dårlig? (:p)

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar
Kan noen si meg hva som er forskjellen på alle disse merkegreiene? :dontgetit:

 

hva er keegt og gucci?

Gucci er ihvertfall et ganske eksklusivt italiensk (?) merke.

JoachimR kan kanskje utdype uttrykket keegt, men jeg har ihvertfall snappet opp at hvis noe er keegt, er det bra.

Lenke til kommentar
Forresten, Baron Ereksjon, hvor mye betalte du for blazeren (eventuelt, om du kjøpte den på salg -- noe som er rimelig sannsynlig -- vet du hvor hva nyprisen lå på?)? Jeg spør bare for å kunne sammenligne med butikken jeg kjøpte mine i.

Originalpris 3799,-

 

Kjøpte den på salg ja, synes nesten 4000 blir litt for drøyt for ett plagg :)

Hva betalte du for dine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...