Loffen1 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) .... Endret 10. september 2009 av Loffen1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Regner med at du kan finne den cardiganen fra J. Lindeberg hos de butikkene som fører dette i Norge. Ganske sikker på at jeg har sett den på Eger Karl Johan i Oslo. De andre vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja. Eger, Tatler og Svean har den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ville ikke anbefalt trench uten å vite mye om stilen og utseende til personen, ett fåtall av de som bruker det kleer det faktisk Gjerne utdyp hvilke kriterier som skal til for at en skal passe en trench Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hva er den kuleste/fineste t-skjorten dere har sett ? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 OKei, jeg har lett etter en mesenger bag alt for lenge nå uten hell. I morgen drar jeg til byen og jeg drar ikke hjem før jeg har kjøpt en bag. Jeg tar vel med meg 4000 ca. Hvor kan jeg lete? Svart/brun messenger bag. helst skinn, canvas kan duge. Kvalitet. Pen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du kan sjekke ut den butikken ved rulletrappen på Tatler (I det bygget), der har de en del bra, mener jeg å huske. Mye som ikke er så bra også, for øvrig.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvilke merker anbefaler dere meg å sjekke ut? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Ville ikke anbefalt trench uten å vite mye om stilen og utseende til personen, ett fåtall av de som bruker det kleer det faktisk Gjerne utdyp hvilke kriterier som skal til for at en skal passe en trench Sier ikke det seg selv litt? Joggebukse og trench er vell ikke den perfekte komboen. Så kan man vell ikke være altfor lav heller. Endret 27. august 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ville ikke anbefalt trench uten å vite mye om stilen og utseende til personen, ett fåtall av de som bruker det kleer det faktisk Gjerne utdyp hvilke kriterier som skal til for at en skal passe en trench Sier ikke det seg selv litt? Joggebukse og trench er vell ikke den perfekte komboen. Så kan man vell ikke være altfor lav heller. Jo, men kan tenkes at Homme mener noe annet også. Ser flere personer med trench, har fortsatt tilgode å se en person med joggebukse og trench. Ei heller noen som er for lav. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ekstremsalg på Ski Storsenter i dag, og jeg fikk raska med meg en sort genser i merinoull fra Follestad, til 100,-. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Trenger en bekreftelse på dette. Tenkt til og kjøpe meg et par Supra sko fra en amerikansk nettside. Og er det str. 7 i USA som er str. 40 i Norge? str. 7 -> str. 40? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Trenger en bekreftelse på dette. Tenkt til og kjøpe meg et par Supra sko fra en amerikansk nettside. Og er det str. 7 i USA som er str. 40 i Norge? str. 7 -> str. 40? Google -> Shoe Size Calculator.. Noen som vet om noen salg jeg ikke burde gå glipp av i Oslo før jeg handler noe klær i morgen ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Trenger en bekreftelse på dette. Tenkt til og kjøpe meg et par Supra sko fra en amerikansk nettside. Og er det str. 7 i USA som er str. 40 i Norge? str. 7 -> str. 40? Etter hva jeg fant ut var 7 1/2 = 40. Men det varierer mye. Google heller etter en Supra size convertion eller noe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det problemet jeg også har vært borti McBitch. Står forskjellig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg bruker normalt str 50 i sko. Men jeg har kjøpt Suprasko i str 48 1/2 (de er da litt små, men tøyelige, så går fint), mens noen andre sko jeg har i DC i str 50 er alt for små. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kjøp deg en trench til høstbruk. Kjøper du en i god kvalitet er den både vann- og vindtett, og det ser 1000 ganger bedre ut enn seiljakker. Anbefaler deg å kjøpe en fra Burberry om du har penger til det. Bedre med pea coat ... Et fåtall av de jeg ser med trech passer det. Blir fort "rart" hvis det brukes feil. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ekstremsalg på Ski Storsenter i dag, og jeg fikk raska med meg en sort genser i merinoull fra Follestad, til 100,-. Fant ikke noe.. Alt for mange folk! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ekstremsalg på Ski Storsenter i dag, og jeg fikk raska med meg en sort genser i merinoull fra Follestad, til 100,-. Fant ikke noe.. Alt for mange folk! Follestad hadde et bord utenfor butikken hvor de solgte gensere og skjorter til 100 kr. Mulig du kom for seint. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Så det, men der var det bare stygge v-halser og skjorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå