multisync Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Grå og svarte går veldig fint ihvertfall. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er keen på noen nye sweaters. Noen som har tips? Skal være fine og passe til blåe jeans Takk for innspill! ingen ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Er det bare meg eller er jenteklær generelt sett billigere enn tilsvarende herreklær? Hvorfor? Endret 25. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 ^ Føler det er helt motsatt jeg. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Må si meg enig med AnewZ. Føler at herreklær er dyrere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Bare jeg som surret litt når jeg skrev spørsmålet. Mente selvfølgelig billigere enn herreklær. Rettet det nå. Endret 25. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Er det mulig å få tilbake VAT ved kjøp på nettsider som Asos.com? Og eventuelt hvordan? Edit: Fant svaret selv på mote.no: Ved å kontakte Asos' kundeservice vil du få refundert britisk mva (VAT). På min siste ordre fikk jeg refundert rundt 17 % ved å kontakte de. Gjør man det i bestillingen, eller etterpå? Edit 2: Quote annet forum: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I have seen that alot of us have been shopping at ASOS and wan to share this with everyone..Value Added Tax(VAT) is the GST of Europe. From my experience of shopping on other europe shopping website e.g. www.luisaviaroma.com ; www.cultizm.com . They give VAT exemption to customer outside europe. which means they deduct 15% to 19% of the total price in the final invoice. and I email to ASOS Customer Care asking weather there is Tax-free shopping for customers outside Europe. this is the reply I got. Re: Product Information [#386193] From: ASOS Customer Care ([email protected]) Sent: 11 January 2009 21: 09PM To: *****@hotmail.com Hello Tay, Thanks for your email. I can confirm that VAT is added onto every order made from ASOS.com. You can claim the VAT from your orders 30 days after the order was placed, this is due to the returns proceedure becoming complicated if you find the items are unsuitable. Please could you email me the order numbers once the 30 days is up. In the meantime, if you have any further questions, please do not hesitate to contact me. Best Wishes, Rebecca Customer Care Da blir mitt spm: Er det VAT på absolutt alle varer? Endret 25. august 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ja, det er VAT på absolutt alle varer. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 prøver igjen jeg. Er det noen som vet om noen fine sweaters? eller hoodies for den saks skyld. Ikke ute etter en spessiel stil så lenge de er fine Er det også noen salg jeg burde skjekke ut før vinteren kommer? Fikk lønning i dag så det blir nok noe innkjøp. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Dra på Gunnar Øye, 50 % på alle varer (såklart utenom høstkolleksjon). Salget startet den 20. så det bør fortsatt være mulighet for å snappe til seg noe godt Endret 26. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Takk for svar kavinsky Har også funnet en veldig fin jakke på dress-for-less. Problemet er at jeg lurer på om butikken er norsk? For da slipper jeg vell å betale toll? De oppererer værtfall i NOK. Erfaringer? Jakken er her forresten, meninger? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dress for less er et tysk foretak. Asos opererer også NOK om du velger det. Syns jakken var fin jeg, lite detaljer og fine farger Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Takk, så jeg må da betale toll? Hvor mye kommer toll avgiften på da? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nok en gang, Tollvesenets Importkalkulator Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 2000 kr. Det gidder jeg ikke. Er det ingen som aner hvor jeg kan få kjøpt jakken? og er du hundre prosent sikker på at varen ikke er tollfri kavinsky? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Når du velger "Jakke" i rullgardinmenyen står det at den er tollbelagt med en sats på 10,7 %, så, JA, jeg er sikker! Du må også betale mva og postens tollgebyr Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jaja. Noen som vet om noe lignende? evt. en fin jakke som kan brukes nå til høst? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kjøp deg en trench til høstbruk. Kjøper du en i god kvalitet er den både vann- og vindtett, og det ser 1000 ganger bedre ut enn seiljakker. Anbefaler deg å kjøpe en fra Burberry om du har penger til det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ville ikke anbefalt trench uten å vite mye om stilen og utseende til personen, ett fåtall av de som bruker det kleer det faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå