Jonas. Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det har det vel alltid vært.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nå er RL Purple label & Acne/Nudie/Filippa K på Gilt, for de som er interissert. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei. Ikke det? Lacoste-sko? I hvert fall så lenge jeg kan huske, der hvor jeg har vært har det alltid vært veeeeldig mange med Lacoste-sko... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Men så er ikke du så veldig gammel heller da.. Det har vel bare vært mainstream de siste årene. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sånn generelt kan det godt være at lacoste alltid har vært mainstream, men dette var før det ble slik i min omgangskrets Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Det har det vel alltid vært.. Vurderte å skrive det samme, men var redd for shitstorm av lacoste-tilhengere (men nå som den kanskje er over så prøver jeg med) Og ja, lacoste har alltid vært mainstream... Endret 23. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Sånn generelt kan det godt være at lacoste alltid har vært mainstream, men dette var før det ble slik i min omgangskrets Og ja, lacoste har alltid vært mainstream... Er det fortsatt skoa dere snakker om? Ser at de siste postene bare skriver Lacoste, ikke Lacoste-sko, og da blir vel påstanden rett. Lacoste-skoa var hvertfall ikke VGS keeg-mainstream da jeg gikk der. Endret 23. august 2009 av Quicko Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei. Så på gaten i dagen en fyr som gikk med en sjuuukt kul genser. Merket var en B med en C under. Noen som vet merket? Det var litt sånn gammel type skrift på begge bokstavene Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sånn generelt kan det godt være at lacoste alltid har vært mainstream, men dette var før det ble slik i min omgangskrets Og ja, lacoste har alltid vært mainstream... Er det fortsatt skoa dere snakker om? Ser at de siste postene bare skriver Lacoste, ikke Lacoste-sko, og da blir vel påstanden rett. Lacoste-skoa var hvertfall ikke VGS keeg-mainstream da jeg gikk der. Tenkte på sko ja Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Trenger en bekreftelse på dette. Tenkt til og kjøpe meg et par Supra sko fra en amerikansk nettside. Og er det str. 7 i USA som er str. 40 i Norge? str. 7 -> str. 40? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vanskelig å finne en stilig regnjake. Friluftsjakken blir nettopp litt - friluftspreget. Grådig stilige regnjakker - prisklasse deretter. Sær stil spørr du nå meg _ Er keen på noen nye sweaters. Noen som har tips? Skal være fine og passe til blåe jeans Takk for innspill! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vanskelig å finne en stilig regnjake. Friluftsjakken blir nettopp litt - friluftspreget. Grådig stilige regnjakker - prisklasse deretter. AWSOME... Men prisen som du sier er ganske ille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er det vanlig å bruke chinos vinterstid? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Lurer jeg også på, egentlig. Eller bør man holde seg til jeans da? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Går vel fint å bruke dem om vinteren Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Njaa, vel.. ikke de stygge, røde. De er forbeholdt sommer 2009 og aldri mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Njaa, vel.. ikke de stygge, røde. De er forbeholdt sommer 2009 og aldri mer. Jeg tenkte egentlig heller på svart, beige og grå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå