BaltusBrun Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det ingen her som vet om en fin seilejakke? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Om du seiler selv så burde du vel vite selv hvilke jakker som er "pene". Seiler du ikke, vel - meh. Men du kan jo alltids sjekke opp de populære musto jakkene, eller HH sine. Men det skal litt til å finne en pen, funskjonell kanskje .. men pen blir vanskelig. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har jo fått dvs. kommentarer om at den jeg har tenkt til å kjøpe er stygg. Nå vet jeg ikke om det er den alle sossene i Oslo går med eller ei. Er det det? Navy fargen. Ikke den rød. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har jo fått dvs. kommentarer Du kan ikke få "det vil si" kommentarer. Alle de keege går med denne seff: hehhe Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har jo fått dvs. kommentarer Du kan ikke få "det vil si" kommentarer. Alle de keege går med denne seff: hehhe Haha. Men hvilken model? Trodde Dvs. Stod for diverse Endret 19. august 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Div står vell for diverse. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ok. Uansett hva heter denne modellen som slle sossene i oslo går rundt med av helly hansen? Jeg syntes den er fin og driter i hva dere andre syntes Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den på bildet er hvertfall Henri Lloyd. TP1 tror jeg, kan sjekke hvis det er viktig for deg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den fra Helly Hansen er vel også nokså populær, kjøpte en slik en i hvit til min søster i fjor sommer når jeg var i USA, og damen i butikken sa at der (I Oregon, tror jeg, eller så var det Washington), så var den veldig populær. Hvis du skal ha en for å gå med, og ikke trenger en som puster, så kan du se på Helly Hansen Salt Jacket; http://hellyhansen.com/product/Jackets/Sal.../31293/view/222 Hvis du skal ha en pustende, gå for Offshore Jacket eller Skagen Jacket. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den fra Helly Hansen er vel også nokså populær, kjøpte en slik en i hvit til min søster i fjor sommer når jeg var i USA, og damen i butikken sa at der (I Oregon, tror jeg, eller så var det Washington), så var den veldig populær. Hvis du skal ha en for å gå med, og ikke trenger en som puster, så kan du se på Helly Hansen Salt Jacket; http://hellyhansen.com/product/Jackets/Sal.../31293/view/222 Hvis du skal ha en pustende, gå for Offshore Jacket eller Skagen Jacket. Takk for tipset Hans, nei du trenger ikke skjekke så det! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Beige chinos ja. Du mener begie chinos passer? Da får jeg prøve det neste gang jeg har på meg Blazers når jeg i byen. Prøvde noen rådenim Nudie-jeans i dag (loose-fit og slim-fit) og må si at det så veldig bra ut sammen med skoene da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvilket bruksområde bruker du kamera på da? For kamera trenger du uansett, med en fungerende usb Har selv speilrefleks, men får ikke brukt det nok til at det er "verdt" det, så jeg kunne like godt hatt et kompaktkamera. Men skal holde deg oppdatert! Haha joda. Kjøpte et Canon 450D i dag. Trenger det til et par kurs, så tenkte jeg skulle slå til. Legger uansett ut på en 6mnd+ reise neste år, og vil dokumentere det. Alt jeg trenger nå er et speil så jeg kan bidra litt i bildetråden igjen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Yes Da skal jeg sjekke ut begie chinos neste gang jeg i byen. Noen bra merker i prisklassen 500-700 å anbefale? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En del butikker har NN07 på tilbud nå. Fikk tak i en grå modell til 500,- for litt siden. RL chinos kan du vel også være heldig å finne i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 J&J har RL chinos til 300,- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 *Snip*! Haha joda. Kjøpte et Canon 450D i dag. Trenger det til et par kurs, så tenkte jeg skulle slå til. Legger uansett ut på en 6mnd+ reise neste år, og vil dokumentere det. Alt jeg trenger nå er et speil så jeg kan bidra litt i bildetråden igjen. Nei, alt du trenger nå er selvutløser, noe 450D har Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 J&J har RL chinos til 300,- RL som i Ralph Lauren? Seriøst? Isåfall vil jeg gjøre noe høyst uvanlig, ta turen innom Jack & Jones. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) J&J har RL chinos til 300,- Jack&Jones? Ja, skeptisk til butikken. Men om chinosene er noe å satse på(?), så stikker jeg innom der. Endret 20. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sorry, guys. Joe&Julies =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå