fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er helt enig at jakken ikke er pen. Selv bruker jeg seiljakkene mine når jeg seiler og noen ganger når det regner ellers. Men for all del, den er fin å ha på sjøen, der holder ikke vanlige regnjakker mål, så det er et godt kjøp om man trenger en allværsjakke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Anewz: Hugo Boss har vel to 1-knappende blazere, men begge er pene forsåvidt. Det var jeg ikke klar over, men den er hvertfall blå og prisen ligger på 3699 eller 3799 tror jeg det var. Seiljakken var mindre pen, men så er den ikke akkurat laget for å se så bra ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvilken du mener AnewZ. Den jeg tenker på syns jeg hvertfall er pen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, syntes den er pen selv. Men litt usikker på hvilke bukser jeg kan ha med den. Noen forslag ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Beige, røde eller hvite chinos/bukser er jo klassikere. Selv liker jeg best å bruke beige chinos til navy blazer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, men den er jo relativt krass i fargen, er ikke sånn "klassisk navy" farge på den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Ok, da er jeg ikke sikker på at jeg tenker på samme som deg. Men uansett kan jeg tenke meg at hvit bukse passer. Endret 16. august 2009 av fkm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Sjekk fargekombinasjonen på det 4. bildet fra toppen atm på the sartorialist. Ganske lik farge (ser det ut som) på blazeren, og hvit bukse. Jeg syns hvertfall det ser bra ut. Av penere bukser i ull kan jeg tenke meg at lysegrå passer godt. Endret 16. august 2009 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jepp, så ikke dumt ut det. Får se om jeg tar turen ut nå en av de førstkommende dagene. Forresten, Your order has been successfully billed on your creditcard. Thank you for shopping at qwstion.com, we hope you enjoy your bag! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer med ny bag! Selv synes jeg den ser litt stor ut, men gleder meg til du kan gi en liten review, for jeg trenger en selv. Fant tilfeldigvis et bilde på the sartorialist med blazer som lignet litt i fargen på din og lysegrå penbukser: http://www.thesartorialist.com/photos/7019PittijktWeb.jpg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Syntes den så litt stor ut selv, men da har jeg plass til litt Kommer med reviews og bilder når den kommer. Jepp, det funket også - men tror kanskje fargen faktisk er enda krassere i fargen. Får vurdere den når jeg tar turen til by'n. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 AnewZ, Hva ble prisen med frak, toll og mva? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har ikke fått den enda, så får vi se da. Har betalt 166euro så langt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Aha. Hadde vært fint om du kunne holdt meg oppdatert. Det blir enten speilrefleks eller den og et kompaktkamera. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hvilket bruksområde bruker du kamera på da? For kamera trenger du uansett, med en fungerende usb Har selv speilrefleks, men får ikke brukt det nok til at det er "verdt" det, så jeg kunne like godt hatt et kompaktkamera. Men skal holde deg oppdatert! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Åssen klær passer det å bruke til røde Nike Blazers? Altså, det meste passer jo til sneakers, så tenker mest på fargen. Ser dumt ut med grønn eller gule klær når skoa er knallrøde. Har en bukse og en skjorte jeg har brukt sammen med skoene, og de synes jeg passet bra. Buksa var grå og skjorta var rød/grå/hvit. Vil f.eks navy eller grå chinos/bukser passe? Eller beige? Jeans funker jo alltid da, men tenker på andre type bukser. Grå, svart, navy, rød overdel (jakke/cardigan/genser osv.)? Hva tror dere passer best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå