Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betaler du noe ekstra kostnader på Smartguy.no enn det som står? Forsto ikke denne setningen:

 

Den danske moms på 25% blir trukket fra varenes pris. Dette blir først trukket fra manuelt ved ekspedisjon av ordren. Der bliver i stedet i de fleste tilfælde opkrævet toll i Norge.

Betyr det at jeg betaler moms 2 ganger, eller at de trekker den danske fra, for så å legge til norsk? Har noen erfaringer med denne butikken?

Lenke til kommentar
Hei. Er keen på en seile jakke til høsten. Hvor kan jeg finne en ikke så altfor over priset H/H, Musto, Puma eller annet til en rimelig penge?

 

Setter pris på svar :)

Henry Lloyd har noen jeg har sett til under 1500, men de så nokså kjipe ut.

Musto BR1 skal være bra, starter vel på rundt 3000.

Helly Hansen starter vel også på rundt 3000, men hvis du skal ha en god seiljakke må du opp til et par tusenlapper.

 

Så kikk på Musto BR1, Helly Hansen og Gill, fra alle får du gode jakker til cirka 3000!

Lenke til kommentar

Nei.

 

Jeg blir flau når jeg ser gutter med sleik og en jakke som det gå i byen, og jeg vet like godt som dem at de aldri har vært om bord i en båt. Og hvis den jakka noen gang ser regn, så er den under en paraply :roll:

Helt latterlig, skjønner det som en bruksjakke, er det den har blitt laget som, og det er den bra som. Men denne "trenden" at de som har råd skal gå med en jakke til 3000 kr som de faktisk ikke har bruk for har jeg ingenting til overs for.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...