BaltusBrun Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hei. Er keen på en seile jakke til høsten. Hvor kan jeg finne en ikke så altfor over priset H/H, Musto, Puma eller annet til en rimelig penge? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Med en god porsjon flaks vil jeg regne med Tipset er å kjenne noen i en sporsbutikk, flagship store, importør eller selve i firmaet. De skikkelige jakkene starter på 3000 +/- og går sjelden på salg så vidt meg bekjent. Dette kan du jo forhøre deg rundt om Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Noen som har høstklær å anbefale? Altså vann og vindtett jakke som ikke er for kald og vanntette sko som ikke ser ut som gummistøvler? Må ikke være for dyrt heller. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 BaltusBrun: du får Henry Lloyd TP1 for et par tusen, minus litt hvis du er heldig. Vet ikke hvordan den er, for selv kjøper jeg bedre modeller, men jeg regner med at det er en grei jakke til den prisen. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Betaler du noe ekstra kostnader på Smartguy.no enn det som står? Forsto ikke denne setningen: Den danske moms på 25% blir trukket fra varenes pris. Dette blir først trukket fra manuelt ved ekspedisjon av ordren. Der bliver i stedet i de fleste tilfælde opkrævet toll i Norge. Betyr det at jeg betaler moms 2 ganger, eller at de trekker den danske fra, for så å legge til norsk? Har noen erfaringer med denne butikken? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Sheogorath: Det virker som at du skal trekke fra 25 % av den prisen som står på siden, da dette er den danske prisen. Deretter skal du fortolle og betale moms på av denne summen du så har kommet frem til. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Bortsett fra at det ikke er toll på klær, dvs at du bare må betale moms og et lite gebyr (til posten om de sendes med de). Endret 16. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ikke toll på klær, sier du? De fleste varer er tollfrie, men kjøper du klær, tekstiler eller næringsmidler, for eksempel håndklær, sengetøy, gardiner og lignende, må du som regel betale toll. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hei. Er keen på en seile jakke til høsten. Hvor kan jeg finne en ikke så altfor over priset H/H, Musto, Puma eller annet til en rimelig penge? Setter pris på svar Henry Lloyd har noen jeg har sett til under 1500, men de så nokså kjipe ut. Musto BR1 skal være bra, starter vel på rundt 3000. Helly Hansen starter vel også på rundt 3000, men hvis du skal ha en god seiljakke må du opp til et par tusenlapper. Så kikk på Musto BR1, Helly Hansen og Gill, fra alle får du gode jakker til cirka 3000! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 JIPPI! FANNT HELLY HANSEN SIN ONLINE STORE I AMERIKA OG GJETT HVA. DE FRAKTER TIL NORGE Får den for 2000 +/- med frakt Day of the deal. Til dere som vil se den! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Takk. Flott pris også Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Håper for guds skyld at du har bruk for den. For den er verken pen eller fin, dog veldig praktisk ved uvær. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Håper for guds skyld at du har bruk for den. For den er verken pen eller fin, dog veldig praktisk ved uvær. Hæ? Er ikke den pen eller fin? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Nei. Jeg blir flau når jeg ser gutter med sleik og en jakke som det gå i byen, og jeg vet like godt som dem at de aldri har vært om bord i en båt. Og hvis den jakka noen gang ser regn, så er den under en paraply Helt latterlig, skjønner det som en bruksjakke, er det den har blitt laget som, og det er den bra som. Men denne "trenden" at de som har råd skal gå med en jakke til 3000 kr som de faktisk ikke har bruk for har jeg ingenting til overs for. Endret 16. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så har familien rib også da. Vil ikke si jeg aldri har vært borti sjøen før. Men delvis enig selvom jeg syntes det er stiil og bruke seiljakker.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er nok av folk som bruker Volcom osv uten å surfe/skate osv også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Det er nok av folk som bruker Volcom osv uten å surfe/skate osv også. Og det gjør det greit? Endret 16. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så har familien rib også da. Vil ikke si jeg aldri har vært borti sjøen før. At familien din har en rib gjør ikke at du trenger en seiljakke. Men jakken var kul og jeg har ikke noe i mot at folk bruker det selv om de ikke er mye på sjøen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg talte faktisk 18stykk av den jakken på Postgirobygget konserten i Langesund Sikkert en god jakke som gjør nytten til det den skal, men ikke veldig pen i mine øyne. Anewz: Hugo Boss har vel to 1-knappende blazere, men begge er pene forsåvidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå