Jonas. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Damn, hvis Kamikaze hadde hatt Gucci-loafersene i vanlig, sort skinn hadde jeg lett kjøpt dem. 70% rabatt. Men dessverre Edit: Eller, heller semsket, hvis de hadde hatt det. Endret 12. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jonas! Hvilke farger har de? Forresten, hvilke merker selger fine Loafers? Regner med at jeg kjøper et par i morgen.. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) De hadde nesten ingen, bare noen i litt rart skinn som var slitt nederst. Jeg er veldig fornøyd med mine fra Calvin Klein, ellers vet jeg at det er noen pene til halv pris hos Follestad, som er sorte med spenne. 1200,- før rabatt. Lurer på å kjøpe dem, men er usikker på om jeg har nok penger til det akkurat nå... Får se, skal enda en tur til byen i morgen Endret 12. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jadda, nå har jeg hvertfall skjorte og afro på plass. Tar og ser om jeg enten finner noe i fløyel (tviler) eller så går jeg bare for noen tighte jeans på Fretexen. Men sko... jeg har ikke/finner ikke platåsko og har heller ikke converse, funker det med type sneakers? Er vel kanskje ikke så nøye. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Tenkte å kjøpe meg en bukse i riktig størrelse denne gangen. Mener det var 95 % bomull (?) og resten elastan (edit: mulig det var 98/2). Acne, pen jeans på en måte. Den skal være litt smal. Men vil den bli noe særlig videre når jeg bruker den, og/eller krympe i vask? Endret 13. august 2009 av Kloever Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Trenger en ny frakk eller to. Noen som vet om butikker i Trondheim som selger frakker, unntatt Dressmann? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Vinterfrakk, regnfrakk, pris, stil? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tja, jeg har kjøpt et par frakker på herre-butikken i Nordre, ehm ... Arne Rønning. God kvalitet og herlige plagg. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Må innrømme at jeg ikke vet så mye om stiler, men de jeg har rekker meg såvidt til knærne, og den typen liker jeg. Pris er ikke så viktig, men over 3000 blir litt i det stiveste laget. Gikk forbi Arne Rønning i stad, så jeg vet hvor det er, dumt jeg ikke gikk innom, får gjøre det i morgen. Takker Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kjøpte nye Chinos i dag jeg da Hansen & Jacobs, rød. Driit feeete! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sweet Baltus, skal kjøpe de hvite H&J-buksene neste uke! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du burde glede deg! Får en ekstra feeling av glade når jeg har de på meg! :!: Hvor skal du kjøpe dine? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Tenkte Gunnar Øye i Bogstadveien, der starter salget 20. august, så skal tyne studielånet to the max da Syns personlig at Hansen & Jacob er veldig fint! Er keen på en bag, om du har sett de? Endret 13. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tenkte Gunnar Øye i Bogstadveien, der starter salget 20. august, så skal tyne studielånet to the max da Ohh takk for tipset. Flott butikk men stygge priser.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, en får alltid endende til å møtes! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Noen som har erfaringer med http://www.dress-for-less.com/ ? Tenkte å bestille noen klær der, men kommer det noen ekstra avgifter bortsatt fra de 100 kronene i frakt? Finnes det noen bedre sider enn denne? Ser for det meste etter klær lignende Hugo Boss, Armani, Tommy Hilfiger, for det meste gensere og polo. Gjerne på salg. Takk, og beklager hvis dette er feil tråd Endret 15. august 2009 av Sheogorath Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ja, hvis varene får en verdi på over 200 kr så må du plusse på 25% av verdien og 90kr (?) til posten for fortollingsgebyr (er vel noe slikt det heter) Endret 15. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Trodde det allerede var inkludert i prisen jeg. Så hvis jeg kjøper varer til en samlet verdi av 1000 kroner, må jeg ut med nærmere 1350? Var vel ikke så fantastiske priser allikevel Finnes det andre eller billigere alternativer? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vurderer å kjøpe den blå 1-knapps blazeren fra Hugo Boss. Noen som har noen formeninger rundt den? Fant ingen bilde på internett, men kan jo hende dere har sett den før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå