Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde nesten ingen, bare noen i litt rart skinn som var slitt nederst. Jeg er veldig fornøyd med mine fra Calvin Klein, ellers vet jeg at det er noen pene til halv pris hos Follestad, som er sorte med spenne. 1200,- før rabatt. Lurer på å kjøpe dem, men er usikker på om jeg har nok penger til det akkurat nå... Får se, skal enda en tur til byen i morgen :)

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar

Jadda, nå har jeg hvertfall skjorte og afro på plass.

 

Tar og ser om jeg enten finner noe i fløyel (tviler) eller så går jeg bare for noen tighte jeans på Fretexen.

 

Men sko... jeg har ikke/finner ikke platåsko og har heller ikke converse, funker det med type sneakers? Er vel kanskje ikke så nøye.

Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe meg en bukse i riktig størrelse denne gangen. Mener det var 95 % bomull (?) og resten elastan (edit: mulig det var 98/2). Acne, pen jeans på en måte.

 

Den skal være litt smal. Men vil den bli noe særlig videre når jeg bruker den, og/eller krympe i vask?

Endret av Kloever
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke vet så mye om stiler, men de jeg har rekker meg såvidt til knærne, og den typen liker jeg. Pris er ikke så viktig, men over 3000 blir litt i det stiveste laget.

 

Gikk forbi Arne Rønning i stad, så jeg vet hvor det er, dumt jeg ikke gikk innom, får gjøre det i morgen. Takker :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med http://www.dress-for-less.com/ ?

Tenkte å bestille noen klær der, men kommer det noen ekstra avgifter bortsatt fra de 100 kronene i frakt? Finnes det noen bedre sider enn denne? Ser for det meste etter klær lignende Hugo Boss, Armani, Tommy Hilfiger, for det meste gensere og polo. Gjerne på salg.

Takk, og beklager hvis dette er feil tråd :)

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...