KKake Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som kan tipse meg om bra nettbutikker med stort utvalg av caps? Top Street Wear har en del. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hvor denne typen halskjeder kan fås kjøpt? På nettet eller butikk i Bergen sentrum. Lær og ikke metall kjede er et must. He he, jeg husker jeg gikk med sånne kjeder på midten av åttitallet. Da levde ikke jeg engang Ingen som ville hjelpe meg med bagene? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ingen som ville hjelpe meg med bagene? Come again? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hadde et innlegg tidligere i tråden skjønner du, skal finne det nu! Innlegg nr fire fra toppen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Som Homme linket til tidligere: http://qwstion.com/detail.html?p=14 - den syntes jeg virket grei. Ser ut som har god plass, og har plass til en data etc til skolebruk. Når vi er inne på det, noen som har bestillt den og evt fått den? Vurderer svært sterkt å kjøpe den. Erfaringer? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er interessert i å høre jeg og. Vurderer den sterkt etter jeg har fått studielån, svidd av litt under fadderuken og betalt regninger. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Trenger også tips til grei skolebag, men den må være til en rimelig pris.. helst rundt 500 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvor kan jeg finne denne følgende cardigan fra siste Jens Banditt-film: Oppdatering: Fant ut at dette er en modell fra Tom Ford, men litt for høy prisklasse. Noen som har tips om til omtrent makne cardigans? Endret 10. august 2009 av Fredrikern Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tror NN.07 har noen cardigans med krage. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hva syntes dere? Matcher utrolig bra med blå jeans Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Likte den ikke. Blir alt for wannabe-rocker imo. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ikke helt min stil, men jeg synes den var stilig. Ser absolutt for meg den genseren der og "vanlige" jeans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kunne absolutt tenkt meg en sånn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lame. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Vurderer å kjøpe disse NN07-chinosene: Spm. mitt er: hvilke farger syns dere passer best? Jeg blir litt stående grønn over hvilke farger på ordentlige plagg jeg allerede har som jeg kan kombinere med disse. Sort, hvitt og mørkeblått har jeg i alle fall kommet frem til. Noen andre som har noen gode forslag? Og hva syns dere om buksen? (Vurderer evt. et par i mørkere rød, fordi Acne-buksene mine har litt for smashing rødfarge noen ganger) Endret 10. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå