Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Etter tur til Roma og Firenze i sommer har jeg kommet hjem med noen fine plagg og sko.

 

Fangsten :

Et par rødbrune Fratelli Rossetti lærsko.

Et par knall røde Versace sko.

Et par svarte Levi's sko. Til mopedkjøring.

 

En Hugo Boss skjorte - hvit/grå med tøft mønster.

Et Armani Jeans belte - med Armani-logoen foran bokstavene AJ.

En rød AJ t-skjorte.

En lyseblå Lacoste pique.

Et par Ray Ban solbriller.

 

Alt i alt ble jeg fornøyd.

Fant også en veldig fin lyseblå Burberry shorts, men hadde ikke mer penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ødela en nesten ny Lee bukse idag :( Har såvidt brukt den og den var absolutt en yndling! Skulle skrive på en malt parkettbit da jeg fikk to hvitmalingsflekker på den..

 

Angrep med white spirit og noe annet, og nå er den i vaskemaskinen så får håpe den blir brukbar etterpå!

Blir den for j***ig kan du jo prøve å angripe den med klor og lage den om til en slitt bukse med kule mønstre.

Lenke til kommentar
Ødela en nesten ny Lee bukse idag :( Har såvidt brukt den og den var absolutt en yndling! Skulle skrive på en malt parkettbit da jeg fikk to hvitmalingsflekker på den..

 

Angrep med white spirit og noe annet, og nå er den i vaskemaskinen så får håpe den blir brukbar etterpå!

Blir den for j***ig kan du jo prøve å angripe den med klor og lage den om til en slitt bukse med kule mønstre.

Synes ikke sånne "hjemmelagde" bukser i den stilen er særlig fint..

 

men den ble litt slitt på det ene låret etter gnikking med whitespirit så må kanskje slite det andre låret litt og.

Lenke til kommentar

Bare vær veldig forsiktig med det andre låret, og bruk veldig god tid på det, så blir det nok svært så bra Anette! Synd med klær en er glad i som går i stykker, men samtidig så kan en jo ikke være alt for forsiktig med klærne, de er jo tross alt til for å brukes, og det er da de gir glede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil ha nye sko nå. Har ikke peiling på hvilke. Stakkars meg bor i en nedprioritert del av landet som først nå for fullt har begynt å føre Puma-sko... Ting tar tid!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg skal ikke ha Puma. Jeg brukte det bare for å illustrere hvor treige de er her. Har et par Puma som er godt over ett år gammelt. Har sett litt på Le Coq, men alle har dem. Har faktisk ikke peiling.

 

På Kvadrat har de ingenting av interesse.

Lenke til kommentar

Le Coq Sportif har blitt alt for populært, det var liksom litt særegent før.. :hm:

Uansett, du skal leite lenge for å finne tøysko som har dårligare kvalitet enn Puma. Eg kjøpte et par i England tidligare i år (dei kvite med luftgjennomstrømming), og dei blei utslitt på tuppen etter et par dager.

Puma - never again!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...