thrice Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Send en melding til Kavinsky. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Har ingen forslag til lignende på nettet, men om du bor i Oslo finner du klær fra Hansen & Jacob på Gunnar Øye, Kase og 4Men i følge noen jeg kontaktet i firmaet. Utrolig flott merke. I Vestfold får du tak i det på Per's Garage i Sandefjord og på alle 4Men butikkene i (øst)landet så vidt jeg vet Er litt usikker på om den tilhører S/S 09 eller A/W 09 til H&J så kan hende den har gått ut av butikk allerede. Prisen er rundt 1500,- Endret 3. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
WASD Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er i marked for to skulderbager. Den ene skal være litt pen med lær alla denne. Egentlig er den en av de peneste jeg har sett på, men er litt tvilsom til at den er ekte. Vil også ha en litt "laidback" en, laget i stoff. Noe slik som dette denne.Denne er også en jeg har sett litt på, men er fortsatt i tvil på om dette er god fisk. Som dere forstår skal begge bagene helst være under tusenlappen. Nettbutikk i utlandet er ingen hindring. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Har kun kjøpt 3 plagg denne sommeren 1 Polo Ralph Lauren piquè 1 Lacoste piquè og til en Hugo Boss shorts. Endret 5. august 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Noen som vet hvor denne typen halskjeder kan fås kjøpt? På nettet eller butikk i Bergen sentrum. Lær og ikke metall kjede er et must. Endret 5. august 2009 av Markaren Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Se på glitter og accesories(om du gidder å ta turen til lagunen) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du finner sikkert noe lignende på nærmeste utlendingsbod. De har en tendens til å ha harry kjeder i sortimentet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Skulle egentlig ikke handle noe mer klær før jeg hadde flytter, men det gikk ikke.. Bestilte en jeans fra Chronicles of Never i oljesort, og plukket med meg nytt løpetøy i byen i dag, sort Nike Dryfit jakke og løpethights (!) Endret 6. august 2009 av Homme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg lurer litt på hvor mange kofferter med klær du kommer til å ta med deg ned! Hva skal du i Brisbane? Jobbe med mote/i klesbutikk? Studere? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vurderer å kjøpe noe Fred Perry. Det jeg lurte på var ang. størrelsen. Hvilken størrelse brukes på siden, fredperry.com? F.eks. footwear; skal jeg sammenligne med UK-størrelsen, eller USA? Går ut i fra det er UK, men ville bare høre hva dere tror. Er det forresten noen som har erfaringer med handling på fredperry.com? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg lurer litt på hvor mange kofferter med klær du kommer til å ta med deg ned! Hva skal du i Brisbane? Jobbe med mote/i klesbutikk? Studere? Det meste blir nok desverre liggende hjemme, har bare plass til to kofferter =( Det første Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hørtes evig sweet ut, hvor lenge skal du være der? *envy* Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Vurderer å kjøpe noe Fred Perry. Det jeg lurte på var ang. størrelsen. Hvilken størrelse brukes på siden, fredperry.com? F.eks. footwear; skal jeg sammenligne med UK-størrelsen, eller USA? Går ut i fra det er UK, men ville bare høre hva dere tror. Er det forresten noen som har erfaringer med handling på fredperry.com? Skostørrelsene er UK-størrelser. Bestilte en messengerbag en gang, og leveringen var kjapp og grei uten noen problemer. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det meste blir nok desverre liggende hjemme, har bare plass til to kofferter =( Så, du gir bort litt til veldedighet = Meg? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hehe, du er kjapt ute til å spørre om å få klær, snaffle =P Endret 8. august 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 haha. Er alltid vært å prøve da! Jeg takker ikke nei til litt gratis klær! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Og dagens vil ha: Satser å klare å hooke up Superstars`a hvertfall De der har jeg sinnsykt lyst på, men umulig å finne jo. Utsolgt overalt. Hørte de var limited edition 500 par uansett, men nekter å tro det. Er noen på ebay som er til 300 dollar nå, og 28 dager igjen. Lattis. De er grisekule. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De er ikke sold-out engang.. Og det er dårlig med en limit på 500par.. Jeg hooka up noen andre kicks i steden, men en kompis skal vist nok ha dem. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som kan tipse meg om bra nettbutikker med stort utvalg av caps? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hvor denne typen halskjeder kan fås kjøpt? På nettet eller butikk i Bergen sentrum. Lær og ikke metall kjede er et must. He he, jeg husker jeg gikk med sånne kjeder på midten av åttitallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå