Kavinsky Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Han med det strikkeslipset? han likner ihvertfall. Stemmer 99 % sikker på at jeg har sett han der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 http://thestreethearts.com/ Norsk forsøk på å "kopiere" The Sartorialist, om jeg har forstått det riktig. Holder vesentlig dårligere kvalitet hittil vil jeg si. Trudde de fleste hadde sett siden, så har ikke linket til den her. Men her er hvertfall en til http://www.streetpeeper.com/ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ah, jeg hadde ikke sett den før, og leste om den i Aften i går. Fikk inntrykk av at den var helt ny Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvor finner man lommebøker med god plass til sedler, kort, og som har glidelåslomme til mynter samt lenke? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det begynner nå å bli godt over en uke siden jeg fikk bekreftelse fra Asos om at pakkene minne var shippet ut fra dem, men sjekket sporinga i dag, og på alle pakkene får jeg opp samme melding om pakken ikke blir funnet i dpds system. Hvor lang tid pleier frakten å ta hos Asos? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte påregne ekstra åtte dager utover det som står på sidene deres da jeg bestillte en caps (husker ikke hvorfor). Tok vel en ca. 16 dager +/- fra jeg bestillte til jeg fikk den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Reiser til London i dag, hvilke steder er verdt et besøk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nike Town så klart Nå er det noen år siden jeg var der sist, men du finner nesten alt du trenger i Oxford Street. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Nike town var jeg innom når jeg var på fotball tur der også, så skal selvfølgelig innom der igjen Ja, man finner "alt" i Oxford street, men har hørt at man finner det samme til en billigere penge andre plasser i London f.eks. Ellers så er det jo Harrods & Westminster - skal på de uansett. Noen andre tips ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du har også Bond Street, hvor du finner Burberry, LV, Polo Ralph Lauren Flagship Store, Versace, Armani med flere. Husker ikke helt om alle disse ligger i Bond Street, men jeg mener å huske det var der jeg så de. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 I tillegg til det som er skrevet over er Selfridges også verdt et besøk. Og Saville Row er morsomt om du er interessert i å se noen av verdens beste skreddere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Selfridges ligger vell i enden av Oxford st? Korrekt meg om jeg tar feil. Savile row & Bond street ja. Hvordan er Regent street? Ser den ligger paralellt med Savile row. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Om jeg ikke tar helt feil går vel Regent Street fra Oxford Circus til Picadilly Circus. Masse ålreite butikker der også. Blant annet Hamley's, en helt fantastisk leke"butikk" som er verdt et besøk selv om du ikke lenger leker så mye. Her ligger også Quicksilver, Apple osv. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kjøpte en Gant Pique her om dagne, det står at den skal vaskes på 60grader, er det normalt? Hva skjer om jeg vasker den på 30grader som med mine andre "t-skjorter"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det høres heilt feil ut. Vask den på 30 grader. Les vaskelappen en gang til. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Går helt greit å vaske den på 30 grader. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Prøv les den en gang til? Vask den på 30! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Sjekket om det er Celsius og ikke Farenheit? ^^ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vaske den på 15 grader celsius? Nei, må si 60 høres rart ut. Jeg kjører alle mine piquéer på 30-40 (alt ettersom hva ellers som er i maskinen) og det går helt fint. Må jo slite ganske mye på stoffet å vaske en skjorte på 60 grader hele veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå