Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner nå å bli godt over en uke siden jeg fikk bekreftelse fra Asos om at pakkene minne var shippet ut fra dem, men sjekket sporinga i dag, og på alle pakkene får jeg opp samme melding om pakken ikke blir funnet i dpds system. Hvor lang tid pleier frakten å ta hos Asos?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nike Town så klart :mrgreen:

Nå er det noen år siden jeg var der sist, men du finner nesten alt du trenger i Oxford Street.

Lenke til kommentar

Nike town var jeg innom når jeg var på fotball tur der også, så skal selvfølgelig innom der igjen ;) Ja, man finner "alt" i Oxford street, men har hørt at man finner det samme til en billigere penge andre plasser i London f.eks. Ellers så er det jo Harrods & Westminster - skal på de uansett. Noen andre tips :D?

Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil går vel Regent Street fra Oxford Circus til Picadilly Circus. Masse ålreite butikker der også. Blant annet Hamley's, en helt fantastisk leke"butikk" som er verdt et besøk selv om du ikke lenger leker så mye. Her ligger også Quicksilver, Apple osv.

Lenke til kommentar

Vaske den på 15 grader celsius? :p

Nei, må si 60 høres rart ut. Jeg kjører alle mine piquéer på 30-40 (alt ettersom hva ellers som er i maskinen) og det går helt fint.

Må jo slite ganske mye på stoffet å vaske en skjorte på 60 grader hele veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...