thrice Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Noen som skal kjøpe boken fra mannen bak The Sartorialist?http://thesartorialist.blogspot.com/2009/0...as-arrived.html Regner med at jeg bestiller den når den kommer ut! Jeg leste om den for litt siden, skal ikke se bort ifra at den blir kjøpt inn. Shit. Hardcover er 100 pund. Endret 20. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som har en klesbutikk i Bergen å anbefale? Er på jakt etter enkle pique'er uten motiv. Prisklasse? Jeg ville anbefalt Lacoste og/eller PRL sine, og de finner du henholdsvis på Lacoste-butikken på Xhibition og Vincci/Hans H. Hvorfor akkurat de to merkene? Jo, fordi de har god kvalitet etter mang en vask, er stilrene og fine og fordi de ser bra ut. (mtp snitt og slikt) De varierer litt i pris men ca 800 kroner må du ut med. Ellers har man Lyle & Scott sine, men merk disse piquéene blir fort vassen i formen etter litt vask. (de ligger på en 400 kroner stykket tror jeg) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 800 blir nok for heftig, tenkte mer 400 og nedover ja. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kjøp heller én enkel klassisk farge som er tidløs som koster penger, enn to/tre billige. De vil vare så utrolig mye lenger, samtidig som den sitter bedre. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Shit. Hardcover er 100 pund. Men det er mye kulere å ha en hardcoverutgave liggende på bordet enn en simpel paperback:p Jeg er fristet altså! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hardcover ser jo veldig mye bedre ut, men over en tusenlapp for én bok blir for mye! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjøp heller én enkel klassisk farge som er tidløs som koster penger, enn to/tre billige. De vil vare så utrolig mye lenger, samtidig som den sitter bedre. Skal vurderes. Har en av merket Divided, men ble fort falmet i fargen etter vask. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Diveded er H&M, og dessverre er kvaliteten på mange av plaggene der nokså lav, derav prisen og til dels passformen. Hvite t-skjorter fra H&M er veldig kjekt, men det meste annet enn basisplagg foretrekker jeg å legge litt penger i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Høstkolleksjonen til H&M dukket opp i posten i dag. Ikke så veldig spennende, føler jeg har sett alt før, utenom det ene skoparet til 399,- Som jeg faktisk likte ganske godt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du mener de som er beskrevet som "mokkaimitasjon med lakkdetaljer. Snøring og gummisåler. Mykt fôret"? I så fall, enig med deg der, en annen jeg likte var fasongen på frakken på side 183, tror jeg kjøper en lignende for vinteren i år. Johnny Love-jakken i en annen tråd her likte jeg dog bedre, holder en knapp på den foreløpig. Vanlig frakk blir litt overkill synes jeg, og trench for kaldt i vinter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, det paret på s.180. Frakken på s.183 var pen ja, etter min mening er det langt i fra overkill. Trench kan funke om vinteren det, så lenge du har kledd deg godt nok under. Selv har jeg aldri brukt trench om vinteren. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det var ikke frakken på 183 som var overkill, det er frakker som denne (Tok det første bildet jeg kom over) jeg tenkte på. Det kommer vel an på frakken, men jeg føler det blir litt mye. Dobbeltspent peacoat derimot kan være kult, men vi får se. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Nokon som veit noko om denne dressen til "dan humphrey" fra gossip girl? Er eigentlig vesten eg var ute etter. Har tenkt litt på den ei stund no. Rå vest. Endret 21. juli 2009 av Scarn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg tror det finnes en side hvor de legger ut hva de forskjellige har på seg i Gossip Girl. Men vet ikke siden desverre. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ved hjelp av litt googling fant jeg disse to. http://www.instyle.com/instyle/package/gen...0057739,00.html http://forums.thefashionspot.com/f50/gossi...09-a-60337.html Vil anta at du kan få svar på spørsmålet ditt via forumet der iallfall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hardcover ser jo veldig mye bedre ut, men over en tusenlapp for én bok blir for mye! Shit. Hardcover er 100 pund. Men det er mye kulere å ha en hardcoverutgave liggende på bordet enn en simpel paperback:p Jeg er fristet altså! Helt enig. Får se når den kommer på tilbud. Det er ikke noe hastverk. Har ikke lyst på paperback. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 http://thestreethearts.com/ Norsk forsøk på å "kopiere" The Sartorialist, om jeg har forstått det riktig. Holder vesentlig dårligere kvalitet hittil vil jeg si. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Mye "WTF?" der.. Likte dog outfiten til Alex på førstesiden, inntil jeg så det var en shorts og ikke et par jeans han hadde på seg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Artig å kjenne igjen folk fra butikker og hverdagslivet. Han ene jobber hos Lacrosse i Tønsberg så vidt jeg har fått med meg Endret 22. juli 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Han med det strikkeslipset? han likner ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå