Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Noen som vet om hvor jeg kan kjøpe denne: alternativt noe i samme stilen? Likte den god Endret 16. juli 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 www.asos.com har den. De er utsolgt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fikk gjort litt shopping i dag, kjøpte bl. a en PRL V-hals satt ned med 30% (dvs 1200 kr), en v-hals fra These Glory Days som faktisk var på 30% (kostet originalt 399, så det ble billig) og siden Retro kjørte tilbud på ToS jeans så kjøpte jeg meg et par helt plaine jeans til 500 eller noe. Noen andre som har gjort noen kupp på salg? Ellers lurer jeg på om det er noen andre som har meninger om "logoen" til Burberry, om man kan kalle det det. Var innom Hans H og så det som virket som to fine, stilrene gensere i god kvalitet fra Burberry, men da jeg tok dem på meg la jeg merke til at det var en slags stripet stoffbit (som absolutt skulle være der, og var lik på begge genserne) nederst på venstre side av genseren. Hva er dette for noe? Er dette på alle Burberry genserne? (note: var V-hals jeg så på) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Det er vell signature til Burberry med mønsteret. Istede for å bruke kun logoen så har vell Burberry mønsteret også. Er det lite så ser jeg ikke noe galt eller tegn på logoflash. Regner med du mener det mønsteret her? Endret 17. juli 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva syntes folket om gårsdagens kjøp? Måtte bare inn i Polo butikken Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Legg ut i bildetråden isteden Skjorten og den hvite piqueen er finest. Jeg har faktisk lik skjorte selv.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er vell signature til Burberry med mønsteret. Istede for å bruke kun logoen så har vell Burberry mønsteret også. Er det lite så ser jeg ikke noe galt eller tegn på logoflash. Regner med du mener det mønsteret her? Nja, det er faktisk ikke helt det mønsteret der, men det kan jo minne om det bare i en litt annerledes farge. Tingen er at det er sydd på helt nederst er som så mange andre logoer ikke "oppe" på produktet, som PRL osv. Skal se om jeg finner et bilde i løpet av dagen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som har erfaring med denne selgeren? Mtp. om det er ekte, han har tross alt solgt en god del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hva syns dere om denne blazeren? (fjerde fra høyere, nederste side) mag1.olivesoftware.c...pdf Liker dobbeltspent blazer som ikke ser såå "gammel mann" ut. Ganske god artikkel forøvrig, men fargene ble litt dårlige i pdf'en. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) : ) Endret 18. juli 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hva syns dere om denne blazeren? (fjerde fra høyere, nederste side) mag1.olivesoftware.c...pdf Liker dobbeltspent blazer som ikke ser såå "gammel mann" ut. Ganske god artikkel forøvrig, men fargene ble litt dårlige i pdf'en. Utrolig kul blazer OM du er sikker på at du kler den. Personen på bildet gjorde utvil det, men hvilke modeller kler ikke det de har på seg? Personlig syns jeg de dobbeltspente er utrolig vansklig å kombinere med noe annet uten at det ser for 80s ut. Likte de to til høyre myyyye bedre. My two cents Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hva syns dere om denne blazeren? (fjerde fra høyere, nederste side) mag1.olivesoftware.c...pdf Liker dobbeltspent blazer som ikke ser såå "gammel mann" ut. Ganske god artikkel forøvrig, men fargene ble litt dårlige i pdf'en. Jeg likte den på framsiden jeg, den blå. Syntest den var meget fin. Noen som har noen anelse om hvor jeg får kjøpt den eller lignendes? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hva syntes folket om gårsdagens kjøp? Måtte bare inn i Polo butikken tongue.gif Dei to nederste var ok, men den gule var heilt ræva. Den skrik cocky unggutt med påtatte "interesser" som segling, tennis og "festing/dææmer". Minnar meg litt om douchebag-stilen som gjennomsyrar alt i frå Abercrombie&Fitch. Men det er no berre mitt syn. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg syns nå en gang at den gule også er veldig kul. Eneste jeg ikke takler er prisen. Kan godt betale 1000-lappen for en piqué, men når man kommer seg opp på 1299 blir det i meste laget. Syns du har gjort et godt kjøp på alle. Syns ikke man skal ta steget å sammenligne PRL med A&F Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Du har nog ganske rett. A&F er ganske langt unna PRL når det kommer til stil. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Liker sånne PRL piquer veldig godt, og har mange av dem. Men syntest ikke den gule er noe særlig fin. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Prater vi da om fargen, eller selve broderiet? Kan si meg enig i at den gule kanskje ikke er den feteste, litt vansklig å kombinere til noe annet en jeans og mørke farger føler jeg. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Prater vi da om fargen, eller selve broderiet? Kan si meg enig i at den gule kanskje ikke er den feteste, litt vansklig å kombinere til noe annet en jeans og mørke farger føler jeg. fargen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå