multisync Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ja, men det er stort sett såpass billig frakt fra Asos at det lønner seg å dele opp bestillingene. Når ble det det? Sist gang jeg vurderte å kjøpe noe ble det like dyrt å dele opp orderen og betale frkten som om jeg sendte det samlet og betalte moms Ble ikke noen bilige sko osv allikevel da jeg fant ut det... Endret 14. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Før var frakten ekstrem hos Asos, men nå koster det faktisk mindre enn pakker fra H&M i Norge. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvor kjøper jeg tynne singleter? Trenger noe til under skjorter og noe som kan brukes alene på varme dager. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 H&M har vel noen rimelige singleter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvor kjøper jeg tynne singleter? Trenger noe til under skjorter og noe som kan brukes alene på varme dager. Vailent på Carlings er de 'fineste' jeg har sett. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skal kjøpe disse i morgen! Fineste brillene jeg vet om.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg er også fan av litt mer kompakte utgaver av pilotbriller Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jau. Bare designe på brillene er jo helt genialt. Når hele oslo folket går rundt med de stygge plastik brillene med to striper på er det fett å ha noe som skiller seg ut! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det bare meg eller er det ingen som selger hvite jeans lenger? "ute" av mote? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skal kjøpe disse i morgen! Fineste brillene jeg vet om.. Jeg har de. Sitter ikke så bra. Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke at det har noe som helst med mote å gjøre, men litt med klær og litt med vælvere å gjøre. Skal på noe Hawaii parti greier, og da det er usedvanlig kjedelig å kjøre på med en kjip Hawaiiskjorte, surfeshorts og flipflops lurte jeg på om noen hadde noen morsomme forslag på å pimpe det hele litt opp. Eneste jeg kommer på er hvite tennissokker, sandaler, en stygg beige shorts eller noe, t-skjorte med I<3NY eller noe lignende, og selvfølgelig kameraveske og en stygg hatt. Men fuck, er jo litt kult å se bra ut også. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 hei. Jeg er på jakt etter en type genser. Den er ganske tynn, lagd av kashmir (ull) og har knapper ved kragen. Noen som vet hva en sånn genzer heteR? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Noen som vet om noen fine grønne militær-esque jakker, à la http://m65fieldjacket.com/wp-content/uploa...65testalpha.jpg? Gjerne i finere stoff enn det de lager regntøy av. Vanskelig å forklare, men jeg har ikke funnet noe i butikker enda. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er veldig lite fine militærklær til hverdagsbruk. Blir fort veldig harry Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Men burde ikke være noe problem å finne militærinspirerte jakker nå som høst- og vinterjakkene kommer for fult snart. Sjekk blandt annet Tiger, har ikke rukket å sett over hva de kommer med, men de har en jakke som ligner på den du postet. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når er salget over og de nye klæra kommer inn? Er lei av å ikke ha muligheten til å kjøpe det jeg har lyst på når alt enten er stygt eller har feil størelse. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror ikke det er altfor lenge til. Mange butikker/kjeder kjører salgskampanjer til slutten av juli/ tidlig august. Det viktigste er vel at sommern nærmer seg slutten og salgsvarene minsker, slik at det er plass til det nye (og restesalg kan ligge i kasser o.l.) Har sett en del Pre-fall 09 kolleksjoner allerede og det er vel bare å glede seg til høsten! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg må ha weekend-bag. Fant to jeg likte veldig godt, men jeg er litt usikker på hvilken farge jeg vil ha. Heller mot den sjokoladebrune, sjøl om den kanskje ikke var like sprek som de andre. Denne er forøvrig svart, lyset gir den brunskjæret. Endret 16. juli 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg ville valgt den brune. Jeg har selv lyst på en brun carry-on til korte reiser, men det blir en stund til jeg får råd tiil en skikkelig skinnbag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå