HOHOHOHO222 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva slags farger passer til beige chinos?Tenker hovedsaklig på belte Hvilke farger er det som ikke passer? Det er et bedre spørsmål... ang belte så kan du jo foreksempel gå med; brunt,svart,hvitt eller blått bare for å nevne et par.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Må jeg da betale momsen, selv om ingen av de tre tingene separat koster over 200 kroner? Ja, men det er stort sett såpass billig frakt fra Asos at det lønner seg å dele opp bestillingene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvilke farger er det som ikke passer? Det er et bedre spørsmål... ang belte så kan du jo foreksempel gå med; brunt,svart,hvitt eller blått bare for å nevne et par.. Blått? Hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva slags farger passer til beige chinos?Tenker hovedsaklig på belte ang belte så kan du jo foreksempel gå med; brunt,svart,hvitt eller blått bare for å nevne et par.. Svart er ikke pent med beige. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Takker for svar ang moms og sånt. Men er det noe problem å lage en bruker på Asos.com i mitt navn med mammas kredittkort? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Svart er ikke pent med beige. Svart og beige kan være utrolig pent, så lenge det er riktig nyanse av beige.. Så, jo. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Korleis og ilag med kva vaskar de beige chinosar? Mine var beige-brune, no er dei beige-kvite. Sjukt irriterande at fargane har gått vekk i vask. Har vaska dei med lyse kleder. Er det dumt? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du må huske å vrenge chinosene. Jeg vasker de med farget tøy på 30. Da også med Omo Color. Mine har ikke mistet farge på 6 mnd. De er fra Vailent. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pleier de å vrenge alle kleda? Både gensarar og bukser? Har ein gensar som er like kvit som den er svart, korleis bør eg vaske den? Den har òg starta å miste den svarte fargen. Bør eg bruke Omo sensitiv for fargar? Eller sensitiv for svart eller kvit? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pleier de å vrenge alle kleda? Både gensarar og bukser? Har ein gensar som er like kvit som den er svart, korleis bør eg vaske den? Den har òg starta å miste den svarte fargen. Bør eg bruke Omo sensitiv for fargar? Eller sensitiv for svart eller kvit? Du vrenger plaggene for at slitasjen under vask skal skje på innsiden av klærne, slik at farger og trykk skal bli spart. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Trenger en bag som så romslig som mulig, men ikke større enn 56cm x 45cm x 25cm (carry-on på BA) Trenger ikke plass til laptop, da jeg kunne med laptopveske i tillegg. Men trenger endel plass til litt klær og liggnende... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen her som vet hva prisen på DinSkos plims ligger på for øyeblikket? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hva synes folk om denne genseren? Og hva kunne vært fint under den? Skjorte, v-hals? edit: Bildet er ikke allverdens, genseren er litt finere irl, men en ser noen lunde hvordan den ser ut Endret 13. juli 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pen, ville brukt en enkel v-hals tskjorte Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Så fin ut. Jeg tror også v-hals t-trøye vil se best ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Har kjøpt en del her i Spania, 3 v-halser (To fra Burberry, en fra Versace), 3 piquéer (En fra Burberry, to fra Prada) og en badehorts fra PRL, og det blir vel litt mer shopping når jeg kommer hjem igjen, selv om budsjettet ble kraftig redusert etter at jeg mistet/ble frastjålet min helt nye mobil og må betale 5000,- for ny Håper forsikringen går i orden, for å si det sånn! Jeg må vel forresten også spare til vintersko og -jakke, når den tid kommer. Glemte å skrive at jeg også har kjøpt en cardigan fra Replay (Litt , men den satt faktisk ganske bra, og fargen matchet CK-loafersene perfekt.) og en kortermet skjorte fra Ermenegildo Zegna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå