Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en del her i Spania, 3 v-halser (To fra Burberry, en fra Versace), 3 piquéer (En fra Burberry, to fra Prada) og en badehorts fra PRL, og det blir vel litt mer shopping når jeg kommer hjem igjen, selv om budsjettet ble kraftig redusert etter at jeg mistet/ble frastjålet min helt nye mobil og må betale 5000,- for ny :(

Håper forsikringen går i orden, for å si det sånn!

Jeg må vel forresten også spare til vintersko og -jakke, når den tid kommer.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, det var jo rabatter på alt sammen (30-40% omtrent), ellers ville det ha vært uaktuelt. ;)

Henrik C: De er omtrent som hjemme, har funnet en del klær her nede som jeg har kjøpt hjemme, og da er prisene nesten akkuat de samme, er vel veiledende priser.

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
Kunne trengt en ny vinterjakke egentlig. Sitter med altfor mange sommerjakker, så hadde vært greit å jevne ut med enda flere vinterjakker.

Hva slags type jakke er du ute etter? Billig nå? Trur nok ikke det, er for det meste S/S som er på salg.

Jeg vet ikke helt. Enten en frakk, ellers likte jeg Johnny Love jakka i en annen tråd her, men den kommer visst ikke ut enda. Jeg har en grå losjakke fra Bruuns og en uniforminspirert jakke fra Matinique fra før av.

Har noen av dere vært på Outletone før?

Lenke til kommentar

Er nok den ja, har noen kamerater som har vært der. Det skal visstnok være god med % men når vi har sesongsalg så ser jeg ingen grunn til å dra dit. Om du selvfølgelig ikke er ute etter vinterkolleksjonene, noe som du faktisk er :p

Jeg sikter hvertfall etter noe lignende dette. 1 2

Lenke til kommentar
Er nok den ja, har noen kamerater som har vært der. Det skal visstnok være god med % men når vi har sesongsalg så ser jeg ingen grunn til å dra dit. Om du selvfølgelig ikke er ute etter vinterkolleksjonene, noe som du faktisk er :p

Jeg sikter hvertfall etter noe lignende dette. 1 2

Var vinterkolleksjonene jeg siktet til på det stedet der ja :)

Den fra Neil Barret var veldig fin, men jeg lurer på om jeg vil ha en som er enkelt kneppet, siden jeg allerede har en grå dobbeltkneppet losjakke. Harde valg.

Noen som har vintersko å anbefale? Kunne tenkte meg et par chelsea boots som er midt i mellom 'røfft' og pent. Det burde nevnes at jeg har relativt brede ben, så jeg må lete en stund for å finne noen som ikke ser ut som klovnesko.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Hvordan går det med shoppingen folkens? Noen som har funnet noe spennende på salg? Selv har jeg ikke kjøpt et eneste plagg siden salget startet. Har rett og slett ikke funnet noe spennende.

Blir godt når F/W kommer.

Nei, var overraskende lite bra, får heller vente til jeg tar turen til London om ikke så altfor lenge. Eneste jeg har kjøpt så langt er vel chinos fra Filippa K, vurderer også loafers fra matinique.

Lenke til kommentar

Hvis jeg bestiller noe fra Asos til under 200 kroner så betaler jeg ikke moms right?

Hvis jeg da bestiller tre ting fra Asos til under 200 kroner hver for seg, betaler da 500 for alle tre. Må jeg da betale momsen, selv om ingen av de tre tingene separat koster over 200 kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...