Jonas. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Har kjøpt en del her i Spania, 3 v-halser (To fra Burberry, en fra Versace), 3 piquéer (En fra Burberry, to fra Prada) og en badehorts fra PRL, og det blir vel litt mer shopping når jeg kommer hjem igjen, selv om budsjettet ble kraftig redusert etter at jeg mistet/ble frastjålet min helt nye mobil og må betale 5000,- for ny Håper forsikringen går i orden, for å si det sånn! Jeg må vel forresten også spare til vintersko og -jakke, når den tid kommer. Endret 12. juli 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tror at Jonas har vært her lenge nok til å forstå at hvis man skryter av å kjøpe fake her så blir man kjølhalt, så jeg satser på at det er ekte! Hvordan er prisene i Spania Jonas? Billigere enn i Norge? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Jaja, det var jo rabatter på alt sammen (30-40% omtrent), ellers ville det ha vært uaktuelt. Henrik C: De er omtrent som hjemme, har funnet en del klær her nede som jeg har kjøpt hjemme, og da er prisene nesten akkuat de samme, er vel veiledende priser. Endret 12. juli 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kunne trengt en ny vinterjakke egentlig. Sitter med altfor mange sommerjakker, så hadde vært greit å jevne ut med enda flere vinterjakker. Hva slags type jakke er du ute etter? Billig nå? Trur nok ikke det, er for det meste S/S som er på salg. Jeg vet ikke helt. Enten en frakk, ellers likte jeg Johnny Love jakka i en annen tråd her, men den kommer visst ikke ut enda. Jeg har en grå losjakke fra Bruuns og en uniforminspirert jakke fra Matinique fra før av. Har noen av dere vært på Outletone før? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er nok den ja, har noen kamerater som har vært der. Det skal visstnok være god med % men når vi har sesongsalg så ser jeg ingen grunn til å dra dit. Om du selvfølgelig ikke er ute etter vinterkolleksjonene, noe som du faktisk er Jeg sikter hvertfall etter noe lignende dette. 1 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva med å kjøpe en av dem da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Et år til med skole, uten jobb eller stipend, så må nesten se hvordan det går. Gå fra fastinntekt til null inntekt er ikke digg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Er nok den ja, har noen kamerater som har vært der. Det skal visstnok være god med % men når vi har sesongsalg så ser jeg ingen grunn til å dra dit. Om du selvfølgelig ikke er ute etter vinterkolleksjonene, noe som du faktisk er Jeg sikter hvertfall etter noe lignende dette. 1 2 Var vinterkolleksjonene jeg siktet til på det stedet der ja Den fra Neil Barret var veldig fin, men jeg lurer på om jeg vil ha en som er enkelt kneppet, siden jeg allerede har en grå dobbeltkneppet losjakke. Harde valg. Noen som har vintersko å anbefale? Kunne tenkte meg et par chelsea boots som er midt i mellom 'røfft' og pent. Det burde nevnes at jeg har relativt brede ben, så jeg må lete en stund for å finne noen som ikke ser ut som klovnesko. Endret 12. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvordan går det med shoppingen folkens? Noen som har funnet noe spennende på salg? Selv har jeg ikke kjøpt et eneste plagg siden salget startet. Har rett og slett ikke funnet noe spennende. Blir godt når F/W kommer. Nei, var overraskende lite bra, får heller vente til jeg tar turen til London om ikke så altfor lenge. Eneste jeg har kjøpt så langt er vel chinos fra Filippa K, vurderer også loafers fra matinique. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hvor får man kjøpt slik strikk man kan rundt hode? Slik som noen fotballspillere med langt hår bruker. Endret 13. juli 2009 av Gakkakk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 På Glitter koster de 9,90,-. Sportsbutikker selger samme greiene med Nike/Puma-logo til 2-300 kroner for en 2-pakning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva slags farger passer til beige chinos? Tenker hovedsaklig på belte, syns ikke verken det grønne camo-beltet, eller det svarte tøy-beltet jeg fikk med ei CK-bukse passer noe særlig til buksa. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvit tøybelte pleier jeg å kjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Okay, får se hva jeg finner. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 H&M har et greit et til 99,-, bruker det en del med shortser i mørkere farger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ooh. Da blir det H&M i morra om det regner. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvis jeg bestiller noe fra Asos til under 200 kroner så betaler jeg ikke moms right? Hvis jeg da bestiller tre ting fra Asos til under 200 kroner hver for seg, betaler da 500 for alle tre. Må jeg da betale momsen, selv om ingen av de tre tingene separat koster over 200 kroner? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du slipper moms og tollgebyr så lenge pakken kommer på under 200,- Selv deler jeg opp bestillingene fra Asos om det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå