PT Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det kjipe med Exentri-holderen er at alle og deres bestemødre har den. Det gjør vondt i lommen min når jeg ser folk trekke frem Exentrien sin, stappet full med 3 ganger så mange kort som den egentlig tar. Jeg begynner å få lyst på noe àla denne, men med bare to plasser til kort blir akkurat den to plasser for uaktuell (trenger plass til visa, mastercard, busskort og studentbevis). Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er ikke sånn jeg er ute etter. Formen skal være lik den jeg linket til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som vet hvilket merke dette er (og hva plagget heter)? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Lignet på en variant av pique. Merket er Pringle of Scotland. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Så i dag at de har begynt å selge Abercrombie and Fitch på 4Men og Mark+Brandy i Sandvika. Jeg trodde A&F bare ble solgt i egne butikker, eller er jeg helt på jordet? Spørs nok forresten om det blir like "kult" nå som alle kan få tak i det Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) A&F har vel aldri vært noe spesielt ekslusivt? Endret 11. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nei, men det har vel ikke vært til salgs i fysiske butikker i Norge før? Godt mulig det bare er jeg som surrer, men jeg har innbilt meg det Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 A&F har vel aldri vært noe spesielt ekslusivt? A&F er Amerikas svar på Jack and Jones. Det er langt ifra eksklusivt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Stemmer at de har begynt å selge det på Mark + Brandy. Snakket litt med sjefen der, og det virket som om han var helt i ekstase over å ha klart å få A&F i butikken. Jeg prøvde å si på en litt pen måte at A&F kanskje ikke er så ekslusivt i USA som han trodde, men det gikk ikke helt inn tror jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Haha, han trodde faktisk at A&F var ekslusivt i USA? tihi Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er hvertfall ekslusivt i Norge. For min del kan det være ekslusivt for Amerika også. Tok en titt innom hjemmesiden, og der var det ikke mye pent. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det lover ikke godt når man på deres egen hjemmeside først møtes av et bilde uten klær. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er hvertfall ekslusivt i Norge. For min del kan det være ekslusivt for Amerika også. Tok en titt innom hjemmesiden, og der var det ikke mye pent. Mainstream er ikke ekslusivt. I Norge er det dog ikke like lett å få tak i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Altså holde merke ekslusivt til Amerika. Veit at det ikke ekslusivt når det gjelder klær. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Altså holde merke ekslusivt til Amerika. Veit at det ikke ekslusivt når det gjelder klær. Men da er vi på samme bølgelengde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvordan går det med shoppingen folkens? Noen som har funnet noe spennende på salg? Selv har jeg ikke kjøpt et eneste plagg siden salget startet. Har rett og slett ikke funnet noe spennende. Blir godt når F/W kommer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har ikke funnet noe særlig jeg heller. Jeg kjøpte en dobbeltspent cardigan fra Tiger på Follestad tidligere i dag, men bortsett fra det er det lite interessant. Gleder meg til F/W jeg og!!! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lurer på om jeg skal ta turen til byen i morgen, har fått lønning og forhåpentligvis er det noe spennende jeg kan kjøpe. Trenger noen shorts og en bukse eller to, så det hadde jo vært greit å få det litt billigere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hvordan går det med shoppingen folkens? Noen som har funnet noe spennende på salg? Selv har jeg ikke kjøpt et eneste plagg siden salget startet. Har rett og slett ikke funnet noe spennende. Blir godt når F/W kommer. Har kjøpt en god del tee's fra Vailent, men ellers ingen ting. Shoppingen blir unnagjort i August når lønning og lån kommer inn. Har dere funnet noen spesielle plagg dere er ute etter? Ellers sparer jeg penger til ny vinterjakke og vintersko. Er det mulig å få det billig nå om tro? Endret 12. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kunne trengt en ny vinterjakke egentlig. Sitter med altfor mange sommerjakker, så hadde vært greit å jevne ut med enda flere vinterjakker. Hva slags type jakke er du ute etter? Billig nå? Trur nok ikke det, er for det meste S/S som er på salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå