Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Det kjipe med Exentri-holderen er at alle og deres bestemødre har den. Det gjør vondt i lommen min når jeg ser folk trekke frem Exentrien sin, stappet full med 3 ganger så mange kort som den egentlig tar.

Jeg begynner å få lyst på noe àla denne, men med bare to plasser til kort blir akkurat den to plasser for uaktuell (trenger plass til visa, mastercard, busskort og studentbevis).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så i dag at de har begynt å selge Abercrombie and Fitch på 4Men og Mark+Brandy i Sandvika.

Jeg trodde A&F bare ble solgt i egne butikker, eller er jeg helt på jordet? :dontgetit:

Spørs nok forresten om det blir like "kult" nå som alle kan få tak i det :)

Lenke til kommentar

Stemmer at de har begynt å selge det på Mark + Brandy. Snakket litt med sjefen der, og det virket som om han var helt i ekstase over å ha klart å få A&F i butikken. Jeg prøvde å si på en litt pen måte at A&F kanskje ikke er så ekslusivt i USA som han trodde, men det gikk ikke helt inn tror jeg.

Lenke til kommentar
Det er hvertfall ekslusivt i Norge.

For min del kan det være ekslusivt for Amerika også. Tok en titt innom hjemmesiden, og der var det ikke mye pent.

Mainstream er ikke ekslusivt. I Norge er det dog ikke like lett å få tak i.

Lenke til kommentar
Hvordan går det med shoppingen folkens? Noen som har funnet noe spennende på salg? Selv har jeg ikke kjøpt et eneste plagg siden salget startet. Har rett og slett ikke funnet noe spennende.

Blir godt når F/W kommer.

Har kjøpt en god del tee's fra Vailent, men ellers ingen ting. Shoppingen blir unnagjort i August når lønning og lån kommer inn. Har dere funnet noen spesielle plagg dere er ute etter?

Ellers sparer jeg penger til ny vinterjakke og vintersko. Er det mulig å få det billig nå om tro?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Kunne trengt en ny vinterjakke egentlig. Sitter med altfor mange sommerjakker, så hadde vært greit å jevne ut med enda flere vinterjakker.

Hva slags type jakke er du ute etter? Billig nå? Trur nok ikke det, er for det meste S/S som er på salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...