Bogan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ååå nei billig.... det kan vi ikke ha...! til dere som er så opptat av mote; er det sånn dere tenker? De som er opptatt av å være kule og aksepterte tenker slik. Og de bommer!!! Lenke til kommentar
foffel Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvordan er det med Paul & Shark her inne? Virkelig flotte fargerkombinasjoner i de fleste plaggene. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ååå nei billig.... det kan vi ikke ha...! til dere som er så opptat av mote; er det sånn dere tenker? Tingen er at dei litt meir anerkjente merka har gjerne svært talentfulle designarar som...ja, designer klea. Da blir resultatet bedre - eller mindre billig, som gut seier. Med mindre billig meiner han vel berre at det ligg ein annan kvalitetsfølelse i plagget. Det er sånt med alt, egentlig. Betaler du meir, får du vanligvis meir. Viss du hadde hatt eit firma, og det firmaet skulle hatt ei nettside, ville du fått ei mykje bedre nettside om du e.g. hadde dratt til APT enn eVenture. Sant, du hadde betalt meir, men du hadde også blitt meir fornøyd i lengda. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Bilde av logoen med genseren på. Synes ikke den er så dum, jeg. Endret 17. august 2005 av Baron Ereksjon Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Så en del bedre ut på deg, det jeg må jeg si. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Så en del bedre ut på deg, det jeg må jeg si. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Trippelpost - jeg trenger litt slettehjelp... Endret 17. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bilde av logoen med genseren på.Synes ikke den er så dum, jeg. Skaff deg et fett belte og brett inn den nederste kanten på jakka, så blir det nok fett det der Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ååå nei billig.... det kan vi ikke ha...! til dere som er så opptat av mote; er det sånn dere tenker? Tingen er at dei litt meir anerkjente merka har gjerne svært talentfulle designarar som...ja, designer klea. Da blir resultatet bedre - eller mindre billig, som gut seier. Med mindre billig meiner han vel berre at det ligg ein annan kvalitetsfølelse i plagget. Det er sånt med alt, egentlig. Betaler du meir, får du vanligvis meir. Viss du hadde hatt eit firma, og det firmaet skulle hatt ei nettside, ville du fått ei mykje bedre nettside om du e.g. hadde dratt til APT enn eVenture. Sant, du hadde betalt meir, men du hadde også blitt meir fornøyd i lengda. Kvalitet er kvalitet, men jeg betaler ikke 1000 kroner ekstra bare pga merke. som det virker mange jør. Trippelpost - jeg trenger litt slettehjelp... har aldri sett en trippel post før :!: Lenke til kommentar
EJN Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Bilde av logoen med genseren på.Synes ikke den er så dum, jeg. Skaff deg et fett belte og brett inn den nederste kanten på jakka, så blir det nok fett det der Den har glidelås helt ned, da, så det blir litt vanskelig å brette inn... (Hvis jeg har forstått deg riktig, da!) Lenke til kommentar
kjelke Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvordan er det med Paul & Shark her inne? Virkelig flotte fargerkombinasjoner i de fleste plaggene. Paul & Shark er supert, ja. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ååå nei billig.... det kan vi ikke ha...! til dere som er så opptat av mote; er det sånn dere tenker? De som er opptatt av å være kule og aksepterte tenker slik. Og de bommer!!! Jeg ser ofte dyre ting som jeg syns ser billig ut. Er en vesentlig forskjell der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Blandt annet synes jeg Mercedes E-klasse virker billig. Vi prøvde den i vår, og det var inntrykket vi satt igjen med. Men at den er billig vil jeg ikke si. Men den virket sånn. Enklere å forstå? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Billig = Ikke gjennomført nok. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Billig slik det menes her = simpel? Fikk meg et par billige sko i dag, 199 ned fra 699. Selv om de var billige synes jeg de ser bra ut. Og det er det viktigste . Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Fikk meg et par billige sko i dag, 199 ned fra 699. Selv om de var billige synes jeg de ser bra ut. Og det er det viktigste . Endelig en som har skjønt det... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Fikk meg et par billige sko i dag, 199 ned fra 699. Selv om de var billige synes jeg de ser bra ut. Og det er det viktigste . Endelig en som har skjønt det... jepp! Virker som folk er usikre(fjortisser ofte) og tenker automatisk at dess dyrere og merke dess kulere. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Som jeg har nevnt uttalige ganger her før - it's all about style Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ødela en nesten ny Lee bukse idag Har såvidt brukt den og den var absolutt en yndling! Skulle skrive på en malt parkettbit da jeg fikk to hvitmalingsflekker på den.. Angrep med white spirit og noe annet, og nå er den i vaskemaskinen så får håpe den blir brukbar etterpå! Hvis ikke været blir alt for bra så blir det shopping i Oslo eller Sandviken imorra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå