Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ååå nei billig.... det kan vi ikke ha...!

til dere som er så opptat av mote; er det sånn dere tenker?

Tingen er at dei litt meir anerkjente merka har gjerne svært talentfulle designarar som...ja, designer klea. Da blir resultatet bedre - eller mindre billig, som gut seier. Med mindre billig meiner han vel berre at det ligg ein annan kvalitetsfølelse i plagget.

 

 

Det er sånt med alt, egentlig. Betaler du meir, får du vanligvis meir.

Viss du hadde hatt eit firma, og det firmaet skulle hatt ei nettside, ville du fått ei mykje bedre nettside om du e.g. hadde dratt til APT enn eVenture. Sant, du hadde betalt meir, men du hadde også blitt meir fornøyd i lengda.

Lenke til kommentar
ååå nei billig.... det kan vi ikke ha...!

til dere som er så opptat av mote; er det sånn dere tenker?

Tingen er at dei litt meir anerkjente merka har gjerne svært talentfulle designarar som...ja, designer klea. Da blir resultatet bedre - eller mindre billig, som gut seier. Med mindre billig meiner han vel berre at det ligg ein annan kvalitetsfølelse i plagget.

 

 

Det er sånt med alt, egentlig. Betaler du meir, får du vanligvis meir.

Viss du hadde hatt eit firma, og det firmaet skulle hatt ei nettside, ville du fått ei mykje bedre nettside om du e.g. hadde dratt til APT enn eVenture. Sant, du hadde betalt meir, men du hadde også blitt meir fornøyd i lengda.

Kvalitet er kvalitet, men jeg betaler ikke 1000 kroner ekstra bare pga merke. som det virker mange jør.

 

Trippelpost - jeg trenger litt slettehjelp...

 

har aldri sett en trippel post før :!:

Lenke til kommentar
Bilde av logoen med genseren på.

Synes ikke den er så dum, jeg.

Skaff deg et fett belte og brett inn den nederste kanten på jakka, så blir det nok fett det der :)

Den har glidelås helt ned, da, så det blir litt vanskelig å brette inn... (Hvis jeg har forstått deg riktig, da!)

Lenke til kommentar

Ødela en nesten ny Lee bukse idag :( Har såvidt brukt den og den var absolutt en yndling! Skulle skrive på en malt parkettbit da jeg fikk to hvitmalingsflekker på den..

 

Angrep med white spirit og noe annet, og nå er den i vaskemaskinen så får håpe den blir brukbar etterpå!

 

Hvis ikke været blir alt for bra så blir det shopping i Oslo eller Sandviken imorra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...