HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Si ifra når du har vokst ut av alle klærne, så kan jeg ta dem! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tips til kombinasjoner med rød bukse? Svart eller hvit funker, men blir så ensformigt. Vurderer også loafers fra Matinique, passer mørke sko med grå dress? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vart det noe av bruktmarked her eller? Husker det var noen som hørte med admin om det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det var meg.. Jeg fikk faktisk aldri svar! :O Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hadde ikke vært så dumt det nei Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm, vi må prøve igjen! Hadde vært genialt. Går vell ann og lage noe selv også? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg orker dessverre ikke ta initiativ til dette akkurat nå, men om dere sender en melding til en moderator burde det være en smal sak å få opp en mote del i bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Har spurt admin nå. Men er det noen som vet om noen sider som spreadshirt.no ? Hvor man kan designe sine egne klær. Syntest det blir litt dyrt med spreadshirt. Så lurer på om det finnes noe lignendes? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er også for et bruktmarked, får håpe det blir en realitet! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Svar jeg fikk av admin. Hei! Bruktmarkedet er en frittstående del i edda media, slik som diskusjon.no - vi moderatorer har derfor ikke noen direkte påvirkningskraft rundt ulike kategorier på bruktmarkedet . Anbefaler deg at du tar direkte kontakt med de som driver bruktmarkedet: http://www.hardware.no/artikler/kontaktinformasjon/8014 EDIT: Noen som kan ta det videre? Er ikke så flink til sånne ting. Endret 8. juli 2009 av Tozva Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Forventa bedre... De skoene til venstre der er alt blitt kopiert av J&J, så en nesten lik kopi her om dagen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Like greit, de der var jo ikke akkurat vakre. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Trenger ny kortholder. Ser på noe lignende som denne. Forslag? Edit: Siden var litt rar, legger til et bilde. Endret 9. juli 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Den linken fungerte ikke så bra... Kom til forsiden. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva mener du med lignende? En med logoflash over hele? Eller rett og slett en kortholder bare? Denne her er ganske fin, plass til 6 kort. Burberry. Det finnes dog billigere alternativer som ligner om du ikke er villig til å bruke så mye på en kortholder.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Altså, det eneste du kan gjøre hvis du vil ha en som ligner på den, er jo å kjøpe den. Det er jo ingen andre som lager LV Monogram enn LV. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Så vanskelige dere er i kveld da. Er ute etter noe i den formen, ikke designet og alt det der, men formen. Og nei, trenger ikke være LV, Burberry e.l. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Du kunne jo skrevet det da;) Det er jo ganske standard kortholdertype. Jeg ville bare gått i en herreforretning og sett der eller noe jeg. Endret 10. juli 2009 av fkm Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har vært innom en del, men ingen har slik. Ganske kresen, men det er jo tross alt en kortholder Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Den har blitt nevnt før, men jeg nevner den igjen. Exentri-kortholderen er i mine øyne den perfekte kortholder. http://www.exentri.no/ Av nettbutikker som selger den så har du f.eks. Maximum eller Black Chilli. Andre butikker som har den er Morris. Den finnes også i andre farger, ikke bare den svarte som jeg har linket til. EDIT: Den kunne vist kjøpes direkte fra http://www.exentri.no/. Endret 10. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå