Hod Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg trenger ny lommebok, noen som har noen forslag? Hvilke butikker i Bergen burde jeg besøke når jeg leter? Det finnes bare en lommebok: Exentri lommebok hos maximum.no Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Genial t-skjorte: Haha, jeg lo. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg trenger ny lommebok, noen som har noen forslag? Hvilke butikker i Bergen burde jeg besøke når jeg leter? Det jeg har sett fra Filippa K og ToS har vært ganske fint. Det verdt å sjekke ut ihvertfall Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Genial t-skjorte: offtopic.com's dickshirts O.o Endret 7. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Tipser bare alle streetwear interiserte om blog.monogramoslo.com Også endel godbiter for andre der av å til og, blandt enn en RL Polo P-wing cardigan. Endret 7. juli 2009 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Tipser bare alle streetwear interiserte om blog.monogramoslo.comOgså endel godbiter for andre der av å til og, blandt enn en RL Polo P-wing cardigan. Der var det faktisk noe fett. Siden jeg vet du liker hip-hop kan jeg tipse om en blogg jeg fant med noe jazzy hip-hop http://onetruesound.blogspot.com/ Dette er iallefall velvære for meg. Mixtapene Jazz One - sublime vol.1-6 er nice. Endret 7. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Fet side, og da spesielt siden Cradle Orchestra, Mf Doom, Madlib etc. er noe av de deiligste jeg vet. Takker å bukker Endret 7. juli 2009 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Madlib er smooth. Skjekker ut Cradle Orchestra og Mf Doom nå Her kan du finne mange discographys, mixtapes og annet http://www.5vemics.com/index.php Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Lett at du er min nye bestevenn Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tipser bare alle streetwear interiserte om blog.monogramoslo.comOgså endel godbiter for andre der av å til og, blandt enn en RL Polo P-wing cardigan. Nice! Har tenkt å kjøre litt mer streetwear i tiden fremover, noen tips om merker/butikker verdt å sjekke ut? Har sett litt på nettet, og jeg synes BBC og noe fra Ice Cream var ganske bra, noen andre tips? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Lett at du er min nye bestevenn haha Endret 7. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Tipser bare alle streetwear interiserte om blog.monogramoslo.comOgså endel godbiter for andre der av å til og, blandt enn en RL Polo P-wing cardigan. Nice! Har tenkt å kjøre litt mer streetwear i tiden fremover, noen tips om merker/butikker verdt å sjekke ut? Har sett litt på nettet, og jeg synes BBC og noe fra Ice Cream var ganske bra, noen andre tips? BBC og Ice Cream er too played.. Sjekk ut f.eks labels som Alife, Supreme, Nike, Adidas, 10Deep, 2angels, I.N.I., Tee Production, Obey etc. Enkelt å klassisk og lett å bruke. Og viss du klarer det ville jeg beveget meg inn i den japanske jeansverden å kikket litt. Feks. merker som Samurai. Kvalitet som overgår alt Endret 7. juli 2009 av Homme Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ah, takk Hvilke butikker i Oslo selger det? Eller blir det nett? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Samurai o.l. blir nett hvis du ikke har tenkt deg til Manhatten med det første. http://blueingreensoho.com/site/index.php Endret 7. juli 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har nok dessverre ikke det.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du kan alltids satse på at størrelsen er riktig og bestille gjennom jetcarrier eller få det tilsendt hvis du kjenner noen i USA. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror ikke jeg tør det, i og med at jeg vokser som et helvete for tiden (Jada ), og kjenner ingen i USA heller, men tja, kanskje. Blir i så fall ikke før jeg har kommet hjem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror ikke jeg tør det, i og med at jeg vokser som et helvete for tiden (Jada ), og kjenner ingen i USA heller, men tja, kanskje. Blir i så fall ikke før jeg har kommet hjem. Haha stemmer det. Du ble jo nettopp konfirmert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå