cavumo Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kunne du nevnt noen i forskjellige prisklasser, thrice? Alt fra super-billig til rundt tusenlappen . Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 H&M er super-billig. Ellers så har du jo J.Lindeberg sine til under tusenlappen, er jo salg nå - så du kan også finne PRL sine til under 1000,-. De selger v-halser i alle herrebutikker Er jo bare å ta en tur ut på et kjøpesenter o.l Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 HM sine i merinoull er veldig fine. Jeg personlig ser ikke vitsen med å kjøpe dyrere, hvis du kun skal ha ensfargede. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kunne du nevnt noen i forskjellige prisklasser, thrice? Alt fra super-billig til rundt tusenlappen . Litt gjetting fra min side, men sånn ca; H&M 200-300,- Zara 400-500,- Bertoni 600-800 Tiger of Sweden 1000,- Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Kjøpte et par v-halser fra Thomas Burberry her om dagen, de er veldig fine, relativt dyp hals, så de passer best med noe under. Prisen var rimelig også, de lå vel på rundt 100 euro, og med 40% rabatt Jeg har for øvrig også kjøpt meg en del andre klær hittil i ferien også, bilder kommer når jeg er hjemme (Et par uker til). Endret 2. juli 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 HM sine i merinoull er veldig fine. Jeg personlig ser ikke vitsen med å kjøpe dyrere, hvis du kun skal ha ensfargede. Fine gensere er det, men ikke spesielt holdbare. Mine holdt kun sesongen gjennom før de var tynnslitte. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da stikker jeg til et storsenter i morra finner garantert noe vettu Takk for hjelpen, og igjenn god sommer Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Trenger en bag til skolebruk, dvs at den må ha plass til ihvertfall en 13" macbook. Ellers må den se fin ut, og passe til en preppy stil. Det hadde vært fint om den hadde plass til klesskift og når jeg tenker meg om, men da må jeg vel ha en weekend bag eller lignende. Og det blir vel kanskje litt mye å bære på hver skoledag? Hva syns dere? Prisklasse - Rundt 5000,- Noe å anbefale meg? Endret 3. juli 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som har forslag til noen sko som passer til jeans som ikke er for pyntet, samtidig som det ikke blir røft? Har kikka litt på sko, men finner ingen i noen fysiske skobutikker, og er litt uoppfinnsom om dagen tydeligvis. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som har forslag til noen sko som passer til jeans som ikke er for pyntet, samtidig som det ikke blir røft? Har kikka litt på sko, men finner ingen i noen fysiske skobutikker, og er litt uoppfinnsom om dagen tydeligvis. Jeg synes hvite sko passer bra til jeans, ser at mange her har noen enkle hvite sko. Selv er jeg fornøyd med Nike Fin'star Mid som jeg kjøpte på xxl til 699,- Link til bilde Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv Den er grei Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv Vans Era? Converse All Star Ox? Begge skoene finnes i andre farger enn vist over. Men om du ikke liker dem, nevn gjerne åssen sko du har fra før, åssen sko du liker, hvilke merker osv. Lettere å finne noen som passer deg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Patetisk... Jeg bruker ca. 7 timer på å lete etter en type solbriller. Når jeg endelig finner dem viser det seg å være noen helt unike briller som bare ett fancy pansy firma selger. De har ca. 7 butikker i hele verden (Paris, London, New York osv.). Noe de gjør bevisst for å være ekslusive og jævlige. De nekter å selge brillene på internett, og de kontakter internettsider som legger ut prisene deres, og ber at de blir fjernet. Det er visst snakk om rundt 4-5000 kr pr. stykk. Ikke faen. Tåpeligste jeg har hørt. Chrome Hearts - The Beast I Er ikke så veldig annerledes fra standard firkanta aviators, men det er den lille forskjellen i formen som gjør at de ser så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Epitaph Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv Hva med helsorte vans? http://stress.no/Products.aspx?hid=2&c...28&pid=7699 Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånne: http://www.asos.com/Asosman/Asos-Plimsolls...1&clr=White eller lignendes. Her i Norge. Og gjerne nettbutikk! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mano og Skopunkten har ihvertfall. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mano har de i mange butikker, blant annet Eurosko og Grændsens. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv Hva med helsorte vans? http://stress.no/Products.aspx?hid=2&c...28&pid=7699 Takk til alle for forslag, men er slike jeg bruker for det meste nå, og er drittlei de Har forresten også et par seilersko, 2 par finsko som jeg bare bruker til blazer, og de på bildet her, som jeg er usikker på om har et spesifikt navn.. Endret 3. juli 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg trenger ny lommebok, noen som har noen forslag? Hvilke butikker i Bergen burde jeg besøke når jeg leter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå