Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

H&M er super-billig. Ellers så har du jo J.Lindeberg sine til under tusenlappen, er jo salg nå - så du kan også finne PRL sine til under 1000,-. De selger v-halser i alle herrebutikker ;) Er jo bare å ta en tur ut på et kjøpesenter o.l

Lenke til kommentar

Kjøpte et par v-halser fra Thomas Burberry her om dagen, de er veldig fine, relativt dyp hals, så de passer best med noe under. Prisen var rimelig også, de lå vel på rundt 100 euro, og med 40% rabatt :) Jeg har for øvrig også kjøpt meg en del andre klær hittil i ferien også, bilder kommer når jeg er hjemme (Et par uker til).

Endret av Jonas!
Lenke til kommentar
HM sine i merinoull er veldig fine. Jeg personlig ser ikke vitsen med å kjøpe dyrere, hvis du kun skal ha ensfargede.

Fine gensere er det, men ikke spesielt holdbare. Mine holdt kun sesongen gjennom før de var tynnslitte.

Lenke til kommentar

Trenger en bag til skolebruk, dvs at den må ha plass til ihvertfall en 13" macbook.

Ellers må den se fin ut, og passe til en preppy stil.

Det hadde vært fint om den hadde plass til klesskift og når jeg tenker meg om, men da må jeg vel ha en weekend bag eller lignende. Og det blir vel kanskje litt mye å bære på hver skoledag? Hva syns dere?

Prisklasse - Rundt 5000,-

Noe å anbefale meg?

Endret av snaffle
Lenke til kommentar
Noen som har forslag til noen sko som passer til jeans som ikke er for pyntet, samtidig som det ikke blir røft? Har kikka litt på sko, men finner ingen i noen fysiske skobutikker, og er litt uoppfinnsom om dagen tydeligvis.

Jeg synes hvite sko passer bra til jeans, ser at mange her har noen enkle hvite sko. Selv er jeg fornøyd med Nike Fin'star Mid som jeg kjøpte på xxl til 699,- :)Link til bilde

Lenke til kommentar
Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv :p

Vans Era?

plaid-vans-pack-essense-2.jpg

Converse All Star Ox?

ConverseAllStarOxM9697.jpg

Begge skoene finnes i andre farger enn vist over. :p

Men om du ikke liker dem, nevn gjerne åssen sko du har fra før, åssen sko du liker, hvilke merker osv. Lettere å finne noen som passer deg. :)

Lenke til kommentar

Patetisk... Jeg bruker ca. 7 timer på å lete etter en type solbriller. Når jeg endelig finner dem viser det seg å være noen helt unike briller som bare ett fancy pansy firma selger. De har ca. 7 butikker i hele verden (Paris, London, New York osv.). Noe de gjør bevisst for å være ekslusive og jævlige. De nekter å selge brillene på internett, og de kontakter internettsider som legger ut prisene deres, og ber at de blir fjernet. Det er visst snakk om rundt 4-5000 kr pr. stykk. Ikke faen.

Tåpeligste jeg har hørt.

Chrome Hearts - The Beast I

AAAAAju8xwIAAAAAAWGVKw.jpg

Er ikke så veldig annerledes fra standard firkanta aviators, men det er den lille forskjellen i formen som gjør at de ser så mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Njeh, aldri fått helt sansen for Nike sine sko. Tenker mer på noe som går fint til jeans + både skjorte og t-skjorte, noe som er litt nøytralt kanskje. Samtidig som det ikke blir for kjedelig. Jævli usikker selv :p

Hva med helsorte vans? http://stress.no/Products.aspx?hid=2&c...28&pid=7699

Takk til alle for forslag, men er slike jeg bruker for det meste nå, og er drittlei de :p

Har forresten også et par seilersko, 2 par finsko som jeg bare bruker til blazer, og de på bildet her, som jeg er usikker på om har et spesifikt navn..

post-181015-1246661175.jpg

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...